Hogyha esetleg valaki félreértette volna a kérdést...
Szóval létezik valamilyen tisztítószer vagy módszer, amivel a betét nélküli (csak az a belevart háló van benne) motoros bőrruhákat belülről tisztítani lehet?
Meg semmit, ha lesz valtas, akkor jovore, vagy telen, viszont hacsak nem pofatlanul olcso, akkor kintrol hozok be, mert meg a forgalomba helyezessel is olcsobb, mint itt megvenni es atiratni.
Itt is van egy Fz6 elado a cegnel, de a srac kivar es tartja az arat, hatha jobb lesz a piac... hat nem lesz jobb, aki el akarja adni, le fog menni a beka segge ala arban, vagy tarolja a garazsban. Egyebkent mindent ki akarok probalni, mielott dontok. (vagy jon egy visszautasithatalan ajanlat, mint a GS volt ;) )
Hát.........én tali tankból mentem 460Km-t igaz még benne van a gyári fojtás . Tegnap lecseréltem az első tappancsot,a másik sérültet ott hagytam,mert nem javították volna meg...Azt mondták 125cc-ig javítanak csak.A tegnapi nap izgalmas volt,mert bekaptam egy jó kis esőt is Du,és hát az új tappancs miatt nem is mertem úgy menni,mert éreztem h csúszkál az eleje....Persze az autósok csak toltak mint a barom Még ügyesen a nap végén,egy csaj is bevágott elém,amikor mentem a főúton 70el
Fz6-ra mennyit szánnál? Egyik haver cserélné az övét BMW 1200GS-re, mert gerincproblémái vannak és egy magasabb motor kell neki. Ezüst színű fejidomos. Szerintem még egy darabig gondolkodhatsz rajta, mert Augusztus környékén fog újra motorozni...
Ez 130/90-es...jó magas...:(
Nekem nincs bőr cuccom, nem tudom mit kéne vele tenni, sry.
Csak az a gond, ha nem egy nap nyomok le 200-300-at, akkor kielégületlen vagyok... tök szar volt, felmentem a szabhegyre, 5 perc alatt körbemotoroztam, aztán idegbeteg lettem és ki Pilisszentkreszt felé, na úgy már jobban lett a lelkem.
Egyébként még van időm dönteni, most nekem is ki kéne próbálnom pár motort, elég változó az elképzelésem, minden van benne, SV650, CBR600, CBF600, CB600F, Bandit, GSR600, Fz6, tehát láthatólag fogalmam sincs ...
Ja, a legutóbbi horvát túrán ami elég túrásra sikeredett(pályán 130-140, máshol nem tépve) 6 alatt volt kivéve amikor kissé elszakadtam a parton, ott 6,5-7 lett.....amúgy gyorsabban általában inkább 7 körül....
Akkor te is mentél majdnem annyit hetente mint én, mert én inkább hétvégén gurulok, hétköznap csak ritkán.
Hétvégén Alsóörs felé minket is elkaoptt az eső, de nem álltunk meg. Szerencsére 5 perc alatt elmúlt és újra beleizzadhattam börgatyómba.
Egyébként ti hogy szoktátok tisztítani a bőrnadrágokat belülről? Vagy ti is csak kiszellőztetitek? Kezd igen férfias szaga lenni...
Esőruhában és jól aláöltözve szerintem is feelinges az esőmotorozás.
Szánalmas volt az elmúlt hetekben a helyzet, előállt egy nagyobb családi probléma, annyit tudtam javítani, hogy mindenhova motorral mentem intézni a dolgokat...
Heti 4-500-at így is beletekertem, de van, hogy este felugrottam múlt héten és elsuhantam egyedül Pilisvörösvár felé, vagy a szabhegyre kanyarogni, tegnap 2,5 órát motoroztam abban a gusztustalan esőben a városban, szóval menni megyek, csak az időpontok nem jók, amikor ti mentek.
Az elmúlt két hétben, sikerült némi esőmotorozási rutint szereznem, kurva jó a munkavédelmi esőkabát és a hátán a nagy szellőző sem ázik be, sőt kell is, nacim is isteni, de a csizma bizony pár óra alatt csúnyán átázik... A sisakom sötétített plexie tökéletes, kivétel esőben éjszaka... na akkor szart sem látok.
Az ülés alatt kibéleltem, de le is fogom ragasztani, hogy ne ázzon át és hali...
Egyébként tök feelinges az esőmotorozás, csak várjon utána egy forró zuhany
Én mondtam .............már a villahíd feletti kormány miatt is ami utcán kényelmesebbé teszi az életet.
Pláne ha valaki nem a gyorsan tekerjünk le balcsira 250-el az M7-esent részesíti előnyben.
Szerintem ez elég jónak tűnik: Dunlop
Nekem ilyen volt J-sben és jó volt, ganjának G-s volt, ő nem volt tőle elragadtatva.
Azt nem látom ez milyen, de szerintem nem rossz vétel.
Nemtudom pontosan mekkora a tankja, nekem 4,55 volt a legkisebb fogyasztás, így az ELMÉLETI hatótáv (18l) 395km lenne.
A gyakorlatban meg 250km után tankolok, és az a 4,55 felmegy 5,0 körüli értékre. (helyben meg 5,5)
Nem a fogyasztás lesz a meghatározó költség. Minden alkatrészből több van (pl: henger ) ennek van nyilván vonzata is. Ráadásul nem elég hogy drágább a beszerzési ára, még hamarabb is kopik. Persze annyira nem kell megijedni, egy jó hatos jó gazdával normál költségvetésből fenntartható. Egyébként nem olvastam vissza mindent de a cbr 600 f akármennyi nem merült fel utódként?
Szóval létezik valamilyen tisztítószer vagy módszer, amivel a betét nélküli (csak az a belevart háló van benne) motoros bőrruhákat belülről tisztítani lehet?
De sokan nem szeretik.
Csak nehogy a motorhoz öltözz.
Ket kommentre valszoltam egyben.
Itt is van egy Fz6 elado a cegnel, de a srac kivar es tartja az arat, hatha jobb lesz a piac... hat nem lesz jobb, aki el akarja adni, le fog menni a beka segge ala arban, vagy tarolja a garazsban. Egyebkent mindent ki akarok probalni, mielott dontok. (vagy jon egy visszautasithatalan ajanlat, mint a GS volt ;) )
FZ6
Nekem nincs bőr cuccom, nem tudom mit kéne vele tenni, sry.
Csak az a gond, ha nem egy nap nyomok le 200-300-at, akkor kielégületlen vagyok... tök szar volt, felmentem a szabhegyre, 5 perc alatt körbemotoroztam, aztán idegbeteg lettem és ki Pilisszentkreszt felé, na úgy már jobban lett a lelkem.
Egyébként még van időm dönteni, most nekem is ki kéne próbálnom pár motort, elég változó az elképzelésem, minden van benne, SV650, CBR600, CBF600, CB600F, Bandit, GSR600, Fz6, tehát láthatólag fogalmam sincs ...
Hétvégén Alsóörs felé minket is elkaoptt az eső, de nem álltunk meg. Szerencsére 5 perc alatt elmúlt és újra beleizzadhattam börgatyómba.
Egyébként ti hogy szoktátok tisztítani a bőrnadrágokat belülről? Vagy ti is csak kiszellőztetitek? Kezd igen férfias szaga lenni...
Esőruhában és jól aláöltözve szerintem is feelinges az esőmotorozás.
Heti 4-500-at így is beletekertem, de van, hogy este felugrottam múlt héten és elsuhantam egyedül Pilisvörösvár felé, vagy a szabhegyre kanyarogni, tegnap 2,5 órát motoroztam abban a gusztustalan esőben a városban, szóval menni megyek, csak az időpontok nem jók, amikor ti mentek.
Az elmúlt két hétben, sikerült némi esőmotorozási rutint szereznem, kurva jó a munkavédelmi esőkabát és a hátán a nagy szellőző sem ázik be, sőt kell is, nacim is isteni, de a csizma bizony pár óra alatt csúnyán átázik... A sisakom sötétített plexie tökéletes, kivétel esőben éjszaka... na akkor szart sem látok.
Az ülés alatt kibéleltem, de le is fogom ragasztani, hogy ne ázzon át és hali...
Egyébként tök feelinges az esőmotorozás, csak várjon utána egy forró zuhany
Pláne ha valaki nem a gyorsan tekerjünk le balcsira 250-el az M7-esent részesíti előnyben.
Dunlop
Nekem ilyen volt J-sben és jó volt, ganjának G-s volt, ő nem volt tőle elragadtatva.
Azt nem látom ez milyen, de szerintem nem rossz vétel.
A gyakorlatban meg 250km után tankolok, és az a 4,55 felmegy 5,0 körüli értékre. (helyben meg 5,5)
Nem a fogyasztás lesz a meghatározó költség. Minden alkatrészből több van (pl: henger ) ennek van nyilván vonzata is. Ráadásul nem elég hogy drágább a beszerzési ára, még hamarabb is kopik. Persze annyira nem kell megijedni, egy jó hatos jó gazdával normál költségvetésből fenntartható. Egyébként nem olvastam vissza mindent de a cbr 600 f akármennyi nem merült fel utódként?
Bár ha a 750-es elmegy 350-et egy tankal az túramotorokat szégyenít meg.