Mintha elmult volna ez a benzinfolyás.
Bár még a reggelre kiváncsi leszek.
Egyenlőre karbipucolás helyett befujtam egy kis MOTUL Carb Clean-t hátha felold valamit ami a problémát okozta.
Nézd meg autósboltban. Én is onnét szerváltam, szövetes, elnyűhetetlen benzincső. Bilincseket rá, örök élet + 2 nap. Ízlés szerint még mehet benzinszűrő is.
No ma nagybevásárlást tartottam. Vettem 10db fekete, edzett imbuszos csavart a karbik aljára (4x2 a két karbinak, +2db az egyikre felfogatásnak)
lecserélendő a gyári gagyi csillagcsavarokat, amikből a 35.000-es karbitakarításnál kapcsiból elnyírtunk 3-4-et..
Büszke vagyok magamra, következő szükséges szétszedésnél okvetlen csere. Viszont 8-as benzincsövet egyik motorosbolt sem adott Szfváron eddig. Megnézem nagyvason...
Lehet, ezért is szét kell majd szedjem a karburátorokat.
Mert sorjás volt a ragasztó a betömött lyuk szélénél, ami meg lett csinálva, de mi van ha onnan valami darabka kiesett és most nem jó helyre került.
Gaben, köszi.
Azt én se értem, hogy miért folyt, mivel a benzincsapom on állásban volt. Leszedtem a csapot, rátettem egy tiszta csővet, jól megszívtam, "ez egyébként is igaz mert ráment 3 óra amig kiszáritottam a légszűrőházat" és nem ereszt. Modjuk csak 1 percig tartottam.
Minden esetre összeraktam, és hazamegyek vele. Amióta összeraktam (kb fél órája), nem folyik.
Ha adok neki egy nagyobb gázt miután visszaengedtem, hallok egy pici csattanást a karburátor felől, mintha késleltetve menne vissza valami. Azonban mihamarabb karburátort kell pucoljak.
De nem folyt tartalékon sem. Gondolkodtam is rajta, hogyha ki akarom szedni a benzint belőle, azt hogy oldanám meg? Akkor az enyém nem jó? Vagy most mi van?
Bár még a reggelre kiváncsi leszek.
Egyenlőre karbipucolás helyett befujtam egy kis MOTUL Carb Clean-t hátha felold valamit ami a problémát okozta.
ON lefelé (6 óra),
RES vízszintes (3 óra),
PRI felfelé (12 óra).
Az F-eseknél máshogy lenne, vagy évjráratfüggő?
Amúgy a tuti amit Foregon írt, ott van a benzincsapon.
lecserélendő a gyári gagyi csillagcsavarokat, amikből a 35.000-es karbitakarításnál kapcsiból elnyírtunk 3-4-et..
Büszke vagyok magamra, következő szükséges szétszedésnél okvetlen csere. Viszont 8-as benzincsövet egyik motorosbolt sem adott Szfváron eddig. Megnézem nagyvason...
Alul On (6 óra)
Középen 3 óránál PRI
Felül RES (12 óra)
Mert sorjás volt a ragasztó a betömött lyuk szélénél, ami meg lett csinálva, de mi van ha onnan valami darabka kiesett és most nem jó helyre került.
1. suuuuuuuuuuuuuuu
2. zuuuuuuuuuuuuuuu
3. kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
link
Említetted hogy elég gányul tömték be azokat a furatokat.
Azt én se értem, hogy miért folyt, mivel a benzincsapom on állásban volt. Leszedtem a csapot, rátettem egy tiszta csővet, jól megszívtam, "ez egyébként is igaz mert ráment 3 óra amig kiszáritottam a légszűrőházat" és nem ereszt. Modjuk csak 1 percig tartottam.
Minden esetre összeraktam, és hazamegyek vele. Amióta összeraktam (kb fél órája), nem folyik.
Ha adok neki egy nagyobb gázt miután visszaengedtem, hallok egy pici csattanást a karburátor felől, mintha késleltetve menne vissza valami. Azonban mihamarabb karburátort kell pucoljak.
ON normál nyitott mód (membránon keresztül)
RES tartalék (membránon keresztül)
PRI itt közvetlenül folyik, ezzel ki lehet folyatni.
Nem tudom a Hondán hogy van, de szerintem hasonlónak kell lennie.
Megoldódott már a GS szelep hézagoló korong hiány? Múltkor említetted hogy alig tudtál szerezni.
Nekem meg most már nagyon illő lenne megnézetnem.