Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem különösebben szeretnék. Esetleg ha valaki ott és azonnal lerámolja érte a pénzt, akkor egy minimálisat, de azt is csak jelzésértékkel, ne mondja, hogy nem engedtem semennyit.
Fel.
Tudom, hogy nem ez a szabvány méret, de előre felmegy a 120/70R17-es gumi? (Ingyééé kaptam egyet, egy szezont kibírna)
Ha magad csinálod max15-ből megvan.
De abból semmit ne engedj :)
Az enyém k6-os és 800-ért vitték volna egy éve.
12ezres szerviz: olaj, olajszűrő, levegőszűrő, gyertya.
Azért kérdeztem, mert én is árulom az enyémet, de ezek szerint a 700 teljesen reális ár érte.
Patent kis gép. Pár hete láttam egy ilyet, velem szembe jött a rakparton.
750 - használtautó.hu, 2008-as friss vizsgával, 11000 Km.
Mi van a 12000-es szervízben, és kb. mennyi lesz?
99,9 %, hogy az volt, azért lepődtem meg, mert a CBF-en ilyen sem/nem volt. Azóta semmi, teljesen rendben, pedig ma kijárok egy tank benzint....
Gratula!
Mennyiért vetted, ha szabad kérdezni?
Jól van az........... :)
Nem lehet, hogy az otthoni rátöltésnél pár csepp a tanksapka mellé ment? Csak mert annak van egy túlfolyója, ami egy, a tankon átfutó csövön át elvezeti a mellétöltött benzint az esetlegesen meleg blokk irányából (hű de ki vagyok okosítva ninja által )
Mai képek...
OFF azért nincs rajta, mert vákuumos. ;) Csak járó motornál van átfolyás - jó esetben. :) Ha meg tényleg "OFF"-ra akarod tenni, csavarhúzóval tudod elzárni a tank alján lévő csapnál.
Sokkal jobb! Reggel óta úton vagyok, most félre álltam _ nem folyik, nincs csöpp... ha haza értem, rakok fel képet.
3 cső van, abból kettő nyitott:
1. nyitott: akku levegőző
2. nyitott: benzintank túlfolyó
3. zárt: airbox drain csöve (azért zárt, hogy ne a csövön keresztül szívja a levegőt, hanem a szűrőn keresztül, viszont azért van, hogy a visszaköpött benzinnek legyen helye)
évjárat függő
Valószínű hogy mellécsorgott :)
Na és jobb mint a 250-es?
160? nem kevés az egy kicsit,hogy ott már letilt?
Én pl 6.-ban 8000 alatt megyek 160-at gyári beállításokkal és vastag hátsóval.
Adatlapomon van egy gumis száma, ha gondolod érdeklődj nála is.
Nekem On-6óra
Pri-3óra
Res-12óra :))) Ahogy látom mindenkinek más és más:) Ami meglepő hogy Off állás nincs rajta:)
Na megvolt a moci felavatás!2 nap alatt közel 500Km bele is ment a kicsikébe .Most már ha időm engedi,akkor szívesen mennék majd veletek is túrázni .Viszont a jó hír mellett,van egy rossz is... Sürgősen kell nekem egy első tappancs,mert van rajta egy vágás nyom,és hát nem szeretnék az ördöggel játszani .Vki esetleg olcsón nem tud vmit?Ha jól emléxem újonnan 40K az első-hátsó,viszont az idei szezonba én még elég zöldfülű vagyok,szóval elég lesz egy használt garniturát lekoptatnom..
A moci nagyon szépen dolgozik,a fogyasztást még nem tom,tegnap töltöttem tele,majd kiderül...igaz tegnap kiváncsiságból megnéztem mit m1 végre gyári tiltással 160Km/h a vége,de azt viszont elég hamar kivágja magából .
Sziasztok!

A tegnapi napon én is csapattag lettem egy 2008-as "F"-es géppel. (Honda CBF-250-ről váltottam.)

Az első utam hazafelé tartalmazott egy jó 50 km-t pályán, a különbség "érezhető" volt.
A köszöntésen kívül amiért írok: miután beálltam a garázsba kannából feltöltöttem a tankot és kicsit szöszmötöltem a géppel (láncspray, stb.) ekkor vettem észre, hogy a középtámasz jobb lábánál , kicsit előtte van egy kis folt- inkább benzin, mint olaj szagú. A folt felett van (azt hiszem) 2 nyitott végű cső (a CBF-en 1 volt és le volt dugózva) valószínű ezekből folyhatott ki.
Mire utal ez a dolog? Túl tölthettem a benzint, vagy valami más van?
Köszi!
Nekem is más a kiosztás,
ON, na az nincs,
RES inkább 8 óra, mint a vízszintes 9 óra lenne,
PRI meg inkább 11 óra, mint a 12 lenne.

Úgyhogy folyamatosan tartalékon járok.
Hello, megvolt a kocogtatás. Köszi.
Lehet ezért nem folyik. Hazamentem kivettem a légszűrőt és csont száraz volt.
Remélem nem jön elő mégegyszer, kb 2L benya elfolyt, ebből 1 litert öntöttem ki a légszűrőből. És persze ahol állt, minden benzines lett.