OK, elhiszem Neked. A tanulómotorok teljesen jók voltak, pedig azok kaptak renden, nem hiszem hogy véletlen választották azokat. De én nem értek hozzá, csak használom. De nem hiszem hogy drágább a cucc hozzá, mint a Tiedhez. Vagy egy Suzukihoz.
Előtte 9szer eldőlt mindenféle szar szétszabdalt földúton kvázi álló helyzetben (rossz oldalra tettem a lábam.. s mivel egyszerre kettő nem ér le, így eldőlt egy párszor ).. azt bírta sérülés nélkül. Igazából meglepően strapabíró. Nem hittem volna
Remélem is.. ehhez már csak a műanyagozás árát kell hozzáadni, meg a fejidom tartó hegesztést, meg az indexeket.. meg az oldaldoboz reparálás költségeit
Valamint ezt megfejeli egy olajcsere, egy karbiszinkron és egy szelephézag ellenőrzés is.. ja, meg egy kormánycsapágy csere is
Pont ez a megbízhatóság ami kétes 2000 óta mióta olasz gyártás van.
És minden hondás nyűglődik fesszabbal,generátorral,vezérműlánc feszítővel.
De vannak példányok amik zabálják az olajat meg satöbbi.
De be nem vallanák.
Manapság már nincs kiemelkedő gyártók és termékek annyira uniformizált minden.
Két oldalidomot kb mennyiért fújhatnak.. megspékelve egy kis helyen történő fejidom fényezéssel.. esetleg egy kis lakkozás is ráférne a teljes fejidomra
Eddig 5 rugó.
Meg egy tankfestés ami KB ugyanannyi mint a tied.
És kő egy kormány.
Ami a tiedhez is igény függő.
Láttam MZ kormányt igen olcsón és Magurát 31e ért.
Gyakorlatilag tipusspecifikus dolgot nem érintett a pofáraesés.
Persze ha a renoválást összekötöd egy radiális,állítható fék/teleszkóp pimpeléssel és színváltoztatással.Megfejelve egy komplett tank cserével a tied sem állna meg kevésbe.
kb így
Valamint ezt megfejeli egy olajcsere, egy karbiszinkron és egy szelephézag ellenőrzés is.. ja, meg egy kormánycsapágy csere is
És minden hondás nyűglődik fesszabbal,generátorral,vezérműlánc feszítővel.
De vannak példányok amik zabálják az olajat meg satöbbi.
De be nem vallanák.
Manapság már nincs kiemelkedő gyártók és termékek annyira uniformizált minden.
Max jobban és roszabbul sikerült példányok.
Ez is az egyik oka volt az új tanknak.
Tavaly előtt egy tank,sárvádő,két óratakaró tankkihúzással együtt elég necces színnel egy huszas volt.
Most passz.Remélem ugyanennyiből megúszom.
Meg egy tankfestés ami KB ugyanannyi mint a tied.
És kő egy kormány.
Ami a tiedhez is igény függő.
Láttam MZ kormányt igen olcsón és Magurát 31e ért.
Gyakorlatilag tipusspecifikus dolgot nem érintett a pofáraesés.
Persze ha a renoválást összekötöd egy radiális,állítható fék/teleszkóp pimpeléssel és színváltoztatással.Megfejelve egy komplett tank cserével a tied sem állna meg kevésbe.
No akkor egy ilyen bukfenc kinek fáj többe?
Nem gecizés, csak te kezdted
Viszon
t nem is kell bele sokminden.