Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali Skacok!
Sokat kétszemélyezünk a mocin, és tudom hogy lehet feszíteni a hátsó rugóstagon. Ma aláfeküdtem, látom hogy kb hogyan is működhet az állítás dolog, dehát teljesen mégsem.... Pontosan azt sem tudom eldönteni hogy jelen pillanatában hogy van beállítva, sajna szerszámkészlet nincs a motorban. Képről ti tudnátok hozzátűzni valamit?
Honnan is érteném elsőre...ha gondolatolvasó lennék ..hülyére keresném magam pókeren és kvíz vetélkedőkön..
Nem úgy jött le...
Nem érted miért mondtam.......................ülsz a nyeregben és 200.............hű de nagy durranás................elsőnek remegsz hogy ne legyen utcai fényképész a közelben...............másodsorban hogy ne jöjjön ki eléd senki .................talán 3 év alatt egyszer mentem ilyen sebességgel................és nem is vágyom rá meg a 240-re.

Inkább egy kanyargósabb szakasz mint a céltalan max sebesség egy hosszú egyenesben.
De ha nem veszel akkor óvatosan a megnyitással és a húzással...ügyelj arra ,hogy a kulcs rendesen illeszkedjen..mert a sarkakat könnyű elnyírni...és ne tépd meg nagyon..nincs rá szükség..
ja vagy a Triumphnak még fóruma sincsen
Olaj+szűrő, gyertya csere. Anyagköltség kb. 15000 Ft, otthon 1 órás elfoglaltság. Ajánlat: a gyári leeresztő csavar helyett vegyél másikat, aminek magasabb a feje és jobban fog rajta a kulcs.
Fiúk........jó helyen járok?Ez a gs fóruma?
Jajjmááá..ez megint olyan lesajnálós volt..Kb. olyan mint amikor te beírnád a 240-et..és kiröhögnélek egy R1-el vagy egy Hayabusával...
Nekünk ez már a csúcs szint..
Nem egy nagy szám.
Egyszer toljunk majd egy végsebesség versenyt...Kiváncsi vagyok arra a 2 killára...
Fotózd le azt a gumit...és tedd föl ide..majd jól megszakértjük!
F verzió volt butított változatban? Nem is tudtam....
Köszönjük

Kb. 170 -ig mertem felvinni a mutatót, utána már féltem tőle, hogy nem csak én akarom fotózni a drágámat... pedig még ment volna...
Szép paripa!
Elment az életkedvem is:S,nem találok gumist már ilyen időpontba
Sztem mi nem egyről beszélünk:) az enyém jelenleg 34Le-s,a tied 50Le Az enyém végre 160,a tied végre 190-200 Maj a kövi szezonba ki lesz szedve a folytás és akkor nem lesz ilyen próbléma!
Gratula!
én is cbf 250 ről váltottam gs -re
Hát nem tudom..........én bármikor kiforgatom óra szerint a közel 200-at........és akkor is 10.000 környékén pörög
Köszi,megkérdezem!
Hát elméletileg teljesen normális eredmény a 160-as végsebesség a gyári tiltással Pici szervízkönyv is ennyit írt
REménykedek én is vmi hasonló eredményben


TESZT Csurtól - csurig: 110,8 km, 4,26 l benzin, 3,845 l

... és volt benne 160 is meg egy kis ez - meg egy kis az - tehát normál körülmények között csak jobb lehet...
Jaja, eléggé hasonlít egy F-es GS500-ra
szép a szarod
De hát nem tilthat..mert nem injektoros,computeres...vagy mi..