Tele van perforálva a bőrkabim..............meg nemrég csináltam két baszom nagy kukat a könyökére............ha nagyon meleg van lekapom a fekete kacsaszalagot és előretartom a két kezem.
Az ellenőrzés fontos.
Lehet nekem is karbi-szinkron kellene, mert picit ingadozik a fordulat, melegen is hidegen is, csak hidegen kb. 1000 körül, melegen kb 1250 körül.
Azért ne felejtsük hozzáfűzni hogy akinek mostanában furcsán viselkedik a gépe,várja meg a kicsit hűvösebbet.Nem tudom mikor volt ilyen meleg ilyen hosszan,de nem tavaly.Namost ebben a gatyarohasztó melegben a zoxigén,hogy szépen írjam,fel van baxottul hígulva.A 160le-s 16v gti-m gyakorlatilag harmatgyenge egy tavaszi próbához viszonyítva.Még a kilenccá is megérzi.Na jó,nem belevau,csak leírtam...........
Nekem csak pozitív tapasztalatom van.
Hengerfej felújítás után kapott kabiszinkront, picit kellett állítani, ott nem vettem észre változást, illetve bedumáltam magamnak, hogy egyenletesebb, de hát a fülem sem műszer, majd gurultam 1200-1400 km-t és szelephézag állítás, egy korongot kellett cserélni, Bit csinálta faszán!
Azóta eltűnt a kopogás, egyenletesebben jár, (titing persze van :) ) már teszteltem a fogyasztást is, hogy a csuklóm lett jobb, vagy tényleg a szelephézag, nem tudom, de leesett 4,5-re, ami az eddigi állandó 5,2-höz képest isteni!
Én javaslom, csináltasd meg, annyira kicsi a szelephézag GS-nél, hogy szvsz. érdemes ránézni, ha jó a tömítés, ki sem kell cserélni.
Én ezt tapasztaltam.
osszál csak bennünket halandó műszaki analfabétákat !
remélem egy lelkiismeretes szakit kapok ki. mindenesetre közel van, és nem tudtam a fuvarokat összehangolni.optimista ember vagyok, elsőre mindenki bizalmat kap.
Honnan tudod, hogy nincs baja ha nem mérsz rá?....az, hogy még megy az nem jelenti azt, hogy jól is megy...azért szinkronnal kapcsolatban vannak érdekes megnyilvánulások... ....mérni és ha kell, állítani vagy nem(mint Ataa-nál) ha jó az érték.....a szelephézagnál meg Gáza tudna mesélni.....
nem néztem mostanában, mert tünetmentes volt a drágám.
most voltam a szerelőnél időpontot egyeztetni. egy füst alatt megcsinálja a karbiszinkront , szelephézagellenőrzést, kicseréljük az első fékbetétet, lekapjuk a bukócsövet és azt itthon addig lefestem, mert már ég a pofám.( már nem merek emberek közé menni vele ) ÉS MEGNÉZZÜK A GYERTYÁKAT IS A TIPPED UTÁN.
khm...közelítő érték . de egy mp-en belül. én se vagyok supermen, csak norris, de idáig abban a pillanatban reagált a gázadásra, most pedig érzékelhető egy minimális késleltetés. ( egy mp alatt sok minden tud történni ! a tajgetoszra nem kell sietni. te is érzékeled max. nem tudatosan. lásd pl.reflexek.) de okos vagyok , vagy megfőtt a zagyam
hálós protektoros szar
Na de kinek van arra pénze...?
Vélemények? Miben motorozzunk ilyenkor, mármint ebben a bazi melegben?
ATAAA! Gratula a csekkekhez! Ezeknek már az adója sem lesz olcsó!
Lehet nekem is karbi-szinkron kellene, mert picit ingadozik a fordulat, melegen is hidegen is, csak hidegen kb. 1000 körül, melegen kb 1250 körül.
Nekem csak pozitív tapasztalatom van.
Hengerfej felújítás után kapott kabiszinkront, picit kellett állítani, ott nem vettem észre változást, illetve bedumáltam magamnak, hogy egyenletesebb, de hát a fülem sem műszer, majd gurultam 1200-1400 km-t és szelephézag állítás, egy korongot kellett cserélni, Bit csinálta faszán!
Azóta eltűnt a kopogás, egyenletesebben jár, (titing persze van :) ) már teszteltem a fogyasztást is, hogy a csuklóm lett jobb, vagy tényleg a szelephézag, nem tudom, de leesett 4,5-re, ami az eddigi állandó 5,2-höz képest isteni!
Én javaslom, csináltasd meg, annyira kicsi a szelephézag GS-nél, hogy szvsz. érdemes ránézni, ha jó a tömítés, ki sem kell cserélni.
Én ezt tapasztaltam.
remélem egy lelkiismeretes szakit kapok ki. mindenesetre közel van, és nem tudtam a fuvarokat összehangolni.optimista ember vagyok, elsőre mindenki bizalmat kap.
most voltam a szerelőnél időpontot egyeztetni. egy füst alatt megcsinálja a karbiszinkront , szelephézagellenőrzést, kicseréljük az első fékbetétet, lekapjuk a bukócsövet és azt itthon addig lefestem, mert már ég a pofám.( már nem merek emberek közé menni vele ) ÉS MEGNÉZZÜK A GYERTYÁKAT IS A TIPPED UTÁN.