Üdv Mesterek. Mitől van, h a GS500 ha bemelegszik, akkor olyan mintha csattogna benne egy szelep, tehát "csattog" fordulatszámtól függően, de csak alapjáraton hallani igazán. Hidegen semmi baja, sőt ezt leszámítva más gondja sincs. A Segítséget előre is köszönöm!
Igazándiból jól néz ki a cucc..és mormogósabb lenne a hangja is..csak többek között az a kérdés ,hogy mekkora lehet a legszűkebb pontja..
Viszont ,hogy ha úgy csinálod meg a vasat ahogy én megálmodtam (hö hö ) akkor mindkét oldalon egy rövid dob nagyot ütne!
Én felhívtam, megkérdeztem, de nem sokat tud mondani a gazdája a kipufról. Nem is rakta fel a gépére, csak megvette anno. Minden ki van rajta alakítva, ami a képen is látszik. hosszabb mint a gyári dob...
Eljátszottam a gondolattal , de a tiéd jobban tetszik....
első nekifutásra szedd le a karbit és pucold ki...ha a kezedben van mindkét karbin találsz szinkronizációs pontot...értelemszerűen állítsd úgy,hogy a pillangószelepek álljanak egyformán....Keresd ki a netről az évjáratnak megfelelő levegő csavar beállítási paramétereket....lődd be...aztán próbáld ki....nem nagy kunszt..
Itt az útvonal a találkozási ponttól egészen odáig vissza. Durván 350 km.
A Kerepesi úton van egy benzinkút (talán Agip) a Keleti-pályaudvar és az Aréna pláza között. Én ott leszek 10:15 és 10:30 között.
Gaben78-al 11 körül találkoznánk Gödöllőn. A lámpás nagy kereszteződés után van egy benzinkút. Szerintem 11-re ott leszünk!
Nem mond esőt holnapra, jelentkezőket továbbra is várjuk!
Nekem a távolsági visszajelző izzó "ment ki". Gyári paraméterűt viszont nem kaptam, pedig ezer helyen megnéztem, most 1.7W-os helyett méretben azonos, de 1.2W-os van benne, kicsit halvány, de azért látható.
Az izzókhoz úgy férsz hozzá, hogy a visszajelző lámpák melletti két csavart alulról kiszeded, ekkor lejön a műszerfal. Utána szét kell csavarozni a két órát is (sebesség-fordulatszám), így fogsz hátulról hozzáférni a foglalatokhoz. Türelem az kell hozzá, a helyek szűkösek, és sem tudtam, csak csipesszel kiszedni-betenni az izzókat, az ujjam bele sem fért volna.
Fogalmam nincs mikor nézték át rendesen szakik,én használtan vettem 3 éve,sokat pihent nálam,1 éve olaj ,filter, gyertya csere amit én végeztem el,valami nem az igazi,nem gyul,nem is huz ugy ahogyan régen ,és a szelepdekni alatti pakolásnál szivárog az olaj....
Szelepállítás + karbi szinkron kijön 20-25-ből...de ha valami komolyabb gáz van akkor a hiba megállapítása az csak egy dolog..
Mikor volt utoljára rendesen szervizelve?
Nem tudom mennyi minden kellesz hozzá,valami baja lesz érzem..alkatrész kelesz hozzá szerintem, azert irtam hogy szakit keresek ,olajcseret meg filtereket megoldom én is,de max 35 ezret kb.
Amennyire csak előrement, igen. Oldalra, ide-oda kicsiket mozgatva szépen felkúszott a gumira. A hátsó két csavar is prímán megtalálta a maga helyét, szóval remélem, nem fog az ölembe esni menet közben.
Viszont ,hogy ha úgy csinálod meg a vasat ahogy én megálmodtam (hö hö ) akkor mindkét oldalon egy rövid dob nagyot ütne!
Eljátszottam a gondolattal , de a tiéd jobban tetszik....
Minden kétkerekű, motor által hajtott jármű jelentkezését várjuk.
Itt az útvonal a találkozási ponttól egészen odáig vissza. Durván 350 km.
A Kerepesi úton van egy benzinkút (talán Agip) a Keleti-pályaudvar és az Aréna pláza között. Én ott leszek 10:15 és 10:30 között.
Gaben78-al 11 körül találkoznánk Gödöllőn. A lámpás nagy kereszteződés után van egy benzinkút. Szerintem 11-re ott leszünk!
Nem mond esőt holnapra, jelentkezőket továbbra is várjuk!
Az izzókhoz úgy férsz hozzá, hogy a visszajelző lámpák melletti két csavart alulról kiszeded, ekkor lejön a műszerfal. Utána szét kell csavarozni a két órát is (sebesség-fordulatszám), így fogsz hátulról hozzáférni a foglalatokhoz. Türelem az kell hozzá, a helyek szűkösek, és sem tudtam, csak csipesszel kiszedni-betenni az izzókat, az ujjam bele sem fért volna.
Mikor volt utoljára rendesen szervizelve?