Én nem azon fogok, viszont ahogy itt olvastam elmegy 2.x literrel is. Az enyém tuti nem megy el ennyivel. Viszont a robogóm elment, lehet ha meglenne 100m-en odaállnék a sima 50-essel egy egy olyan mellé. Lehet bebuknám, de nem lenne nagy szégyen.
Üdv !
nekem is a múltkor kattogott a 26 ezret futott Regina,de az volt a baj,hogy a szakaszos nyúlást nem vettem figyelembe amikor gumit cseréltem és néhol jó volt,de néhol meg túl feszes !
Szóval meg kell keresni a legfeszesebb szakaszt , többszöri körbeforgatással és tapogatással és ott kell beállítani a 3 cm-t, majd még arra is figyelni kell,hogy a tengely megszorításakor is mást mutat a végén , picit még tovább feszül.
Ez a ropogásszerű hang egy túl feszes szakasz volt nekem, a lánc ha picit szar az még nem a világ vége kb 30 ezret el kell mennie. Meg szerintem nem gáz a lazább lánc, még mindig jobb mint a túlfeszített, mert ott roncsolódni fog az egész szett. Remélem segítettem.
Sajnos nincs összehasonlítási alapom még, de remélem egyszer ráülök egy GS-re is. A CBF nagyon szuper kis motor, bár nehezebbnek éreztem az enyémnél, mondjuk nem sokkal és a nyomaték is máshogy van. Az öccázasnál alul torpanást éreztem, nem egyenletes sztem a teljesítmény ott, na majd ha kicsit meghuzathatom nagyobb fokozatban is, akkor majd leírom a tapasztalatokat. Egyébként szép masina ez, szebb mint a GS, remélem ezért nem lesz harag:)
Megvolt az első rutin napom. Ilyesmi 2 hengeressel!
Nemrossz kis gépek ezek tényleg! Csak másképp reagálnak és mintha nehezebbnek is éreztem volna, bár ez lehet csak az ismeretlen miatt volt. 2 óra alatt elég jól megszokható. Igaz elég béna voltam az elején (első pálya) de a végére már egész jól ment minden. Na nálunk nincs index. Karjelzést várnak el. De nem is baj!
Sziasztok.
Sikerült összerakni a motort.
De úgy tűnik valamit benéztem.
A kipufogón szívja be a levegőt.
Szedhetem szét megint.
Úgy tűnik hogy a vezérlést benéztem.
Én azon vizsgáztam.
nekem is a múltkor kattogott a 26 ezret futott Regina,de az volt a baj,hogy a szakaszos nyúlást nem vettem figyelembe amikor gumit cseréltem és néhol jó volt,de néhol meg túl feszes !
Szóval meg kell keresni a legfeszesebb szakaszt , többszöri körbeforgatással és tapogatással és ott kell beállítani a 3 cm-t, majd még arra is figyelni kell,hogy a tengely megszorításakor is mást mutat a végén , picit még tovább feszül.
Ez a ropogásszerű hang egy túl feszes szakasz volt nekem, a lánc ha picit szar az még nem a világ vége kb 30 ezret el kell mennie. Meg szerintem nem gáz a lazább lánc, még mindig jobb mint a túlfeszített, mert ott roncsolódni fog az egész szett. Remélem segítettem.
Nemrossz kis gépek ezek tényleg! Csak másképp reagálnak és mintha nehezebbnek is éreztem volna, bár ez lehet csak az ismeretlen miatt volt. 2 óra alatt elég jól megszokható. Igaz elég béna voltam az elején (első pálya) de a végére már egész jól ment minden. Na nálunk nincs index. Karjelzést várnak el. De nem is baj!
Sikerült összerakni a motort.
De úgy tűnik valamit benéztem.
A kipufogón szívja be a levegőt.
Szedhetem szét megint.
Úgy tűnik hogy a vezérlést benéztem.