2008 04. hótól van meg az "A" jogsim. előtte A1 volt.
A GS-t meg 5 hónappal korában vettem .
vegyes szezonok voltak. pl.a tavalyi év kb, 18- 20e km volt.
Ott eddig még nem láttam ilyen direkt olajcsíkot, csak hallottam róla.
De most komolyan, miféle "ember" az ilyen? Valami Matuska Szilveszter reinkarnáció...
De a maradék 500 km makulátlan volt!
Hihetetlen, nekem is annyi volt a leghosszabb út, amikor átraktam tartalékra. Nagyon egyforma a vasunk!
Bár nekem most nem annyi lesz, mert párszor csúnyán eltekertem azt a kart...
Én is hazaértem. :-) NAGYON jó volt.
Talán 10 percet is otthon voltam, majd kicsit autóztam, s újra vissza a motorra, megtankoltam, majd kicsit tekeregtem. Ilyen még nem volt, hogy ennyit el tudjak menni a tartalékra állításig.
Teljesen meglepődtem, meglepődtem, 381.5km nél kelett átállítanom, 385 km nél tankoltam, és a fogyasztásom BP-Kékestető-Cered, Cered-Sirok-Budapest 3.6L/100km.
Pedig arra gondoltam, a meredek miatt nagyobb lesz.
Útvonal
GoogleEarth kml file.
Gaben hová küldjem a képet?
Na én is hazaértem.
Az otthonmaradók bánhatják!
Kicsit mellbe vágott mikor felfele a Mátrafüred-Mátraháza szakasz szinte összes balos kanyarja (külső ívű) precízen fel volt olajozva. De nem ám csak úgy véletlenül itt ott elfolyt...szépen szisztematikusan az összes balos kanyar ugyan ott. Olyan szabályosan hogy már számítani lehetett rá.
Kékestetőn kikáromkodtam magam, aztán elindultunk Pásztó felé. Galyatetőnél szintén ott vannak az olaj csíkok. Persze úgy vettem észre, hogy megcsúsztam az egyiken. Aztán szerencsére több ilyen incidens nem volt.
Forró aszfalt, tapadós gumik, fasza kanyarok.
A GS-t meg 5 hónappal korában vettem .
vegyes szezonok voltak. pl.a tavalyi év kb, 18- 20e km volt.
Ez ilyen humánus terrorista.
Gonoszak az emberek...
De most komolyan, miféle "ember" az ilyen? Valami Matuska Szilveszter reinkarnáció...
De a maradék 500 km makulátlan volt!
Bár nekem most nem annyi lesz, mert párszor csúnyán eltekertem azt a kart...
Lennének ötleteim hogy mit csinálnék vele.
Én is hazaértem. :-) NAGYON jó volt.
Talán 10 percet is otthon voltam, majd kicsit autóztam, s újra vissza a motorra, megtankoltam, majd kicsit tekeregtem. Ilyen még nem volt, hogy ennyit el tudjak menni a tartalékra állításig.
Teljesen meglepődtem, meglepődtem, 381.5km nél kelett átállítanom, 385 km nél tankoltam, és a fogyasztásom BP-Kékestető-Cered, Cered-Sirok-Budapest 3.6L/100km.
Pedig arra gondoltam, a meredek miatt nagyobb lesz.
Útvonal
GoogleEarth kml file.
Gaben hová küldjem a képet?
és itt történt a kerek szám ,csak elbambultam mert "fokozottan védett" utasok voltak. Azokra kellett figyelni .
Isti itt a háttérben nyomatja a túrákat agyba főbe, mi meg itt csak beszélünk a motorozásról.
Na jó, ma kitettünk magunkért.
Az otthonmaradók bánhatják!
Kicsit mellbe vágott mikor felfele a Mátrafüred-Mátraháza szakasz szinte összes balos kanyarja (külső ívű) precízen fel volt olajozva. De nem ám csak úgy véletlenül itt ott elfolyt...szépen szisztematikusan az összes balos kanyar ugyan ott. Olyan szabályosan hogy már számítani lehetett rá.
Kékestetőn kikáromkodtam magam, aztán elindultunk Pásztó felé. Galyatetőnél szintén ott vannak az olaj csíkok. Persze úgy vettem észre, hogy megcsúsztam az egyiken. Aztán szerencsére több ilyen incidens nem volt.
Forró aszfalt, tapadós gumik, fasza kanyarok.
Nem is tudjátok mit hagytatok ki a mai gurulással!
Nagyon király volt!