Huhh ahol tuti biztos nincs trafi melóból hazafelé általában 150-170-el tekerek fel a dombra íves aszfalton............kanyarnak nem mondanám a mogyoródig és kicsit utána lévő szakaszt.
Nálam is valami hasonló volt... Amikor tanultunk, a pályán többféle gép volt, lehetett miből választani (Suzuki, Yamaha, Honda). Én egy Honda CB400 SF-et nyúztam, azt annyira enyémnek éreztem, mintha azzal a seggem alatt születtem volna - tudtam, nekem ilyen kell majd. Aztán amikor realizálódott a vásárlás, a kíváncsiság elvitt más márkák felé (Hyosung, Suzuki), és amikor kipróbáltam a GS500-at, az mindent felülírt a CB400-ról bennem. Azóta is szeretem!
Egyszerű. Ha valaki nem ült más (jobb) motoron, akkor neki a GS a csúcs.
Vagy a pillanatnyi igényeinek bőven megfelel a GS, jó a fogyasztása, viszonylag kényelmes, egyszerű a karbantartása.
Vagy úgy gondolja, hogy a tudásához még sok is egy GS teljesítménye (kezdők/újrakezdők).
Vagy csak belezúgott, és nem lát a rózsaszín felhőtől...
A GS-t ki lehet motorozni közúton 100%-ig, úgy hogy közben az idő kevesebb mint 100%-ában vagy közvetlen életveszélyben. Szerintem ettől zseniális, és élvezhető ez a motor.. Egy 600-ast, vagy nagyobb gépet, ha van egy csepp józan eszed, az életben ki nem motorozol utcán.. Max 1-2ben jól kihúzatod, aztán pironkodva elveszed a gázt.. és sopánkodsz, mert milyen jó lett volna még 4-et váltani így..
Nyilván nem a legjobb motor, de ha valakinek pont ez, pont így jön be, ám legyen. Szerintem te is voltál már úgy bizonyos dolgokkal, hogy minden szempontból rosszabb volt, mint amit előtte használtál, mégis az felelt meg a legjobban.
Itt se azt mondják, hogy a GS jobb, mint a fent említett motorok, csak azt, hogy nekik jobban megfelel, minden hátrányával együtt.
Ezt értem.................nekem csak az a fura hogy egy halom erősebb,nyomatékosabbb,gyorsabb és még ki tudja milyen gép után ez a legjobb a sima nyúlós vázával,futóművével egy féktárcsájával az egy szem kétdugós féknyergével meg a sima 2 hengeres levegős blokkjával.
Ha párba állítom mondjuk egy versyssel vagy Hornettel esetleg egy DL 650-esl amit pedig istenítenek akkor nem értem.
Mikor még életemben nem mentem váltós géppel elkezdtem tanulni a suliban.
A váltást valami 125-ös suzuki szutyokkal csináltam majd ráültettek egy ezüst vázas kék GS-re.
Ok hogy 500 a nulla után de már akkor sem vágtam hanyatt magam hogy váááááá milyen érzés az ahogy húz az 50 ló meg 30 nm körüli nyomaték...........és hogy milyen jó ahogy megeszi reggelire az FZ6-ot.
Nekem eddig a keskeny gumi volt a problémás, de így kicserélve már nagyon szeretnivaló.
Most meg csak pörgetni sajnálom azért váltanék nagyobbra, de lehet akkor is megtartanám.
Őszintén és komolyan szólva sokkal jobban szeretem mint a VFR-t. A VFR erősebb és komolyabb motor, ez tény, de összességében a GS sokkal jobb motornak bizonyul számomra
Üdv. Sorstárs! Én egy patent Yamaha FZ6-ról ültem át. Itt-ott néztek rám nagy szemekkel emiatt, nehéz döntés volt, de egyáltalán nem bántam meg. Bár néha lehet majd azért egy-egy rosszabb napod: hirtelen nyilalló fejfájás, hascsikarás, kisebb önértékelési zavar, libidó vesztés kínzó érzete stb. De kezelhető és a mérleg szerencsére pozitívban van.
Érdekességképpen a szomszédunk pont ugyanezt csinálta mint Te csak éppen fordítva: GS-ről ült át VFR-re. Nagyon szereti, de azt mondta bármikor vissza ülne GS-re, akár el is cserélné az enyémre, tehát akár még korrigálhatnám a libidó vesztésemet!
Dehát hogy van Gs titok, az abból is kiderül, hogy nem cseréltem vele. A GS-el az egész évet / minden nap/ végig tudta csinálni/, a VFR pedig négy hónap kényszer pihenőn van, azt mondja a VFR nem való hidegebb napokon az utakra. Ez nagyon bosszantja. Összességében persze szereti nagyon a motorját.
Összességében persze tanulságos, és erős libidó növelés a kedves GS tulajok számára :
1. szomszéd VFR-RŐL VISSZAÜLNE GS-RE.
2. Van egy domotorpeti, aki önszántából VFR-RŐL ÁTÜLT GS-re.
3. Az én sztorim: FZ6-ról átültem GS-re.
Szóval GS fikázásra mostmár elég csak annyit mondani: hülye vagy?: egyenrangú az FZ6-al és VFR-rel!
Vagy a pillanatnyi igényeinek bőven megfelel a GS, jó a fogyasztása, viszonylag kényelmes, egyszerű a karbantartása.
Vagy úgy gondolja, hogy a tudásához még sok is egy GS teljesítménye (kezdők/újrakezdők).
Vagy csak belezúgott, és nem lát a rózsaszín felhőtől...
Itt se azt mondják, hogy a GS jobb, mint a fent említett motorok, csak azt, hogy nekik jobban megfelel, minden hátrányával együtt.
Ha párba állítom mondjuk egy versyssel vagy Hornettel esetleg egy DL 650-esl amit pedig istenítenek akkor nem értem.
Mikor még életemben nem mentem váltós géppel elkezdtem tanulni a suliban.
A váltást valami 125-ös suzuki szutyokkal csináltam majd ráültettek egy ezüst vázas kék GS-re.
Ok hogy 500 a nulla után de már akkor sem vágtam hanyatt magam hogy váááááá milyen érzés az ahogy húz az 50 ló meg 30 nm körüli nyomaték...........és hogy milyen jó ahogy megeszi reggelire az FZ6-ot.
Sajnos nekem nem ez jött le belőle.
Most meg csak pörgetni sajnálom azért váltanék nagyobbra, de lehet akkor is megtartanám.
Őszintén és komolyan szólva sokkal jobban szeretem mint a VFR-t. A VFR erősebb és komolyabb motor, ez tény, de összességében a GS sokkal jobb motornak bizonyul számomra
Érdekességképpen a szomszédunk pont ugyanezt csinálta mint Te csak éppen fordítva: GS-ről ült át VFR-re. Nagyon szereti, de azt mondta bármikor vissza ülne GS-re, akár el is cserélné az enyémre, tehát akár még korrigálhatnám a libidó vesztésemet!
Dehát hogy van Gs titok, az abból is kiderül, hogy nem cseréltem vele. A GS-el az egész évet / minden nap/ végig tudta csinálni/, a VFR pedig négy hónap kényszer pihenőn van, azt mondja a VFR nem való hidegebb napokon az utakra. Ez nagyon bosszantja. Összességében persze szereti nagyon a motorját.
Összességében persze tanulságos, és erős libidó növelés a kedves GS tulajok számára :
1. szomszéd VFR-RŐL VISSZAÜLNE GS-RE.
2. Van egy domotorpeti, aki önszántából VFR-RŐL ÁTÜLT GS-re.
3. Az én sztorim: FZ6-ról átültem GS-re.
Szóval GS fikázásra mostmár elég csak annyit mondani: hülye vagy?: egyenrangú az FZ6-al és VFR-rel!