Azt nem tudom, de az enyém az biztosan semmi jót...
Fedél van a motor feje felett, de mégis csak kint van a fagyos száraz levegőn. Szépen látszik is rajta tavasszal. (apró kis repedések)
Durván annyit szoktam menni. Első évben kicsit kevesebbet, tavaly kicsit többet, idén meg majd meglátom.
Ha drága új gumit dobok fel, azt két szezonra is elég, viszont akkor telel egyet. Ezért inkább én minden tavasszal feldobatok egy sokkal olcsóbb jó állapotban lévő használt gumipárt. (csak halkan jegyzem meg, hogy a mostani szettet 15 00-ért vettem, és ki fogja bírni a szezont...)
azt szamold bele hogy ha valaki kihasznalja (nana hogy ja,aze kell a szazhatvan paci) akkor szezononkent tizezer feletti futasnal kijon egy kisebb megfektetes ha utcan halafosan tolja az ember.
Sokféle van neki. Én elmentem hozzá személyesen nézelődni. Korrekt a srác, garanciát is vállal a gumikra. Pl. Sonyikának rázott az első gumija, és simán kicserélte másikra neki.
azt kiemelik hogy palyan lomhabb a futomu/fek miatt.kawa,yamaha elesebb.igy utcan a gixxer a jobb osszessegeben meg nem.......igaz annyira szubjektivek a tesztek hogy nincs apszolut favorit.
Minden sportmotor teszten (600/1000) ebben a Gixerek viszik a pálmát.
Gyorsítás 100-140, 140-180... a váltóját szokták dicsérni, meg ilyenek. Mechanikusan jó a vas, és kész!
Egyébként minek, nem is motorozol?!
Vagy legalább is velünk nem jössz el fasza kanyargásokra.
Merrefele karcoltál mostanában?