Szerintem meg tudsz te motorozni, nehogy már az itt jelenlévők mondják meg neked!
Gyanítom, hogy nagyobb rutinod van, mint a nagy többségnek, mert azok itt csak a háttérben olvasgatnak!
Mert tényleg hol vannak a "nagyöregek", akik ezer éve be sem pöttyintenek pár sort!Pedig ők már mentek személyenként sok százezer km-t!
Amúgy gondos, csak nem tudta hogy kell, szervízben meg nem mondták neki. Amit mondtak (láncszett, fékbetétek, gumik, akksi, olaj) ezeket mindíg cseréltette.
Volt CBR 125, fogyasztásra hoztam ki 90-el 2,2-őt, csak nem gyorsult. Kétszemély meg megette reggelire.
Akkor hagyom a gyári láncszettet, 16-os elsőt. Nem ér annyit az egész hogy megvariáljam 17-es lánckerékre. Pályán ha jól számolom 6500 körül fog forogni 130-ra. Ha szereti...
GS500 és a túlfogyasztás? Miről beszélsz te? ha folyamatosan 90-eket mész, nincs nagy kigyorsítás és hasonlók, 3,6 körüli értéket tudsz elérni. Ha meg még ez is sok, akkor vegyél egy 125-ös pöcsköszörűt, az eljár 2 literrel...
Akártki akármit is mond, szerintem az egyik legjobb motor.
(Mondom ezt úgy hogy kb. 40 (!) motorom volt eddig, ha nem több, illetve jónéhányat szervízeltünk )
Utánakérdeztem az előző tulajnál, láncszett 7000 km-el ezelőtt lett DID-re cserélve, kormánycsapágy és villaolaj 5000km-el ezelőtt. Olaj rendszeresen, légszűrőt ő 20.000 alatt nem cserélt még, sem gyertyát. Ezeket tehát cserélem, + olajat is természetesen.
Nyilván városban tartom 2-3-4.000 között, nekem kellemes. Nem tudom a motor mennyire szereti, de én felpakolok. Aztán lehet hogy a 4-5 ideálisabb neki, mivel 2 napja motorozom fogalmam sincs mire tervezték a blokkját
VFR-nek (RC36 volt az enyém, féllengőkaros újabb, 101HP) mindegy volt hogy 3500 vagy 6500, itt is, ott is szerette a fordulatot.
Ha azt mondjátok használjam inkább 4-5.000-en, ám ott fogom. Nekem a 4500 soknak tűnt már 90-nél is, ezért gondoltam áttétmódosításra. Nem kellene? Nem fog túlfogyasztani a 4500rpm miatt?
Üdvök
Nekem csak azért 3000 a limit mert alatta már rángat a "hosszú" áttétel miatt..
25 voltam amikor a VFR volt..(egyértelműen a réges régi vfr) Szintekkel komolyabb motor volt mert akkoriban MZ,Jawa,Pannónia..és akkoriban kezdődött igazán a szocialista rendszerből fellélegző motorosok, motorizációs evolúciója .(ez de kiba mondat lett) A rendőrségnek ugyan volt már "nyugati" vasa de azok többnyire a delegációk kísérésére szolgáltak..
Fiatalság bolondság..de talán ha egyszer kentem szét a száját...125 Mz után egy fejlövés volt..Bevallom kicsit be is szartam attól ami alattam duruzsolt..
Nem sokáig volt velem mert egy szalagkorlát és egy kispolszki kölcsönhatásának következtében elhalálozott.
A mostani énemnek tökéletesen megfelel az "örökölt" Gs...
Új korától ismerem és ez szerintem nagy fegyvertény...
Ha majd vén fószer leszek..jön az egy hengeres Suzuki Savage a maga 30 pacijával..és és öreguras kényelmével
Pont egyik nap volt róla szó, hogy 2500 körül még tartja az egyenletes sebességet, de gyorsítani már nem nagyon szeret. Pl. én is ha olyan úton megyek, ahol 50-60-nal lehet huzamosan haladni, nem biztos, hogy visszarakom 5.-be. Gyorsításnál viszont egyértelmű a visszagang.
Igazából azért jó ez a fórum, mert a konkrét gépről is kapok tapasztalatokat, nem csak a "motorozás" művészetéről