Igen azt láttam a leírásban amit Sonyika küldött, hogy a felni és a lánckerék agy közé egy távtartót kell rakni, viszont akkor az egész eltolódik a féktámasz felé. Most azt hiszem Bandit féktámasz van és nem kellett hajlítani. Ez esetben akkor azon is kéne nyomni kicsit.
Ganja meg alátétekkel oldotta meg a lánckerék és a csavarok között.
Nem találom hirtelen a linket,de ha közel van a lánchoz,egyszerűen csak hézagolnod kell egyszer a lánckerék alá (megfelelő vastagságú alátéttel ügyelve hogy ne emeld ki a központosításból)és ha még szükséges akkor a felni és a lánckerék agy közötti távtartó alá is mehet egy alátét.
Látom te 160-ast dobtál fel. A felni 150-es, vagy az is 160?
Nekem a gumi és a felni is 150, viszont a láncom nagyon közel van, neki is ér a guminak. A 160-as már neki is érne teljesen.
Te hogy oldottad meg ezt a problémát?
Igen nagyon jó és meg szerettem sokkal stabilabb az én véleményem szerint.Egyedül a kipufogó miatt szoltak,hogy olyan fura a hangja de mondtam ez az eredeti igaz kivan reszelve a kis cső a dob végéig.Azt mondta mintha ki fújna valahol én mondom az egész egybe van hegesztve gyárilag és meg nyugodott.A kormány meg nem éppen gyári mert egyenes és sokkal alacsonyabb.
Tavaly az erdélyi túrámon kopott el vasig a hátsó fékbetét, mögöttem a feleségem + rengeteg csomag. Annyiszor és olyanokat kellett motorfékezni, hogy sajnáltam szegény motort.
Ganja meg alátétekkel oldotta meg a lánckerék és a csavarok között.
Kicsit lapos a profilja, lehet hogy ha íveltebb lenne több rés maradna.
Csak hátul is meg kéne csinálni.
Most figyelem a kormányod.......király. Te még szivargyújtód is van? :)
Látom te 160-ast dobtál fel. A felni 150-es, vagy az is 160?
Nekem a gumi és a felni is 150, viszont a láncom nagyon közel van, neki is ér a guminak. A 160-as már neki is érne teljesen.
Te hogy oldottad meg ezt a problémát?
A kormányt meg észre sem vettem :) olyan mint a gyári.
Na és tetszik a széles felni?
Ninja semmi gond nem volt a kormánnyal.