Köszönöm! Az előző tulajt megnyaggatom majd, hogy mikor mit cserélt, addig nem piszkálom. Mivel sokat állt ezért gyertya+olaj mindenképp cserés, szűrőt kifújtuk de így sem hűdetiszta...
Én Valvoline Durablend 10W 40-et használok,szerintem ez nagyon jó bele,bár biztos jó a Motul is----ezt nem ismerem.
A légszűrőt 3000-ként nem árt kifújni,de 12000 után csere.
Abból is inkább a 15W-50 jött be nekem, de a 3000 / 20W-50 ásványit is éppen olyan jónak érzem!
Castrolt az enyém nem szereti!
Van 3 L 10W-40em, ami 200km-t ment el!Ki is vettem belőle.
El kéne passzolnom valakinek! Cserébe is!
Köszönöm, erősen hasznos!
Már össze is válogattam helyből 23.000 ft-nyi alkatrészt.
Motul 5100 10W-40 /4L kiszerelés
Olajszűrő
Légszűrő
2db gyertya
17-es első lánckerék
Gondolom már csereberéltél ilyeneket, kérdezném hogy
- légszűrőt kell cserélni, vagy elég kifújatni kompresszorral? Mennyire allergiás rá a vas?
- Motul 3100 10W-40 jó bele?
Nagyon bíztató! Én az a fajta vagyok, aki városban szépen 2-3, max4000 fordulat, és kint is csak annyira pörgetem amennyire muszáj :) Nyugisan motorozok.
Egyelőre karbitakarítás volt, mert rendetlenkedett. Most olajcsere jön, meg gyertyacsere. Keresek valami baráti boltot itt Székesfehérváron ahol kapok hozzá cumót. Láncot néztem de már D.I.D. van rajta, és ö-v van a motorban 35.000 km, sztem ezt még egyelőre nem kell cserélni, jó állapotúnak is tűnik
Hát igen a VFR (kicsit) erősebb gép,na meg a sor 4 henger.....dehát mindennek ára van :)
Én 20 voltam amikor megvettem a GS-t,mondván hogy jó lesz a gsx-r előtt felvezető motornak.Azóta is a GS-t használom és már eszem ágában nincs nagyobbat venni--MINEK? :)
Nagy volt a VFR, feleslegesen nagy. Több mint 100 lóerő, és igazából nem használtam ki, viszont a 4 henger sportosan közlekedve elkérte a 6-7 litert porfátlanul :)
GSF-el még nincsenek hosszú távú tapasztalatok, eddig ö-v 40km-ert gyalogoltam bele, de jobb fogyasztásokat olvastam róla
Akkor valszeg vacakul csinálták meg...nem csiszolták rendesen össze a szelepülést a szelepekkel...vaagy...netán repedt a hengerfejed?...Azt nem hinném...nem szokott olyan hiba lenni..
Elöl is 120/60-as van, vagy ott hagytad a gyári 110/70-et?
Nekem 120/70, és nem nagyon tér el a sebességmutató sem a gyári guinál mértektől?
És neked (persze ha 120/60-asod van)?
Hasalni kell a tankon és minden frankó.
Jól van, ha nem vagy jól ne eröltesd. Ha szar lesz az idő én sem fogom eröltetni. Sőt én a felvonulásra is szarok, a bandában gurulás vonzott.
Sziasztok.
Le vettem a hengerfejet mert valami nem stimmelt.
Semmi kompot nem volt a hengerekbe,de rájöttem hogy mivel most volt felmaratva a szelepek ebből kifolyólag korongokat kell cserélni.
Most viszont ami miatt kivagyok
A hengerfejbe öntöttem benzint és ugyanúgy átengedi a szelep
mint mielőtt felmarattam volna.
Pedig speciális gépel csinálták a szelepeket is és a szelepágyakat is.
A légszűrőt 3000-ként nem árt kifújni,de 12000 után csere.
17-es első lánckerékkel valakinek tapasztalatok? Sokkalom a 4500 fordulatot 90-nél, bár lehet csak a VFR után fura
Szerintem ne erőltesd a motulból a 5100-nál jobbat!
Én itt veszem:
http://www.autoteka2000.hu/ind...
Abból is inkább a 15W-50 jött be nekem, de a 3000 / 20W-50 ásványit is éppen olyan jónak érzem!
Castrolt az enyém nem szereti!
Van 3 L 10W-40em, ami 200km-t ment el!Ki is vettem belőle.
El kéne passzolnom valakinek! Cserébe is!
Már össze is válogattam helyből 23.000 ft-nyi alkatrészt.
Motul 5100 10W-40 /4L kiszerelés
Olajszűrő
Légszűrő
2db gyertya
17-es első lánckerék
Gondolom már csereberéltél ilyeneket, kérdezném hogy
- légszűrőt kell cserélni, vagy elég kifújatni kompresszorral? Mennyire allergiás rá a vas?
- Motul 3100 10W-40 jó bele?
A 17-es első lánckeréken még csak gondolkozom...
Ha nem találsz boltot,én innen szoktam rendelni..
Egyelőre karbitakarítás volt, mert rendetlenkedett. Most olajcsere jön, meg gyertyacsere. Keresek valami baráti boltot itt Székesfehérváron ahol kapok hozzá cumót. Láncot néztem de már D.I.D. van rajta, és ö-v van a motorban 35.000 km, sztem ezt még egyelőre nem kell cserélni, jó állapotúnak is tűnik
Normálisan-fiatalosan :) motorozva 4 és környéke,de mértem már 4 alatti fogyasztást is mindenféle finomkodás nélkül.
Meg szerintem kezelhetetlenül erős motor.
Neked mit kér enni a GSF?
Én 20 voltam amikor megvettem a GS-t,mondván hogy jó lesz a gsx-r előtt felvezető motornak.Azóta is a GS-t használom és már eszem ágában nincs nagyobbat venni--MINEK? :)
GSF-el még nincsenek hosszú távú tapasztalatok, eddig ö-v 40km-ert gyalogoltam bele, de jobb fogyasztásokat olvastam róla
Szép motorod van,no és miért ültél vissza gs500-ra?
Csatlakozhatok?
GS500F K6.
Egy VFR 750-ről ültem vissza, de nagyon szeretem Átírás még folyamatban. Körzet: Székesfehérvár, Bodajk. (Fejér)
Merrefelé szoktál gurulni?
Dobhatnál fel néhány képet a motorodról,kíváncsi vagyok ott milyen a 120-as első.
Nekem 120/70, és nem nagyon tér el a sebességmutató sem a gyári guinál mértektől?
És neked (persze ha 120/60-asod van)?
Akkor lehet a következő gummám olyan lesz.
Jól van, ha nem vagy jól ne eröltesd. Ha szar lesz az idő én sem fogom eröltetni. Sőt én a felvonulásra is szarok, a bandában gurulás vonzott.
Le vettem a hengerfejet mert valami nem stimmelt.
Semmi kompot nem volt a hengerekbe,de rájöttem hogy mivel most volt felmaratva a szelepek ebből kifolyólag korongokat kell cserélni.
Most viszont ami miatt kivagyok
A hengerfejbe öntöttem benzint és ugyanúgy átengedi a szelep
mint mielőtt felmarattam volna.
Pedig speciális gépel csinálták a szelepeket is és a szelepágyakat is.