Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mámeginkezded?

Na, a törpe terrorista elaludt, úgyhogy van kb másfél percem megdicsérni a túrás képeket, az új motort, meg az összes balesetmentes, tanulmányi fokozatokat betartó GS-tulajt. Osszátok be.

Ha minden jól megy, vasárnap mehetek egy kört apám hyosungjával. Kíváncsi vagyok, fater szerint ez a világ legjobb motorja. Ennek két oka lehet: nem nagyon ment mással, és neki kocsikból is a 120-as skoda a top.

Gyors kör lesz, nem akarom a beringet összetejezni.
Kawa ER-5 blokkal és hátsó fékkel
Tegnap meló után kicsit beiktattunk egy karikát, már sötét volt amikor lefelé "csorogtunk" sajnálom hogy nem fotóztam, telihold, stb. tuti volt.
A tapsolós falepkének is két kereke van....és a gurulós bevásárlótáskának is
Szép az a motor!
Na vazz..... ....ezért nem használtam sosem állványt, nem is akartam venni pedig nem annyira drága......inkább hajolgatok...
A Brutus új motorját. Tett is fel galériát a "kölcsön" motorról..
Hol?
Még nem volt rendszám a motoron, úgy mentem vele, úgyhogy nem akartam balhét, hagytam megfutamodni az embert. Nem ütköztünk, de az erős fékezéstől megcsúszott az első, és kifordult az eleje alólam.
Szerintem ennél is "jobb" történet amikor az MV Agustát borították le az 1000-re szervizen a szerelő állványról.

Most meg várhat a tulaj hogy szállítsanak neki egy újat, ahelyett hogy motorozna
Nem rúgtad föl hirtelen felindulásból az embert?
Pont ezért csak óvatosan és defenzíven. Volt olyan új motorom, amelyiknek a 2. napon nem adták meg az elsőbbséget!
Persze: aminek két kereke van, azt én már szeretem!
Eccer figyeld meg szotyit.
Amíg tudod követni.
Érthetőek.
Nagy,nyomatékos..............és jól megy.
Csak nekem nem fekszik.
Nem tetszik az idom és nekem túl nehéz.
Lehet azt szeretni biztos.. elég nagyot lép
Ezzel nem hibáztál!
Én sem értem az egykettes fanokat. Bár én csak 1250-es Bandittal mentem. Állítólag az egykettes jobban összerakott széria.
Hál istennek a pofája nem olyan rút mint az egykettesé.
Ezt azért így nem mondanám, de ebben történetesen igaza volt neki is, meg a többieknek is, akikkel anno együtt motoroztunk. Látták, hogy hiába van chopper alattam, se a mennyiség, se a minőség nem chopperhez való. Csak én ezt akkor még nem tudtam. Nem is tetszettek a túragépek, ráadásul amin tanultam az egy bontószökevény ótvar szar volt, el is riasztott jó időre az ilyen jellegű gépektől.
Nekem ez kb. örök darab lesz, hacsak ki nem ütik alólam menet közben. Ha cserélem, akkor is ugyanilyenre, csak nyilván 0km-esben (vagy ha lesz egy hasonlóan jó vétel, akkor használtat). 150ezret simán elmegy a blokkja, az meg még odébb van, 15ezernél többet nem hinném, hogy fogok menni évente.
A gurunak mindíg igaza van.
Na jó, de én a GS-t is Sanyiék unszolására vettem meg, abszolút nem gondolkodtam túramotorban. Aztán rövid úton kiderült, hogy nekik volt igazuk...
Nyomatékos, de elforgatható motor, és nem túl nehéz.
Nyugodtan.
A szemem se rebben az áraktól.