Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10W40, de aztán napraforgóolajat is tölthettek bele, nekem tökmindegy.
Tegnapi kis bandázás elöttünk:)
Nem tudom, hogy valakit érdekel-e de ha már olaj, megosztom a saját tapasztalatomat is.
Tavaly legjobb tudomásom szerint 10w-40es akármilyen olaj volt benne, azzal a váltó is pontosan váltott és semmi gond nem volt vele. Aztán tavasszal kapott egy Repsol 15w-50et amivel már az 1es és 2es elég nehezen kapcsolható, főleg ha megállok akkor nehéz kivenni üresbe. Ilyenkor kicsit megtolom előre és akkor kijön. Gondolom azért van, mert ahogy ti is mondjátok vastag az olaj és ne folyik be mindenhova rendesen a váltóban. Lehet hogy nem is túl szerencsés így sokat használni. Eddig olyan 3-4ezret mentem vele ezzel az olajjal, 6ezrenként kell cserélni? Szerintem a legjobb 10w-50es lenne bele ahogy Ganjaninja is mondja.
na ja, de még így sem lehet egy rossz szavam sem a gépezetre, szóval be happy
Tök költségmentesek
tudom, hogy nem az....de sajnos a blokkot mindenképpen szét kell húzni a cseréjéhez és a Gs500-é pont nem jó bele azt hiszem, a 400E-hez meg az a szar tengely is 25-30 ezer bontottan
Akkor az nem főtengely. Bár egy szét-össze nem úszható meg............talán.
de, de az
Nem a váltó kihajtó tengelye az a főtengely?
Vasárnap én de. meló :S,Du. meg go Balcsi 1 hétre
Lecseréltem a láncszettet plusz hátsó kerékcsapágyakat....legnagyobb megelégedésemre tapasztaltam, hogy a főtengelyen a "ricnik" olyan szinten el vannak nyalva a lánctányér szélességében, hogy csoda, hogy nem forgott el a tányér...nos mivel egy főtengely csere alapból olyan 60 ezer forint (ha nem több mert japán belpiacos GS400E) Németh Pisti megint alkotott a gépen :) Szerencsémre az európai szabványos első gyári tányér nagyobb és szélesebb is, így szépen felfekszik a a külső és belső oldalon megmaradt ricnikre, viszont a gyűrű már nem fér fel a tengelyre úgy hogy fogjon is, így a következő megoldással gazdagodtunk. Tányér fel és egy izmos alátét a a tengely külső "kúpjára" hegesztve Így a tányér szépen forog, nem akad, viszont stabilan fekszik a tengelyen. Most két lehetőség van.
1. A mostani tányér nem gyilkolja tovább a főtengelyt és vígan van benne még sok tízezer kilóméter és a következő lánccserénél le lehet varázsolni az alátétet a tengelyről
2. Megnyirbálja a tengelyt és a következő lánccserénél főtengelycsere amit nem szeretnék.

Egyébként legnagyobb eséllyel az elsőre szavazok, mert ha ilyen szépen fekszik a tányér és nincs holtjáték akkor szerintem nincs az az isten, hogy ütés nélkül elvigye a ricniket

Egyébként meg ezzel az áttétellel végre van 1-2 fokozatom is és nem csak dísznek és 100-nál 6500 helyett csak 6000-t forog és ezt az apró malőrt leszámítva elmondhatom, hogy a motor végre 99%-os

Bocs a péntek 13-i kisregényért

Budapesten csatlakozható vasárnapi gurulásban benne lennék
én a helyedben 5w40 est tennék bele
Így korrekt!
Hali

Motul 10W50 nekem is bejött. Valami gurulás kellene vasárnap az biztos.
Az olajtémához már nem is szólok...nekem a Motul 10/50 jött be..és slussz...mindenki azt rak bele amit csak akar..
jahh Van 3/4 liter actevo 20/50-es hulladékom...ingyen elvihető!
Vasárnap egy rövid gördülés? Én pl. ennék egy Agárdi,bevált ,megszokott túrús és mákos rétes kombót :)
Nekem Motul 10W 40 van benne,és tökéletesen müxik,apropó holnap lesz az új olaj csere ;)
Teljesen igazad van,mert én is kiszedtem,csak még éppen ledeset nem találtam helyette....;)
tisztelt majdnem földim !
átmegyek a faludba és a füledbe súgom: 10W40 !
átviszem a "manualt" is ha köll (gyári utasítás )
Ami jó, azt nem kell bántani. Én is inkább a gyári 10w-40-re szavazok.
bocs ! csak a pontosság, és a reklám miatt ! Rili club
http://riliclub.hu/
http://youtu.be/bCygbfxMt9E
A könyv csak ennyit ír: 12V 1,7W
Határozottan tudom h nem olyan van!
ilyen:izzó

de ledeset is kapsz olcsón! ogyan ilyen foglalatba!
Tudja valaki? ilyen van a gs műszerfalába?
http://www.ebay.com/itm/5-blue...
A titingelés ellen CSAK és KIZÁRÓLAG a vezérműtengely hézagolása a jó. Semmi más. Nem olaj, és nem ima. Higgy nekem