Akkor lehet több kört is megyünk.
Egyébként még a Bükkbe is tervezünk egy bóklászást. Bandita400 ismerős arrafelé, végigvezetne minden útvonalon.
Jó lenne még idén az a Mecsek túra is, Kakucsolni is kéne egyet...
Az a lényege -bár közúton kb annyi értelme van mint térdelni- hogyha finom első fékkel összeülteted az elejét, akkor hegyesebb lesz a villaszög.. és a hegyesebb villaszög jobb fordulékonysághoz vezet.
Ha nézel superbike-ot, vagy motoGP-t megfigyelheted hogy ott is igyekeznek úgy beesni a kanyarba, hogy teljesen összeüljön a motor eleje... és az első féket nem a kanyar előtt, hanem valahol a kanyarban engedik csak el.
Korrigálni, ívet szűkíteni valóban a hátsófékkel kell, de még az ív elején lehet játszani az első fékkel is.. közben már nem érdemes. Hátsófékkel általában már akkor szűkítünk tovább, ha már jócskán a kanyarban vagyunk..
Leszívtam a tartályból a nagyját, de csak annyira, hogy egy kicsi maradjon benne, hogy ne legyen levegős. Majd a légtelenítőcsavarra a gumicső, aztán addig pumpáltam, meg töltögettem utána, míg az új lötty jelent meg a csövön. Így tényleg gyorsabb, mert kisebb az esélye, hogy levegős lesz. Szvsz. Aztán lehet, hogy más a magyarázat. :)
Hogyan csináltad?
Légtelenítőre gumi cső, aztán pumpáltad ezerrel?
Mikor töltötted rá a frisset? Közben, vagy amikor a használt lement?
Valaki mondta hogy érdemes közben tölteni, és úgy gyorsabban átmegy.
Egyébként még a Bükkbe is tervezünk egy bóklászást. Bandita400 ismerős arrafelé, végigvezetne minden útvonalon.
Jó lenne még idén az a Mecsek túra is, Kakucsolni is kéne egyet...