Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi! Mindenképp olyat szeretnék (akár szilikonnal fújva) ami egyszerűen fel-le jön, ha hozzá kellene nyúlni a karbicsekekhez vagy szűrőhöz.
Esetleg egy kis kocogtatás a karbik oldalán? Ha fennakadt a tűszelep, talán ez is segít(het).
Mintha elmult volna ez a benzinfolyás.
Bár még a reggelre kiváncsi leszek.
Egyenlőre karbipucolás helyett befujtam egy kis MOTUL Carb Clean-t hátha felold valamit ami a problémát okozta.
Nekem kicsit más a kiosztás,
ON lefelé (6 óra),
RES vízszintes (3 óra),
PRI felfelé (12 óra).

Az F-eseknél máshogy lenne, vagy évjráratfüggő?

Amúgy a tuti amit Foregon írt, ott van a benzincsapon.
Nézd meg autósboltban. Én is onnét szerváltam, szövetes, elnyűhetetlen benzincső. Bilincseket rá, örök élet + 2 nap. Ízlés szerint még mehet benzinszűrő is.
egyébként ha leveszed a csapot, mindegyik kis cső tövébe bele van írva hogy melyik melyik
legalábbis délig.......
No ma nagybevásárlást tartottam. Vettem 10db fekete, edzett imbuszos csavart a karbik aljára (4x2 a két karbinak, +2db az egyikre felfogatásnak)
lecserélendő a gyári gagyi csillagcsavarokat, amikből a 35.000-es karbitakarításnál kapcsiból elnyírtunk 3-4-et..
Büszke vagyok magamra, következő szükséges szétszedésnél okvetlen csere. Viszont 8-as benzincsövet egyik motorosbolt sem adott Szfváron eddig. Megnézem nagyvason...
Most nem lökök képet, de leírom.
Alul On (6 óra)
Középen 3 óránál PRI
Felül RES (12 óra)
A GS-en hol van a PRI állás? 9 óránál? Lökjetek egy képet róla.
Lehet, ezért is szét kell majd szedjem a karburátorokat.
Mert sorjás volt a ragasztó a betömött lyuk szélénél, ami meg lett csinálva, de mi van ha onnan valami darabka kiesett és most nem jó helyre került.
Szóval csak szerényen fikázni a benzincsapot!
Na? akkor a: Honda? Észre sem veszed már elszáguldott melletted. :) Láttam már ezt ott volt Ducati is, azt is királyul nyomta:D
Az nem úgy van!
1. suuuuuuuuuuuuuuu
2. zuuuuuuuuuuuuuuu
3. kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
link

Na jólvan nem basztatom a susnyásokat, én is ilyet akartam venni, szal písz, mielőtt még vérigsértődés lenne:)
Nem lehet hogy pont az a fojtás megszüntetés a felelős?
Említetted hogy elég gányul tömték be azokat a furatokat.
Már csak a hangzása is szebb. nem? Honda szutyuki
Gaben, köszi.
Azt én se értem, hogy miért folyt, mivel a benzincsapom on állásban volt. Leszedtem a csapot, rátettem egy tiszta csővet, jól megszívtam, "ez egyébként is igaz mert ráment 3 óra amig kiszáritottam a légszűrőházat" és nem ereszt. Modjuk csak 1 percig tartottam.
Minden esetre összeraktam, és hazamegyek vele. Amióta összeraktam (kb fél órája), nem folyik.
Ha adok neki egy nagyobb gázt miután visszaengedtem, hallok egy pici csattanást a karburátor felől, mintha késleltetve menne vissza valami. Azonban mihamarabb karburátort kell pucoljak.
ON-OFF-RES
Dehogy vagyok...fetrengek az ágyban...de már valamivel jobb...
Jobban vagy már? Holnap ragyogó idő lesz...
Mert neked szaros hondád van...a suzuki az más
A GS-en:

ON normál nyitott mód (membránon keresztül)
RES tartalék (membránon keresztül)
PRI itt közvetlenül folyik, ezzel ki lehet folyatni.

Nem tudom a Hondán hogy van, de szerintem hasonlónak kell lennie.
De nem folyt tartalékon sem. Gondolkodtam is rajta, hogyha ki akarom szedni a benzint belőle, azt hogy oldanám meg? Akkor az enyém nem jó? Vagy most mi van?
Szia Sanyi!

Megoldódott már a GS szelep hézagoló korong hiány? Múltkor említetted hogy alig tudtál szerezni.
Nekem meg most már nagyon illő lenne megnézetnem.