Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OK, elhiszem Neked. A tanulómotorok teljesen jók voltak, pedig azok kaptak renden, nem hiszem hogy véletlen választották azokat. De én nem értek hozzá, csak használom. De nem hiszem hogy drágább a cucc hozzá, mint a Tiedhez. Vagy egy Suzukihoz.
Előtte 9szer eldőlt mindenféle szar szétszabdalt földúton kvázi álló helyzetben (rossz oldalra tettem a lábam.. s mivel egyszerre kettő nem ér le, így eldőlt egy párszor ).. azt bírta sérülés nélkül. Igazából meglepően strapabíró. Nem hittem volna
Csak a Suzuki!
Egyre jobban megerősít hogy a büdös életbe nem lesz se idomos se dobozos gépem.
XJ topicban leírtam.. meg vannak képek is (néhány)

kb így
Remélem is.. ehhez már csak a műanyagozás árát kell hozzáadni, meg a fejidom tartó hegesztést, meg az indexeket.. meg az oldaldoboz reparálás költségeit

Valamint ezt megfejeli egy olajcsere, egy karbiszinkron és egy szelephézag ellenőrzés is.. ja, meg egy kormánycsapágy csere is
Pont ez a megbízhatóság ami kétes 2000 óta mióta olasz gyártás van.
És minden hondás nyűglődik fesszabbal,generátorral,vezérműlánc feszítővel.
De vannak példányok amik zabálják az olajat meg satöbbi.
De be nem vallanák.
Manapság már nincs kiemelkedő gyártók és termékek annyira uniformizált minden.

Max jobban és roszabbul sikerült példányok.
Hogy történt? Mesélj kicsit.
Sztem kb egy 15-20 anyaggal együtt. De inkább 20.
ja, de burkolatlan úton. Kellett már.. motoroztam már több mint 70ezer kilométert és még nem volt olyan esésem, ami fájt volna.. itt volt az ideje
Nem tudom..................Én saját kezűleg szándékszom ha minden igaz..............Vagyis öcsém vállalkozott.

Ez is az egyik oka volt az új tanknak.

Tavaly előtt egy tank,sárvádő,két óratakaró tankkihúzással együtt elég necces színnel egy huszas volt.

Most passz.Remélem ugyanennyiből megúszom.
Sikerült?
Az nem zavart hogy az alját ledaráltam.. az volt a szexepilje.. de eldobni az már más tészta
Leér az oldala kanyarba mi?
Két oldalidomot kb mennyiért fújhatnak.. megspékelve egy kis helyen történő fejidom fényezéssel.. esetleg egy kis lakkozás is ráférne a teljes fejidomra
Manapság az összes 1000-es meg 600-as sportgépek közül a Honda a legolcsóbb.
Miért ez egy Gs-en olcsóbb lett volna? Kb ugyanaz minden. Honda nem egyenlő a drágával, hanem a megbízhatósággal. Sztem.
Eddig 5 rugó.
Meg egy tankfestés ami KB ugyanannyi mint a tied.
És kő egy kormány.
Ami a tiedhez is igény függő.
Láttam MZ kormányt igen olcsón és Magurát 31e ért.

Gyakorlatilag tipusspecifikus dolgot nem érintett a pofáraesés.

Persze ha a renoválást összekötöd egy radiális,állítható fék/teleszkóp pimpeléssel és színváltoztatással.Megfejelve egy komplett tank cserével a tied sem állna meg kevésbe.
Az acél is vas
No akkor egy ilyen bukfenc kinek fáj többe?
Nem gecizés, csak te kezdted
Ja................és nem vas...................álámónium,műanyag és némi acél.
Nem....................assssz..................drágaszágom.

Viszon
t nem is kell bele sokminden.
Ja ezt nem tudtam. Az angol vasad biztos olcsóbb.
Honda=drága.
Nem hinném, hogy sokkal több lenne. Ha meg jó valami azt nem piszkálod
Dehogynem, csak nem mentem bele a legolcsóbba. Nem bántam meg hidd el :)