Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak meglepő terhelésváltásokra képes.
és gyengébb.
CBR inkább..........de úgy gyakorlatilag utcára egyikse.
Talán az új 600F-et............a hornet alapút..............de az meg nem nagy cucc futómű ügyileg.

Igen kemény és tökös csávónak kell lenni hogy azokkal az üléspózokkal egyben lenyomj 6-700 Km-t 3-4 napon át.

Amúgy ha sport 600 körüli akkor csak a daytona 675 R.
Lehet ki kéne próbálnom egy SV-t is.
Hány kiló az? Nem nehézkes egy GSXR600-hoz képest?
Én sportmotor párti vagyok és ezért vennék max GSXR-t a 600-as sportgépek közül. Azt ajánlják utcára ebben a kategóriában, meg a CBR-t. De hát a márka kötelez.
Ha 2 hengeres könnyű sportgépet akarok akkor a Ducatin kívül mi jöhet szóba? Az drága, nem is hinném hogy tartós, meg hát az alkatrész ellátottság...
Jó választás..............ezres legyen a 180-as gumi miatt és Naked a kényelem miatt.
Az a helyzet, hogy ezért gondolkozom SV-n, félek, hogy ezt szét fogom tépni és talán a 72 pacit még itt-ott ki lehet motorozni...na meg a hangja :)
"technikás egyenesekben" Hülye
Ja, a gázkar után csak akkor, ha lefényképeznek
A sor4 haccázakból közúton (egy két kigyorsítást kivéve) a motorosok túlnyomó többsége nem motorozik ki 40 lónál többet.. de még zárt pályán is pilóta kell ahhoz hogy 100 vagy több ló aktívan dolgozzon.

Szóval.. egy kimotorozott GS-sel elég sok motorost el lehet picsázni, persze nem a technikás egyenesekben
Így nem ismered meg a GS rejtet képességeit.
Fürgébben is lehet vele menni, mint amit gondolna róla az ember az adatai alapján.
Hétvégén csatlakozott köreinkbe egy újra motorozó srác egy R6-ossal.
Nem ismerte a GS-t, szerintem azt gondolhatta hogy a Suzuki hasonló sportgépét birtoklom. 2 nap együtt motorozás után homályosítottam fel, hogy ez egy durván 50 lóerős sor 2-es 500-as.
Ilyen képet vágott:
Szóval érdemes azért kimotorozni a GS-t, sok örömöt tud okozni. Persze nem kell kinyírni.
elmegyek kemény 280 Km-t is míg nem kell hozzányúlnom...........bár az nem egy túl gyors menet.
A tanksapka sokkal utálatosabb alkatrész. Akárhányszor megfogom, fizetni kell utána
Vagy csak megszereted eme alkatrészét a motorodnak.
Akkor valószínűleg infarktust kapok, és/vagy elsodornak a kamionok, és a gyerekeim árván maradnak
És ha negyednél tovább tekered a gázkart?
Az enyém nem megy 130-nál többet, pedig nemrég állítottak rajta szelephézagot... meg karbipucolás volt, meg titing, meg tanksapka-kiáztatás, meg gumijavítás... nem is értem
Megerősítem!
Az enyém is 182-183 körül áll meg!
Ha valakinek ez alatt van nagyon javaslom a karbiszinkron és szelephézag állítást!
Én többek között erre tartom a robeszt, hogy az hóban-fagyban-esőben megy, és nem is zabál annyit, mint a GS. Nem mellesleg a robeszt nem sajnálom ütni-vágni.
4km volt de busz nincs szal csak a motor volt
Hány 100 méterre van a dolgozó? Ha tényleg rövid távokon használod (2-3 km), akkor nem csoda, hogy annyit zabál, hisz be sem melegszik.
sok volt a kaviár meg a rák vacsorára
Tervezek egy ilyen kis karikát jövőhét kedd szerdára, nem jön valaki ? https://maps.google.com/maps?s...
nekem valamiért rövid távon van nagy fogyasztásom, pl ha melóba mentem vele annó 6 L evet... az alap 4,7, de múltkor horvátba pl csak 3,8 -at evett, persze ez mind pakkokkal meg utassal van mindig, kivéve a 6L az pakkok nélkül
Meg a karbis élet "szépségei" közé tartozik, hogy mondhatni évszakonként más beállítás kéne, hogy optimális legyen a motor. Ez még változhat a magasság függvényében is (ld. most neked Svájc v. Ausztria?). Szóval ezeket kéne összehangolni néha. Már ha valakinek van türelme, meg műszere ehhez. Ezek hiányában marad egy jó középérték, ami hol jobb, hol rosszabb...
Említetted hogy a tiéd elég sokat is eszik. Lehet meg kéne nézni a keverék arányt is. Nekem levegő dús a keverékem. A fogyasztásom tök jó és a teljesítményre sincs panaszom. (Gs-hez mérten)