Az évenkénti műszaki vizsga nem újkeletű dolog. Pár évvel ezelőttig Magyarországon is bevett gyakorlat volt.
A segédmotorok felrendszámozása, s ennek megfelelő rendszeres vizsgáztatása pedig meggyőződésem szerint egy olyan kérdés, ami ha már rendezve lenn, akkor is elkésett volna. A legtöbb európai országban ez így működik, nálunk is nagy szükség lenne rá.
Akinek pedig ez többe kerül, mint a motorkája, az eldöntheti, hogy átvált bicajra (amire számos országban amúgy szintén van lajstrom szám), vagy vizsgáztat.
evvel a "hibával" én is találkoztam. ha ataaa -t próbálom követni
(előzésnél vissza 5-be csutka gáznál nálam is bedadog néha picinykét, aztán megyünk tovább. a miértre nem tudok okosat. lehet a gravitáció kicsiny a föld nevű bolygón ?)
Jaj istenem, balfasz voltam, azt olvastam, hogy 10W50-et használsz... arra mondtam, hogy fasza
Azonban az igazunk bizonyításához kéne két 0km-es GS és letekerni 100 ezret, szétkapni és összehasonlítani
Szponzor esetleg? Valaki?
Nem éri meg, most kocsival menjek fel? Amúgyis sok lenne, meg amúgysem az a bajom, csak idegesít már 2 hónapja mocimom így is, de akkor is, na mindegy nálam lesz a papper aztán vagy jófejek vagy nem...ha elkapnak.
akkor Pécsett jól szívatják az embereket...
itt Budapesten sincs már csak 1-2 olyan okmányiroda, ahol van aznapi "bemegyek-sorszámot húzok" rendszer, én úgy csináltattam meg. utazz le Budapestre a 8. kerületi okmányiroda ilyen :)
és ugyebár a magyar törvények szerint bármelyik okmányirodában intézheted az ügyeidet. a hátrány csak a benzin lenne (de az kétszer, mert mikor elkészülne a rendes, akkor is ide kellene jönnöd átvenni), de itt bemennél és 1-2 órán belül a kezedbe nyomnák az ideiglenest, én így csináltam
Ha a vizsgaigazolásod megvan kérhetsz ideiglenes jogosítványt kategóriabővítés esetén is. 3 okmányirodából 2-ben nem tudják (és nem is csinálják meg), pedig az idei jogszabályok szerint lehetséges.
(arról nem is beszélve, hogy ha "véletlenül" kettétöröd a régi jogsid, amennyiben van B-d, akkor meg mindenképpen kötelességük adni ideiglenest.) http://jogszabalykereso.mhk.hu...
326/2011. (XII. 28.) Korm. rendelet
11-es paragrafus, első bekezdés
és nem vagyok jogász, de mikor közölték az okmányirodában, hogy 1 hónap, akkor rákerestem.
A segédmotorok felrendszámozása, s ennek megfelelő rendszeres vizsgáztatása pedig meggyőződésem szerint egy olyan kérdés, ami ha már rendezve lenn, akkor is elkésett volna. A legtöbb európai országban ez így működik, nálunk is nagy szükség lenne rá.
Akinek pedig ez többe kerül, mint a motorkája, az eldöntheti, hogy átvált bicajra (amire számos országban amúgy szintén van lajstrom szám), vagy vizsgáztat.
"Brutálisan megsarcolná a magyar autósokat (ÉS a MOTOROSOkAT is ! )az EU "
(előzésnél vissza 5-be csutka gáznál nálam is bedadog néha picinykét, aztán megyünk tovább. a miértre nem tudok okosat. lehet a gravitáció kicsiny a föld nevű bolygón ?)
Vasárnap ki ér rá gurulni? Most még jó időt mond.
Azonban az igazunk bizonyításához kéne két 0km-es GS és letekerni 100 ezret, szétkapni és összehasonlítani
Szponzor esetleg? Valaki?
itt Budapesten sincs már csak 1-2 olyan okmányiroda, ahol van aznapi "bemegyek-sorszámot húzok" rendszer, én úgy csináltattam meg. utazz le Budapestre a 8. kerületi okmányiroda ilyen :)
és ugyebár a magyar törvények szerint bármelyik okmányirodában intézheted az ügyeidet. a hátrány csak a benzin lenne (de az kétszer, mert mikor elkészülne a rendes, akkor is ide kellene jönnöd átvenni), de itt bemennél és 1-2 órán belül a kezedbe nyomnák az ideiglenest, én így csináltam
(arról nem is beszélve, hogy ha "véletlenül" kettétöröd a régi jogsid, amennyiben van B-d, akkor meg mindenképpen kötelességük adni ideiglenest.)
http://jogszabalykereso.mhk.hu...
326/2011. (XII. 28.) Korm. rendelet
11-es paragrafus, első bekezdés
és nem vagyok jogász, de mikor közölték az okmányirodában, hogy 1 hónap, akkor rákerestem.