Ha kevés lenne a 3 col (bár nem tudom, hogy fér el ennyi csökkenés a farokidom alatt), akkor tovább farigcsálunk. De nem törpe a párom. És nem is a térdét akarja lerakni. Azt majd évek múlva, ha már ügyesen kanyarodik. :) Szóval kutyacsontnak elégségesnek kéne lennie.
Valóban ez azzal van összefüggésben hogy milyen kezes vagy. Tavaj szerpentinezés után hárman megnéztük, és mindhármunknál szélesebb volt a jobb majrécsík. Mindhárman jobbkezesek vagyunk.
Idén már nem tudom ezt megvizsgálni, mert nincs majrécsíkom.
Na jó, de tényleg máshogy is érzem a jobb kanyarokat (azaz pont nem érzem annyira) mint a balokat.
Bár az is szerepet játszhat a dologban, hogy a jobbos kanyarok szűkebbek. Lehet az angoloknál más lenne a helyzet.
A vicces hogy az út is befolyásolja....................speciel a mostni horvátom megdöbbenve nézem hogy a balos nem az igazi van rajta 3-4 mili a jobbos eltünik.................arra jutottam hogy a balosok felfelé és a víz feletti szakadék felé van a külső ívük.
Ott nem vagyok olyan bátor egy nagy "áááááááá és csobb" a vízióm ha elbaszom a balost.Ez nagy visszatartó erő a dologban.
Ülés szivacsából kiszedés veszélyes lehet. Ha nem jól sikerül, akkor kényelmetlenebb lehet, mint gyári korában. Először a kutyacsontos kísérletre izgulunk rá. Az ebay-en max 3 colos engedésről írnak, ha jól értem. Az már eleve bazi sok.
Vagy a bal kanyarod gyorsabb és ezért kell mélyebbre tenni a masinát.
Az én baráti társaságomban is felmerült a kérdés a sokadik Bükközés után. Mi arra jutottunk 5 perces építő vita után, hogy talán azért (is) lehet ez, mert a balos kanyarra jobba rálátsz, mivel jobb oldali közlekedés van nálunk. Így gyorsabban, bátrabban mész a sokkal hosszabban látott íven. A jobbos kanyarok pedig nagyon beláthatatlanok tudnak lenni. Nyilván lassabban mész, nem dől a motor annyira. (szerintünk)
amikor rutinra jártam az" A" vizsgához, a jobbos kanyarok gyengén sikerültek a baloshoz képest. kiderült nem vagyok egyedül. oktatók tanulók, okoskodtunk együtt. az oktatóknak is mindig nagyobb lett a jobbos ív . állítólag összefüggésben van a jobb-balkezességgel
gondolom ez csak extrém esetben jön elő , de lehet benne valami.
tudatosan gyakorolni kell a gyengébb oldalt
Alapvetően jobbkezes vagyok, csak pár dologra kell a bal kezem. Úgy tudom, az is számít, ki milyen kezes, melyik irányba hogyan dönti a motort, meg ilyenek.
Még az ülésalakítás is megoldás lehet. Nekem bejött. 2-3cm a magasságából ,kicsit az oldalából , a kissebb terpesz miatt. ez úgy 4-5cm-es" segítség" (az adatlapomon egy képen talán látható a külömbség.)
ezek az oldalalak érdekes dolgok, én megvoltam róla győződve hogy jobbra döntök jobban, balra kevésbé! majd barátnőmnek is mondtam ezt, ő az ellenkezőjét mondta, megnéztük a majrécsíkot egy szerpentin után, és jobb oldalt volt egy kicsi a balon meg semmi!
És arra jutottam hogy jobbra jobban választom meg az ívet így nem kell olyan mélyre dönteni, és ezek szerint a bal kanyarba rosszabbul megyek be ezért mélyebbre kell! Várnám a többiek véleményét is !?
gyerekek, lefosom a bokám! köszi a tippeket! Jó kis segítőkész csapat van itt. Grat nektek!
Ezt lerajzolom a fémesemnek, plazmán vagy lézerrel úgy durrantja ki vagy 3-5000 Ft-ért, mint a huzat. De ha tutira megyek és a párom nem akar kókányolást, akkor rendelünk.
Az egész egy 20 centis tényleg kutyacsont alakú 3 milis laposvas.............csak valami keményebb acélból vágasd ki mint a sima szerkezeti acél amit a vasbótban árulnak.A gyári plusz egy-két centi hossz legyen.Mégse 15e lesz még ha 3 méretet csináltatsz.
...és ezt megkapom valami "olyan" boltban, vagy jobb, ha csináltatok valami ügyes fémes vállalkozóval. (Magyar vagyok, ki vannak taposva az ösvények, csak a jó irányt keresem)
Én amikor vettem az enyémet, láttam meghirdetve olyan GS500F-et, ami vagy 10 cm-t le volt ültetve, szóval megoldható.
Hosszabb kutyacsontot kell berakni, és meg van oldva a dolog. (ez az az alkatrész, amihez alul csatlakozik a hátsó rugóstag)
Azért arra ügyeljetek, hogy rugózásnál ne érjen bele a kerék a sárhányóba.
Szevasztok! A párom tegnap vett magának a segédletemmel egy GS500F-et. Biztos van/volt itt a korábbi a gazda is, mert felkészültnek tűnt a srác. Egy dolgot azonban nem kérdeztünk meg és egyre aggasztóbb a kérdés. Nehezen szültük meg a motor vételt, mert Honda CB500-at szeretett volna a párom. De csak azért, mert az 2 cm-el alacsonyabb. Viszont nem nagyon van normális Honda CB 500 a piacon reális áron. Tehát jó vétel volt a GS500 és tudom, hogy jó gép nekem is volt, csak ezzel a 2 cm-el kéne valamit kezdeni. Van ültető szett, vagy trükk, hogy biztonságosabban érjen le egy pici nő lábfeje a földre. Arról nem álmodozunk, hogy teli talppal érint földet, de valami kéne, mert még csak 1 napja van nálunk a motor, de már kikészít a csacsogása. HELP
Hétvégére jó időt mond, csak még nem tudom hogy fogok rákeni.