Az én GS vackomon mit szenvednél...100 alatt az összes súly a csuklódon ,könyöködön...válladon..és 5000 alatt a vibráció kicsinálja az inakat ,izmokat...jahh és az enyém kb 500rpm-el kevesebbet pörög a többiekénél.....képzelheted ,hogy ma mit szenvedtem....Semmi menetszél..csak oldalról tornádó..és 3-4000 között váltogattam...talán többször mint egy Dobogókő útvonalon...
Még most is szúrnak a kezeim..pedig már min. 2,5 órája nem ülök motoron..
Tényleg nagyon nehéz vele lassan menni. Ennek talán a legfőbb oka, hogy a csutkakormány valami középkori kínzóeszköz másolata 100 alatt. Kb. fél óra városban tekergés után muszáj volt megállnom, mert teljesen lezsibbadt mindkét kezem.
A blokkját meg bizton állíthatom, hogy valami nagyipari vibrátorba tervezték. Katasztrófa, ahogy vibrál, ráz az a motor! Nyilván ez is rátesz a kézzsibbadásra. Amikor felültem utána a sajátomra, totál fura volt, hogy milyen simán jár!
Na ezek miatt nem jött be, meg az a testhelyzet se épp kényelmes, amit felveszel rajta. Ezek persze szubjektív dolgok, vannak, akiknek pont ezek miatt jön annyira be.
A futóműve meg a motor teljesítménye nyilván tetszett, főleg 48 ló és a GS (ehhez képest) pilincka futóműve után, de soha nem venném meg. Akkor már sokkal inkább az 1250-es Bandit, ha ebben a kategóriában nézünk, mondjuk azt még nem vezettem. Ha alkalmam lesz, kipróbálom. Bár nekem értelmetlen lenne ekkora motort venni, nem is tervezek ilyesmit.
..és még milyen büdös is! Mentél már magad mögött?
Nagyon sajnálom hogy nem tudtam elmenni az "Utolsó közös motorozásra"..bár ahogy olvasom némileg többen voltatok mint a múltheti citadellás gyertyagyújtáson voltunk..
Minden tiszteltem a résztvevőké!
És tényleg! A mai túrán 2,9 l jött ki...de tény ,hogy nagyon öreges volt a tempó...60-70.....talán egyszer fölmentünk 90-re is.....és a temetőből való kijövetelnél pazaroltam...mert bőgettük a motort..
Ma csutka gáz közelében sem jártunk..
Amúgy vicces de az 50-es robogóm sokkal többet eszik!
Ataa..amikor nekünk a 3,6 kijött abban azért volt némi tempós szakasz....na ennek ma a közelében sem jártunk...
Ha valaki nem hiszi bármikor kiállok egy mérésre...de legyen valami nem kicsi tétje!
Amúgy nagyon megható,szomorú..és egyben felemelő is volt ez a mai gurulás....tudom ,hogy ez így nem passzol...de a felemelő az volt ,hogy ennyi ember hasonlóan gondolkodik..és van valamiféle összetartozás a hasonlóan gondolkodókban...
Jahh az összes más motort hajtó húzzon a CB500 fórumban nyalni az ott lakók seggét! pffff
A CBF 500- nál , de akár a CB 500-nál egyaránt éreztem én is, amit írtál: ezt a fajta torpanó nem egyenletes, semmi: hú, de tol- teljesítményt alul, a csalogató diagramok és műszaki adatok ellenére. Pedig nekünk pont ezek a fordulatok kellenek. Már ott volt nálam a pénz, már mindent lebeszéltem vele, de mégsem vettem meg. Kínos volt, úgyhogy mondtam egy olyan alkut, amire biztos, hogy ne tudjam megvenni. Izgultam, hogy ne mondjon igent. Elismerem, nagyon jó motorok, de a motorkarakterisztika nem meggyőző, különösen ott ahol legtöbbet használod 60-80-100.
A GS nem tud dicsekedni ilyen műszaki adatokkal, de megint csak a pudding próbája az evés: a GS-ben a blokk, ahogy előadja magát, persze, ha nemcsak a km/h-ra figyelsz, hanem a hangjára is, számomra megunhatatlan és magával ragad. Vad hangok, meggyőző egyenletes tolás mindenhol és mégis egyfajta lágyság mindenhol, rugalmasság, ami valószínűleg a túlhaladottnak mondott hengerenkénti két szelepből is adódik. Mintha leöntötték volna az egészet egy liter tejszínnel. Nincs zakatolás, meg kerepelés, meg légkalapács, vagy legalábbis nem úgy mint a kategóriatársaknál. Hanem puhaság és vadság egyben és mindig tol, nincs lyuk. Ilyen módon könnyen lemondok arról a 10 Le-ről, ami amúgy is csak magas fordulaton jön elő. És cserébe még 1-2 literrel kevesebb/ 100km szintén nem rossz.
Szerintem A GS500 titok a blokkban keresendő. Hiszen titok van, mert ennyi hülye egy helyen nem hiszem, hogy van, hogy többségben veszik a Gs500-t / és ezt mutatja a fórum forgalma is/, annak ellenére, hogy a kategória társakhoz képest sokszor lenézett. Veszik annak ellenére, hogy nincs nagy árdifferencia. Már az is titok, hogy egy Fz6 után is jól érzem magam rajta.
Miért nem jött be az 1000-es SV ? Csak érdekességképpen írom, hogy a Balatonboglári KTM szalon értékesítője csukta össze nagyon a vadi új SV1000-ét talán Alsóörs közelében valami emelkedő végén ami egy erősebb ívű kanyarba torkollott 130-al, nem számított rá, persze a motor meg ő egyenesen mentek tovább. Oda már helyismeret kellett volna, nem véletlenül van ott sebességkorlátozás. Ő azt mondta, egyszerűen nem lehetett vele lassan menni, akkor se tudott. Neked mik a tapasztalataid?
Értettem én, hogy mi bajod a GS futóművével. Mindössze annyit mondtam, hogy ahhoz a motorozási stílushoz, amire a GS-t kitalálták, teljesen megfelel ez a futómű is.
Tudom, hogy egy jobb futómű teljesen más dimenzió. Amikor az ezres SV-t kipróbáltam, nagyon tetszett, hogy 200-nál is atomstabil és teljesen biztonságban érzem magam rajta (noha összességében nekem nem jött be az a motor). Viszont azt a motort megint másra találták ki, ahhoz kell is egy olyan futómű!
Ha a GS futóművével megtanulsz rendesen motorozni, akkor egy nagyobb gépen már nem nagyon érhet meglepetés, ezért is mondom, hogy egy nagyon jó kezdő/újrakezdő motor. Aztán persze van, akinek élete végéig tökéletesen megfelel.
Holnap hogy legyen? neked mikor jó?
1500-as csiszolópapírt vegyek/vigyek?
Gumiszerelésnél ránéztünk a fékre, nem valami biztató..Remélem megússzuk egy szét-összével