Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm! Az előző tulajt megnyaggatom majd, hogy mikor mit cserélt, addig nem piszkálom. Mivel sokat állt ezért gyertya+olaj mindenképp cserés, szűrőt kifújtuk de így sem hűdetiszta...
Köszi!
Én Valvoline Durablend 10W 40-et használok,szerintem ez nagyon jó bele,bár biztos jó a Motul is----ezt nem ismerem.
A légszűrőt 3000-ként nem árt kifújni,de 12000 után csere.
Üdv a fedélzeten!
Köszönöm-köszönöm! Nem is lesz olyan egyszerű dolog ez

17-es első lánckerékkel valakinek tapasztalatok? Sokkalom a 4500 fordulatot 90-nél, bár lehet csak a VFR után fura
Üdvözlet itt!
Szerintem ne erőltesd a motulból a 5100-nál jobbat!
Én itt veszem:
http://www.autoteka2000.hu/ind...

Abból is inkább a 15W-50 jött be nekem, de a 3000 / 20W-50 ásványit is éppen olyan jónak érzem!
Castrolt az enyém nem szereti!
Van 3 L 10W-40em, ami 200km-t ment el!Ki is vettem belőle.
El kéne passzolnom valakinek! Cserébe is!
Csiszold össze a szelepet az ággyal!
Köszönöm, erősen hasznos!
Már össze is válogattam helyből 23.000 ft-nyi alkatrészt.
Motul 5100 10W-40 /4L kiszerelés
Olajszűrő
Légszűrő
2db gyertya
17-es első lánckerék

Gondolom már csereberéltél ilyeneket, kérdezném hogy
- légszűrőt kell cserélni, vagy elég kifújatni kompresszorral? Mennyire allergiás rá a vas?
- Motul 3100 10W-40 jó bele?

A 17-es első lánckeréken még csak gondolkozom...
http://www.nagyvas.hu/motorosb...
Ha nem találsz boltot,én innen szoktam rendelni..
Nagyon bíztató! Én az a fajta vagyok, aki városban szépen 2-3, max4000 fordulat, és kint is csak annyira pörgetem amennyire muszáj :) Nyugisan motorozok.

Egyelőre karbitakarítás volt, mert rendetlenkedett. Most olajcsere jön, meg gyertyacsere. Keresek valami baráti boltot itt Székesfehérváron ahol kapok hozzá cumót. Láncot néztem de már D.I.D. van rajta, és ö-v van a motorban 35.000 km, sztem ezt még egyelőre nem kell cserélni, jó állapotúnak is tűnik
Ja bocsi elírtam :)
Normálisan-fiatalosan :) motorozva 4 és környéke,de mértem már 4 alatti fogyasztást is mindenféle finomkodás nélkül.
VFR V4, de akkor is sokat eszik
Meg szerintem kezelhetetlenül erős motor.
Neked mit kér enni a GSF?
Hát igen a VFR (kicsit) erősebb gép,na meg a sor 4 henger.....dehát mindennek ára van :)
Én 20 voltam amikor megvettem a GS-t,mondván hogy jó lesz a gsx-r előtt felvezető motornak.Azóta is a GS-t használom és már eszem ágában nincs nagyobbat venni--MINEK? :)
Nagy volt a VFR, feleslegesen nagy. Több mint 100 lóerő, és igazából nem használtam ki, viszont a 4 henger sportosan közlekedve elkérte a 6-7 litert porfátlanul :)
GSF-el még nincsenek hosszú távú tapasztalatok, eddig ö-v 40km-ert gyalogoltam bele, de jobb fogyasztásokat olvastam róla
Üdv a fórumon Peti. Te is K6 én is K6:)
Szép motorod van,no és miért ültél vissza gs500-ra?
Sz.Sz B. megye és környékén motorozom amennyire időm engedi.
Sziasztok!
Csatlakozhatok?
GS500F K6.

Egy VFR 750-ről ültem vissza, de nagyon szeretem Átírás még folyamatban. Körzet: Székesfehérvár, Bodajk. (Fejér)
Egyébként neked mi a körzeted?
Merrefelé szoktál gurulni?
OK, hétvégén csattintok pár képet és felrakom!
Egyenlőre elől még 110/70 van,de cserénél már 120/- t teszek fel.
Dobhatnál fel néhány képet a motorodról,kíváncsi vagyok ott milyen a 120-as első.
Akkor valszeg vacakul csinálták meg...nem csiszolták rendesen össze a szelepülést a szelepekkel...vaagy...netán repedt a hengerfejed?...Azt nem hinném...nem szokott olyan hiba lenni..
Elöl is 120/60-as van, vagy ott hagytad a gyári 110/70-et?
Nekem 120/70, és nem nagyon tér el a sebességmutató sem a gyári guinál mértektől?
És neked (persze ha 120/60-asod van)?
Hmm
Akkor lehet a következő gummám olyan lesz.
Hasalni kell a tankon és minden frankó.
Jól van, ha nem vagy jól ne eröltesd. Ha szar lesz az idő én sem fogom eröltetni. Sőt én a felvonulásra is szarok, a bandában gurulás vonzott.
Sziasztok.
Le vettem a hengerfejet mert valami nem stimmelt.
Semmi kompot nem volt a hengerekbe,de rájöttem hogy mivel most volt felmaratva a szelepek ebből kifolyólag korongokat kell cserélni.
Most viszont ami miatt kivagyok
A hengerfejbe öntöttem benzint és ugyanúgy átengedi a szelep
mint mielőtt felmarattam volna.
Pedig speciális gépel csinálták a szelepeket is és a szelepágyakat is.