Nekem se tetszik az F-es. ~ annyira
De ez jutott részemre. :-)
Mindig is olyan retros motor akartam ami ha egy kicsit is de hasonlit a faterom Danuvia-jára. Ezidáig a Kawa W800 pl. tetszik. A Guzzi Breva 750 is. De soha nem lesz olyanom.
Jójó pesze tetszik még más is, pl. diversion, XJ600 stb.
Vezérműlánc-cserével kapcsolatosan lenne egy olyan kérdésem, hogy a lánc végtelenített, vagy nittelős? Magyarán, ha cserélni kell, akkor blokkot kell bontani hozzá, vagy nem szükséges? Ez utóbbiban bízom
Másik kérdés, ehhez kapcsolódó: hol és mennyiért lehet beszerezni leggazdaságosabban a láncot (meg ami kellhet még), és mennyi macera a csere? Nem mintha házilag akarnám megoldani, csak hogy a szerelőnek mennyire lehet képe sokat kérni adott esetben
Egyébként ma voltam utoljára remélhetőleg rutin pályaán. Pénteken vizsga. Ma kb 20x végignyomtam mind a 3 pályát és 1x megbuktam volna a 2. pályán, mert már túl bátor voltam és a határokat feszegettem és a csizmám jobb szélső protektorával elkaptam egy bólyát. Épp csak súroltam, de a tempó miatt feldőlt. Na majd a vizsgán lassabban megyek. A 2 henger teljesen más mint a 4 . Könnyebben lefullad alapjárattól, 1.-es pálya, nem gyorsít úgy ki, viszont nyomatékban ott van alapjáraton is. 1-es pályán nekem alapjáraton kell döcögnöm és karjelzéssel kell indexelni, fék, stb használatát mellőzve. Kb egy 0. szintű technikai tréninget ad az oktató, amiért hálás is vagyok, mert nem kerül + pénzbe. Sokat tanultam az elmúlt 2 hétben a kanyarodásról és h mit hogyan. Nem hülyeség ez:) Aszt hittem eddig, h tudok motorozni, na ez felülbírálta az eddigieket rendesen.
No ilyen kabátot akartam, szép kék, szarom hímzéssel, de nem volt méretemben, így lecsúsztam róla, maradt a sima fekete, szürke Shox. Az meg jó mindenre, vagyis nem jó semmire :)
Az még a jó szitu, ha valaki márkajelzéses/hímzett gúnyát vesz, és netán később másik márkájú gépsárkányt venne. Haverom mondta erre: márkahűség bebetonozva.
Szerintem is teljesen jó a hangja a kis Gs-nek,pláne amikor vissza váltásnál motorfék közbe jön az a szép mély bugó hang .Viszont ha a Hondával hasonlítom össze,akkor tény hogy a Honda hangja szebb . A Ruhámat amikor kiválasztottam,akkor én vmilyen szinten a motorhoz vettem..,és sztem nincs is azzal gond ha a motor színéhez passzol a ruhád,az én esetembe igaz csak fehér-kék bőr ruha volt,az elején még nem is tetszett,de most már egyre jobban szeretem hogy világos perforált bőrruhám van,nyáron ez isteni áldás lesz .A védelemről meg annyit hogy u.a a védelmet kapom a fehértől is mintha mondjuk fekete lenne
Első motorvásárlásom előtt nekem is először a GS500 jött be, mert olcsó és keveset eszik. A 2 henger annyira nem vonzott, főleg mert soros, de tetszett formailag, de csak és kizárólag a 2000 utániak. A régebbi kasznis nem tetszett, szerintem kimondottan csúnyácska, viszont az újak már szépek. Mi sem bizonyítja ezt jobban mint az első képem: link
És nem is töröltem a képet és nem is fogom, mert én nem márkabuzi vagyok, nem azért vettem kínai szart, mert az jobb mint a SU, hanem mert jobban bejött mint a régi GS és erre volt keret. Viszont legalább többet eszik, igaz nem mentem GS-el, de a CBF-hez képest jobban is megy. Az meg kb ugyanaz, mint a GS, és talán még erősebb is. A kéthengernek szép traktoros a hanga, de magasabb fordulaton már nem annyira. Mindenesetre jó választás ez a GS akár F-es akár E.
Nem teljesen mindegy, milyen színű a motoros ruha? Azért öltözöl be, hogy megvédjen vagy azért, hogy bazári majmot alakíts azoknak, akik látnak?
Szerintem a motorhoz öltözést hagyjuk meg a mekdónáccos bazári majmoknak...
Motorhoz öltözni jö ötletnek tűnik..főleg az elején, vagy ha évekre tervez valaki a motorral. Ám de egy motorcsere szépen boríthatja a dolgot.
Mert vagy behatárolja a köv. motor színét (ha nem új motor, akkor szívás), ha pedig ennek ellenére más színűt veszünk, óhatatlanul zavarni fog ha ütni fogja a ruha a motor színét.. aztán rohanhatunk új ruháért.
Amikor hoztuk be a motorom, megálltunk a Louis-nál és vettem egy piros dzsekit és hát a motorom is piros, sza én hozzá öltöztem... na jó nem teljes ruha.
Szegényke csúnya, de konkrétan szvsz. a GS500 maga csúnya jószág... még az F-es csak-csak, de a régi naked, mint nekem...hát nem egy föstmény a szentem
így igaz ! ha látnak is, lesz...nak. ( nemrég volt róla szó:nem érzik a "veszélyt" benned , tisztelet a kivételnek) gondolom mindenkinek megvan a saját horrortörténete. az elmúlt 3 hétben 3x jöttek ki elém. normál sebességgel mentem, mindenhonnan belátható kereszteződés, oszt mégis. a háromból kettő "elnézést kért", a harmadik fel sem fogta a létezésem.
Mondjuk én is kicsit igazítottam a ruházatot a motor színéhez, bár ha csere lenne tuti nem rohangálnék új motoros ruháér.
Bár sokan mondják, hogy a szürke ruhát látják meg a legkésőbb az autósok. Maximum ráhúzok egy kkukás mellényt...
De ez jutott részemre. :-)
Mindig is olyan retros motor akartam ami ha egy kicsit is de hasonlit a faterom Danuvia-jára. Ezidáig a Kawa W800 pl. tetszik. A Guzzi Breva 750 is. De soha nem lesz olyanom.
Jójó pesze tetszik még más is, pl. diversion, XJ600 stb.