Rendeltem már onnan. Minden rendben volt. Egyszer a szállítócég rossz helyre küldte a cuccot, de csak 1 nap késést okozott.
Michelin Pilot Activot.. mert a száraz tulajdonságai engem meggyőztek, az nedves úton való gyengeségeivel meg kibékültem. A BT 45 összességében jobb, de szárazon egy nagyon kicsit jobban bejött nekem a PA.
Jó hírű gumi. Nem véletlenül kapkodták el a használt BT45 szettem tavasszal, pedig nem adtam olcsón.
A 900-on is egész jó volt, de ennél erősebb motorra már nem tenném. GS-re tuti. Esőben is egész magabiztosnak hittem, egészen addig míg nem próbáltam jobb gumit. Szakadó esőben még nyomvályús úton is lehet vele biztonságosan (vagy legalábbis úgy érezve) haladni 100-110-es tempóval.
Hozza a gyári adatokat a géped. Én a Balatonon voltam lenn, a főúton mentem, oda-vissza 270 km, 3,72 l/100km átlagfogyasztás, 2 személlyel, csomagokkal, helyenként dugóban haladva. Ugyanez autópályán 120-130 km/h-val haladva 4.3 l/100km. Szóval ez egy túra motor, nem is érdemes autóplyázni: többet fogyaszt, matrica kell, és nem is lát semmit az ember a tájból. Szóval én nem autópályázok vele.
Most hétvégén egy 2 napos túrát teszünk a Mátra és a Bükk felé, aztán Salgótarján irányába. Kb 350 km lesz a táv, úgyhogy 1 tank benzinnel kényelmesen meg fogjuk járni.
Nem fillérbaszás, hanem reális döntés. Miért kéne többet fizetni azért, amit olcsóbban is meg lehet úszni?
Ugyan senki nem motorozott velem innen, így nem láthattátok, de elárulom, hogy nem mentem a GS-sel se lassan és soha nem volt baj a BT45-tel. :)
A GS-re teljesen jó az új BT45. Valahogy 2010 táján újítottak rajta, onnantól fogva egy nagyon jó gumi lett, az előtte lévők egy sapka szart nem értek.
A tavalyi (2011.06 hó) az új?
Eddig (valamivel több mint 10000km) nem vettem észre semmi negatívumot. Közlekedtem vele /ugyan csak 80-90es tempóban/ zuhogó esőben, amikor áll a víz az aszfalton teljesen jól működik.
Bár lehet azért, mert a "motoros tudásom" még nincs olyan szinten hogy feszegetném a gumi határait.
Igen jól fogyaszt a gépszerkezet :-)
A hétvégi gurulás és némi budapesti szaladgálással, ma tankoltam és 3.68L-re jött ki a fogyasztás.
Kíváncsi leszek mit produkál autópályán, 130 körüli tempónál. (nemsokára indulok Szabolcsba)
Krissal amikor hívtál pont a vonaton ültem. Gumikérdést szegeztél volna nekem?
Én BT45-el vettem, de akkor az már öreg volt, de azért nem volt vele nagy gond. Amiket én megfogdoztam újakat, azok kellően puhának tűntek. Elöl többet ki fog bírni, de a hátsó hajlamos egyenes kopásra, úgyhogy sokat kell majd szerpentinezni vele.
Én a Kárászynál csináltattam kb 3 éve körülbelül 17 ezer forintba fájt plusz a posta.Otthoni javítása nem lehetséges egyébként pedig típushiba.Bár a magyar utakon semmin se lehet csodálkozni..
viszont Pesten 4,5 alatt nem tudom kihozni igaz akkor 80% város.
Michelin Pilot Activot.. mert a száraz tulajdonságai engem meggyőztek, az nedves úton való gyengeségeivel meg kibékültem. A BT 45 összességében jobb, de szárazon egy nagyon kicsit jobban bejött nekem a PA.
r17.hu-ról rendelt már valaki?
A 900-on is egész jó volt, de ennél erősebb motorra már nem tenném. GS-re tuti. Esőben is egész magabiztosnak hittem, egészen addig míg nem próbáltam jobb gumit. Szakadó esőben még nyomvályús úton is lehet vele biztonságosan (vagy legalábbis úgy érezve) haladni 100-110-es tempóval.
Most hétvégén egy 2 napos túrát teszünk a Mátra és a Bükk felé, aztán Salgótarján irányába. Kb 350 km lesz a táv, úgyhogy 1 tank benzinnel kényelmesen meg fogjuk járni.
Ugyan senki nem motorozott velem innen, így nem láthattátok, de elárulom, hogy nem mentem a GS-sel se lassan és soha nem volt baj a BT45-tel. :)
A tavalyi (2011.06 hó) az új?
Eddig (valamivel több mint 10000km) nem vettem észre semmi negatívumot. Közlekedtem vele /ugyan csak 80-90es tempóban/ zuhogó esőben, amikor áll a víz az aszfalton teljesen jól működik.
Bár lehet azért, mert a "motoros tudásom" még nincs olyan szinten hogy feszegetném a gumi határait.
Igen jól fogyaszt a gépszerkezet :-)
A hétvégi gurulás és némi budapesti szaladgálással, ma tankoltam és 3.68L-re jött ki a fogyasztás.
Kíváncsi leszek mit produkál autópályán, 130 körüli tempónál. (nemsokára indulok Szabolcsba)
Krissal amikor hívtál pont a vonaton ültem. Gumikérdést szegeztél volna nekem?
Én BT45-el vettem, de akkor az már öreg volt, de azért nem volt vele nagy gond. Amiket én megfogdoztam újakat, azok kellően puhának tűntek. Elöl többet ki fog bírni, de a hátsó hajlamos egyenes kopásra, úgyhogy sokat kell majd szerpentinezni vele.
Amúgy kékhold.
Kinek van az új BT45-ből? Mi a véleménye?
Lehet fillérbaszásból, hátra én is bevállalom!
Másik kérdés, ajánljatok korreket gumist/szerelőt!
Előre is köszi!
Mindenkinek mondom hogy ha jogsit csinál motorra, azt már jó korán kezdje el. Érdemes az elméleti részt már télen legyűrni.
Én a Kárászynál csináltattam kb 3 éve körülbelül 17 ezer forintba fájt plusz a posta.Otthoni javítása nem lehetséges egyébként pedig típushiba.Bár a magyar utakon semmin se lehet csodálkozni..