Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Viszont ez a hét elszállt és nem jött újabb csekk!
Lehet megúsztam?
Üvegszál könnyen javítható házilag is.Pár darab üvegszál,csónak gyanta (én asszem lamit gyantát használtam asszem bauhaus eldugott részén található mert olcsóbb mint a csónakos kirakati áru) kis tervezés maszk és ecset kell.Meg sokat csiszolni az egy szemét meló.
Az! (nyupu)
Egy igazi hazai művész. Büszkék lehetünk rá.
Hali, nekem van ilyen páncélom még 4-5 éve vettem a loisba, nagyon nem jött be! Méretbe annyit tudok segíteni hogy én 180 centi magas 100 kiló vagyok és L-es volt jó! Jelenleg is SuperShildem van ilyen http://www.louis.at/_10325b485...
Ebből is L-es a jó! jó látom kicsit drágább :P de ez egyszerűen kiválló
A doboz hibátlan. A zárja tört el. a doboz hátulján van egy ráakaszkodós zárszerkezet..pontosabban csak volt
A doboz.
Tuti nem kuka.. mert 800 euro egy hibátlan fejidom. Ezen meg van egy meglévő 3 centis repedés (ami nem repedt tovább mióta nálam van a motor) és most került rá egy max 1 centis.. Az üvegszálas hasidom meg nem nagyon fog szerintem elpattanni. Ott csak annyi a bibi, hogy kitépődtek a csavarok.
Műanyag javítás terheléssel szart sem ér.

Még idomnál is ha feszülés,vibráció van elpattan.

Szerintem láttatlanban is kuka.
Alig lett baja.. a doboz az aggasztó egyedül.

Mert vagy veszek szettet 190 euroért ebayről, és ezt meg így eladom kb fele pénzért, vagy valahogy meg kell reparálni..lehetőleg olcsón

A többi sérülés nem olyan komoly.
Sziven nem ütött hazajöttem úgy hogy sarokkal tudtam felhúzni a váltót.

Csak annyi hogy nem húzom annyira neki mindenáron.

Ami kifizető volt mert ataaa kapott csekket..............én nem.
Én sokkot kaptam volna ha az öreg kilenccát igy leamortizálom.Tankot is vagy 2 hónapig vadásztam........
Ez a nyugati tér
Miután összetörtem a motort, felkötöttem rá a lehullott cuccokat, kibattyogtunk a műútra.. közbeiktatva egy patakos hideg vizes borogatást a lábamra, aztán ripsz ropsz eltüntettem a csíkot a gumi széléről.. meg nagy tempónál nem is éreztem semmi fájdalmat, úgyhogy húzni kellett neki..

Annyira nem ütött szíven az hogy elcsúsztam
Engem vartak már 7 öltéssel, Simson arconpörgés, nyitott kiskőrösi bukóban
Lemaradt:Ezmiez?
http://youtu.be/JJCNBAIdCIA
1:érdekes tánc....
2:elromlott a giroszkópja.....
Erre gondolok.
Csak úgy mint a cserkészek.
Légy résen.

Bár nekem minden arconpörgés után sok kell a visszarázódásig.
Tavaly még volt egy-két necces szitu. De azóta szerintem, legalábbis ez az érzésem, elég sokat fejlődtem. Úgyhogy most az a rész jön, hogy motorozok sokat gyorsan prímán, aztán elbízom magam, és pofára esek
Majd lesz.
Gyors aszfaltos kanyargóson egy rázós szitum se volt.. pedig daráltam rendesen. Most már játszi könnyedséggel lehetett borogatni a motort. Meg hát a PR2 közútra elég zsivány
Na ja kuplunk, stb.. te is mentél így, bírja az
Sajnálom!
De inkább így, mint gyors aszfaltos kanyargóson.
Az enyémnek a ritkaság az átka picit.Szinte semmi nincs utángyártott itthon bótban fellelhető cuccban.

Csak gyári és ebay bontott.

Míg a nagy japokhoz pláne a keresett nagy darabszámban eladott példányokhoz mindent megtalálsz itthon bontóban.

A fogyó cuccok azért itt is drágák.Fejidomok,futóművek, satöbbi.

Pl a 600 RR egyik nagy gebasza amir ráfutottam hogy bármilyen balesetnél a teló külső csöve irtóra tud hajlani.

Gyakorlatilag mind kuka.

Az enyémnek meg elég kevés baja lett.Meg a daytonánnak ami most vettem.Csak karcok............azok elég kemények.De hajlás látni semmi.


Már az elején mondom hogy tartósteszt motor lesz.30-nál bólogatok,50-nél hetvennél.