Hali Skacok!
Sokat kétszemélyezünk a mocin, és tudom hogy lehet feszíteni a hátsó rugóstagon. Ma aláfeküdtem, látom hogy kb hogyan is működhet az állítás dolog, dehát teljesen mégsem.... Pontosan azt sem tudom eldönteni hogy jelen pillanatában hogy van beállítva, sajna szerszámkészlet nincs a motorban. Képről ti tudnátok hozzátűzni valamit?
Nem érted miért mondtam.......................ülsz a nyeregben és 200.............hű de nagy durranás................elsőnek remegsz hogy ne legyen utcai fényképész a közelben...............másodsorban hogy ne jöjjön ki eléd senki .................talán 3 év alatt egyszer mentem ilyen sebességgel................és nem is vágyom rá meg a 240-re.
Inkább egy kanyargósabb szakasz mint a céltalan max sebesség egy hosszú egyenesben.
De ha nem veszel akkor óvatosan a megnyitással és a húzással...ügyelj arra ,hogy a kulcs rendesen illeszkedjen..mert a sarkakat könnyű elnyírni...és ne tépd meg nagyon..nincs rá szükség..
Olaj+szűrő, gyertya csere. Anyagköltség kb. 15000 Ft, otthon 1 órás elfoglaltság. Ajánlat: a gyári leeresztő csavar helyett vegyél másikat, aminek magasabb a feje és jobban fog rajta a kulcs.
Jajjmááá..ez megint olyan lesajnálós volt..Kb. olyan mint amikor te beírnád a 240-et..és kiröhögnélek egy R1-el vagy egy Hayabusával...
Nekünk ez már a csúcs szint..
Sztem mi nem egyről beszélünk:) az enyém jelenleg 34Le-s,a tied 50Le Az enyém végre 160,a tied végre 190-200 Maj a kövi szezonba ki lesz szedve a folytás és akkor nem lesz ilyen próbléma!
Sokat kétszemélyezünk a mocin, és tudom hogy lehet feszíteni a hátsó rugóstagon. Ma aláfeküdtem, látom hogy kb hogyan is működhet az állítás dolog, dehát teljesen mégsem.... Pontosan azt sem tudom eldönteni hogy jelen pillanatában hogy van beállítva, sajna szerszámkészlet nincs a motorban. Képről ti tudnátok hozzátűzni valamit?