Jó ízlésre vall! Kiváló motorkarakterisztika, már alul is tol meggyőzően pedig sor4. / 5000-ig a gsxr 1000 elbújhat mellette, nem vicc, mert addig csak hörög és köhög /.
Ha eddig nem értetted, hogy mi bajom van a Gs500 futóművével, akkor az első kör után az új géppel azt fogod kiáltani: heuréka, ha én ezt tudtam volna! Egy futóműnek olyannak kell lennie. Kicsit lehetne könnyebb, de szokható.
Persze az is igaz, hogy ne keverjük a szezont a fazonnal. Én még maradok a Gs-nél.
Épp itt az ideje! Én egész évben nyomom, kivétel sós utakon, akkor direkt egy fellelt állapotú csepptankos Jawaval, azon már nincs mi rohadjon. Akinek szúrja a szemét, annak csak annyit mondok: ez egy rat Jawa. Kimondottan élvezem a szitut, jó kritikája annak, hogy minden legyen makulátlan, különben véged, nem vagy Európa konform!
Felhívtam a szervizt, szerintük is részlegesen nyúlt, csupán a hang alapján. Már múltkor is mondták, hogy végét járja (akkor még nem kattogott), csütörtökön megy cserére. Egyébként 34000 km van már benne, tehát tette, amit megtehetett, szegény...
Újra előveszem a vasat, most a pöcsköszörűm gyógyul(gat). Furcsa lesz, hogy nem 5, hanem közel 50 ló lesz a seggem alatt. Az az igazság, hogy munkába járni, ütni-vágni sajnálom a GS-t, erre jobb a robogó. De most újra csatarendbe áll a GS! :)
Nem a pörgetéstől függ. Ha nem pörgeted és erőlködik a motor, sokkal többet fog enni.
Nekem még akkor sikerült 3,6-3,7 literes fogyasztást csinálni vele, amikor bejáratós volt és amúgy is csak ismerkedtünk egymással. Utána beállt 4-4.2 környékére országúton. Autópályán meg 4,5 körül.
Ganja csak mókázott.
Nekem a legjobb 3,6-3,7 körül volt, de akkor hosszú távot gurultunk 90-100-as tempóban.
Viszont amikor Tátrát/Mátrát másztunk, nekem akkor sem ment 4,5 fölé, pedig volt pörgetve...
Ja egyszer próbáltam tartani a gixerekkel a tempót ott meg 5,5 fölött evett,de lehet többet is evett volna ,csak úgy lemaradtam,hogy már nem kínoztam a vasat :)
Látom fogyasztástéma van, úgyis mindennap nézem a fórumot,csak sohasem szólok hozzá, most triplázok:
nekem egyszer volt papás 80-90-100 as tempónál szélcsendben doboz nélkül 3,7 liter. De egyszer volt 90-100 as kétszemélyes dobozos 3,8 as fogyim is.
De ez egy kivétel ami erősíti a szabályt,hogy azért általában 4 liter kell hosszútávra (nem autópálya ) és 4,5 a városi-vegyes fogyasztás. Ha dinamikusan megyek , 110 és sok előzés akkor is kell a 4,5.
Két személlyel 120-140 autópályán is 5 alatt voltam, igaz ez nem csak autópálya ,hanem valamennyi országúti szakasz után mértem.
Minden motor más egy picit az enyémnek ennyi kell.
Én 26 ezer km körül cseréltem a gyári Regina láncot.Még elment volna de egy hosszabb túrára készültem és nem akartam kockáztatni.Most DiD van rajt 6 ezret mentem vele még nem kellett utána húzni.
Én az inkább kicsit laza lánc híve vagyok a feszes sokkal nagyobb károkat tud okozni.
A Continental Contigo 9 ezret bírt már alig volt fél mili futó középen. Különben nem szidom, csak szar futásteljesítmény ez... A gyári Bridgestone mellett döntöttem éngem nem érdekel a sportosság ez is tapad eléggé és ha nem változtattak hátrányára az új szériájú gumin, akkor 15 ezret remélhetőleg kisajtolok majd belőle.
A Ferrodo hátsó fékbetétről ígértem,hogy majd írok, hogy nyikorog e:
egyetlenegyszer nyikorgott,de az se volt vészes és nagyon lassú fékkínzó hegyi kavicsos úton volt.. szóval puha és fasza, nem kell lesarkazni,meg ilyen baromságok, gyárilag is szuper.
na jó motorozást fiúk, éljenek a legjobb motorok : a GS 500 asok !
Pedig itt vannak kik ezt nyomják, nem hiszem h 4 alatt elmennek hacsak nem 60-al gurulsz, vagy nem tom én még nem tudtam rendesen mérni, mert nincs pénzem teletankolni, viszont lehet ez is elmegy 1.5 L-er. Fasztuggya.
Ha eddig nem értetted, hogy mi bajom van a Gs500 futóművével, akkor az első kör után az új géppel azt fogod kiáltani: heuréka, ha én ezt tudtam volna! Egy futóműnek olyannak kell lennie. Kicsit lehetne könnyebb, de szokható.
Persze az is igaz, hogy ne keverjük a szezont a fazonnal. Én még maradok a Gs-nél.