Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 07-es fekete F-em van. A keverékszabályzó csavart 3,75 fordulatot kihajtani. 3- 3.5 között is jó. próbálgatni kell. A karbi szinkront benzin csővel csináltam. Pöpecül működik. 4 méter körüli darab, benne olaj, a két vége a szívócsonkokra.
Hogy tanultad ki ilyen gyorsan? :) Légyszi oszd meg velünk is, hogyan kell!
Ennyit a 10 óra 2 óra kormányfogásról!
http://youtu.be/L8qlwACDBSE messzebb gurul a gyógyszer[/L]
Már be tudom állítani, a karbit.Ingyen! A fogyasztás 4-5 liter között és
megy mint a golyó
Mikor visszavittem, kijött a szerelő egy csavarhúzóval, tekert a karbin egy kicsit és kész.Legalább is szerinte.
Én vagyok a hülye! Szerelő létemre szervízbe viszem.
De............baxd pofán.
A szelephézaghoz sem nyúltak. Azért is felszámoltak egy csomó zsét.
A lefestett szelepdekni csavar ugyanott és ugyan úgy volt ahogy hagytam. Kicsit fura. Nem?
Bocsi!
Elírtam
A 2x 8 rugó hihetőbb lenne.
Hö hö..egyszerre néztünk nagyot!:))
? 2x 80 000?
Csak a szinkronok nem lehettek 160 rugó.
Hali Mindenki!

Régen voltam ezen az oldalon.
Ma csináltam egy karbiszinkront házilag.Működik!
Két szervízben is voltam, de mindenhol ott kellett hagyni.
Eredmény siralmas! 2x80000 Ft minusz.
5000-es fordulat felett annyira rezgett hogy alig mertem pörgetni.
Most jó
Nekem meg a térdem! De sajnos már csak múlt időben. 20 km/h-s sebességnél beblokkolt az első kerék / még az FZ6-al / és ráestem a térdemre, ami ettől szilánkosra tört. Egy specialista kiváló munkát végzett, a medencémből vett ki csontot azzal pótolta a hiányt, jól összerakta, de frontokat azért megérzi.
Volt a nadrágban térdvédő, csak sajnos oldalütéstől nem védett meg! Az Fz6 karcolás nélkül megúszta: bukógomba! Inkább én: jobb lett volna!
Szerintem nem! De bízom benne, hogy a mester igen alaposan meg fogja vizsgálni, mert ez lesz a második garis ingyen munkája, gondolom őt is épp eléggé bosszantja.
Én a fordulatszámmérőhöz szoktam viszonyítani autópályán. 110 és 140 között eléggé táncol a mutatóm, így a fordulatszám/50 elég jó közelítést ad.
Bakker..hazafelé néztem a gps-en a sebességet...azt hiszem ,hogy elviszem egy javítóhoz..vagy kib...om az egész kócerájt....150 es tempóra már csak 131 a valós......amíg 120-nál 111..És ahogy 160-ra nyomtam 143...Ez az enyém valamiért nagyon szar.
A meleg és a forgalom...na meg a pofára esés miatt nem mertem kihúzatni 200-ig...mert lehet ,hogy csak 160-at mutatna :(
Chróm szár nem sérült, mert akkor elreszeli a szimeringet?
Bagoly mondja verébnek?
Hát ne haragudj, de nagyon felelőtlen vagy!
Szia! A "kis fordulaton rángat, utána viszont felpörög" szindróma volt az én motoromon is. Az volt az oka, hogy az egyik henger nem jól kapta a benzint, vagy éppen túl sokat kapott, össze-vissza járt.
A benzinúszónál volt valami ludas.
Az nagyon sok, beszélj tsanyi-val, vagy Bitivel és nézesd át, mert ez még leírva is légszomjat okoz.....
Az a baj, hogy kretén mindenhol van és még meg is élnek...
Igazából igen. Ha nem annyira használnám a motoromat, akkor később sem horror újra életet lehelni belé. Hülyeség lenne eladni, akkor inkább álljon, és később jó lehet a majdani gyerekemnek (bár nem örülnék neki, ha motorozna:-). A vizsgálat alapján valóban csak 17ezer km van benne, de mivel 12 éves, néhány öregedő dolgot ki kell cserélni.