Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Blokkol az...de hiába emelem a nagy seggem...ez a szar nem emeli a nagy seggét...pedig a kormányom miatt eleve előrébb van a súlypontom...
...mondjuk nem vagyok vele túl bátor..mint a Sliderrel...mert többe kerülne ha túl jól sikerülne a próba
Nemrég cserélem a Libán a fékolajat, meg kapott új első fékbetéteket is, azóta ha 4 ujjal tépem, blokkol, mint Gyuribá'* :)

*Illetve ő csak "blokkóná, blokkóná".
Én próbáltam első keréken megállni...háát a Gs-el Istennek sem sikerült... A Sliderrel már megy..
Ez az "infómukus-őrült motoros" típus úgy látszik, hogy másokra is jellemző, kb. mintha az FZR-es haveromat olvasnám. :D Amúgy a vezetési stílusotok is 90%-ban hasonlít. ;)
Lehet, hogy eddig nem kerültem olyan helyzetbe, hogy blokkoljon az első kerék, de szerintem nem valami acélos a GS első fékje. Pláne az enyémen, ahol még az origi '91-es fékcsövek vannak. Ha lesz egy kis fölös zsém, le akarom cserélni fém fékcsőre, ahogy Krissal is tette. (És Dipshit et al.)

A mostani állapotáról annyit, hogy hosszabb Lepencézés után 4 ujjal már be tudom rángatni úgy, hogy elérje a kormányt.
Kicsit lemaradtam tegnap óta... De igen, egy Kakucsra vevő lennék, mondjuk egy szombat délelőtti session-re, vagy ha valakinek belefér, egy szabadnap árán is, hét közben.
Fegyver és kanyar mániások...pffff
Milyen olaj kell a Gs-be..és a telóba?...mire figyeljek ha ilyen szart akarok venni?
Gs-el nagyon jó kakucs, én már voltam, nagyobbal sztem élvezhetetlen, persze van néhány 600-as de minek...
ezt nem értem, nekem azt tanították hogyha benézem a kanyart taposam a hátsót, és beáll az ívre a motor, és ezt is csinálom!
de ezt az elsőfékes dolgot nem igazűn értem
Majd megtárgyaljuk.
Hű de késő, akarom mondani korán van...jó éjt!
nem zavarja a monoton körzés kérem ? á, nnneeeeemm.nnneeeemmm, nneeeemmm !
életbe hagytak, korrekt kis csapat . és működött az önkontrollis !csak amit tudok ! na jóccakát !
Kakucsringen gondolkozol?
Sajna annyira kocka vagyok már hátul, hogy hiába a hús oldalt, egyszerűen átdob
Sajna vennem kell egy újat,de a Kakucs érdekelne...
Szar is az amikor ismeretlen utakon loholsz olyanok után akik ismerik az utat és még gyorsan is mennek.
Az útvonalat most se mutatja rendesen (majd talán legközelebb) de az a kanyargós az amit látsz Besztercebánya mellett. 500 km-ből fel-le szaladgálással együtt megvan, és kisimult arccal térsz haza.
egyszer bátorkodtam elmenni Déváig nagyfiúkkal.
de akkor az életemért küzdöttem, nem volt időm nézelődni merre járunk!
Na ez megbolondult...

teplice
Tudod ez az:

577

biztos voltál már ott!
szégyen de: azmiaz ,és hol ?
Készülök a közeljövőben 577-re. Szépen hangulatosan kimotorozunk odáig, ott meg mindenki fel-le ahogy neki jó.
majd elviszel egy kis kanyarvadászatra (ésszel persze!) oszt lesz elmélet,meg gyakorlat is
én a kanyar ELŐTT szoktam fékezni bent az ívben max hátsóval finomítok kicsit ha kell...
A hátsó féket nem is fékezésre használom, hanem kanyarszűkítésre.
Fékezésre ott a motorfék, ha meg kell akkor persze hogy használom az elsőt.
Mindenesetre első fékem még nem puhult fel egyszer sem szerpentinezéskor. A hátsómat egyszer koppig nyomtam mindenféle fékhatás nélkül.
Én egyszer húztam rá finoman kanyarban, de csak véletlenül. Mátrában kanyargás alkalmával. Nagyon fura volt, az enyém fel akart egyenesedni.
"ne félj nemecsek! "
a Rili-sek szerint a hátsó fék nem a fékezésre való ! ez most komoly !
megdöbbentő fáktáv-külömbségeket mértünk csak a hátsó, csak első, és kombinált fékezéskor. ! az sem mindegy milyen technikával használod az első féket !