Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kezdek bezsongani egy Bükk túrára, pedig még csak hét eleje van.
Hétvégére jó időt mond, csak még nem tudom hogy fogok rákeni.
Ha elég bátot (jobbanmondva vak vagy)

Viszont ami oda balos az vissza jobbos tehát ha minden ugynolyan a papírforma szerint akkor már csak a fóbiák jöhetnek szóba.
Szembe a forgalommal a tudomány nevében!
Menj egy oda-visszát.Kijön hogy merre mennyi az annyi.
Ha kevés lenne a 3 col (bár nem tudom, hogy fér el ennyi csökkenés a farokidom alatt), akkor tovább farigcsálunk. De nem törpe a párom. És nem is a térdét akarja lerakni. Azt majd évek múlva, ha már ügyesen kanyarodik. :) Szóval kutyacsontnak elégségesnek kéne lennie.
Valóban ez azzal van összefüggésben hogy milyen kezes vagy. Tavaj szerpentinezés után hárman megnéztük, és mindhármunknál szélesebb volt a jobb majrécsík. Mindhárman jobbkezesek vagyunk.
Idén már nem tudom ezt megvizsgálni, mert nincs majrécsíkom.
Na jó, de tényleg máshogy is érzem a jobb kanyarokat (azaz pont nem érzem annyira) mint a balokat.
Bár az is szerepet játszhat a dologban, hogy a jobbos kanyarok szűkebbek. Lehet az angoloknál más lenne a helyzet.
oké-oké-oké...csak ötletnek gondoltam
nekem kényelmesre sikerült . sok órát és km.-t bír az ülőgumóm .
A vicces hogy az út is befolyásolja....................speciel a mostni horvátom megdöbbenve nézem hogy a balos nem az igazi van rajta 3-4 mili a jobbos eltünik.................arra jutottam hogy a balosok felfelé és a víz feletti szakadék felé van a külső ívük.
Ott nem vagyok olyan bátor egy nagy "áááááááá és csobb" a vízióm ha elbaszom a balost.Ez nagy visszatartó erő a dologban.
Ülés szivacsából kiszedés veszélyes lehet. Ha nem jól sikerül, akkor kényelmetlenebb lehet, mint gyári korában. Először a kutyacsontos kísérletre izgulunk rá. Az ebay-en max 3 colos engedésről írnak, ha jól értem. Az már eleve bazi sok.
Vagy a bal kanyarod gyorsabb és ezért kell mélyebbre tenni a masinát.

Az én baráti társaságomban is felmerült a kérdés a sokadik Bükközés után. Mi arra jutottunk 5 perces építő vita után, hogy talán azért (is) lehet ez, mert a balos kanyarra jobba rálátsz, mivel jobb oldali közlekedés van nálunk. Így gyorsabban, bátrabban mész a sokkal hosszabban látott íven. A jobbos kanyarok pedig nagyon beláthatatlanok tudnak lenni. Nyilván lassabban mész, nem dől a motor annyira. (szerintünk)
amikor rutinra jártam az" A" vizsgához, a jobbos kanyarok gyengén sikerültek a baloshoz képest. kiderült nem vagyok egyedül. oktatók tanulók, okoskodtunk együtt. az oktatóknak is mindig nagyobb lett a jobbos ív . állítólag összefüggésben van a jobb-balkezességgel
gondolom ez csak extrém esetben jön elő , de lehet benne valami.
tudatosan gyakorolni kell a gyengébb oldalt
Alapvetően jobbkezes vagyok, csak pár dologra kell a bal kezem. Úgy tudom, az is számít, ki milyen kezes, melyik irányba hogyan dönti a motort, meg ilyenek.
Még az ülésalakítás is megoldás lehet. Nekem bejött. 2-3cm a magasságából ,kicsit az oldalából , a kissebb terpesz miatt. ez úgy 4-5cm-es" segítség" (az adatlapomon egy képen talán látható a külömbség.)
Jobbkezes vagy vagy bal?
ezek az oldalalak érdekes dolgok, én megvoltam róla győződve hogy jobbra döntök jobban, balra kevésbé! majd barátnőmnek is mondtam ezt, ő az ellenkezőjét mondta, megnéztük a majrécsíkot egy szerpentin után, és jobb oldalt volt egy kicsi a balon meg semmi!
És arra jutottam hogy jobbra jobban választom meg az ívet így nem kell olyan mélyre dönteni, és ezek szerint a bal kanyarba rosszabbul megyek be ezért mélyebbre kell! Várnám a többiek véleményét is !?
gyerekek, lefosom a bokám! köszi a tippeket! Jó kis segítőkész csapat van itt. Grat nektek!
Ezt lerajzolom a fémesemnek, plazmán vagy lézerrel úgy durrantja ki vagy 3-5000 Ft-ért, mint a huzat. De ha tutira megyek és a párom nem akar kókányolást, akkor rendelünk.
Az egész egy 20 centis tényleg kutyacsont alakú 3 milis laposvas.............csak valami keményebb acélból vágasd ki mint a sima szerkezeti acél amit a vasbótban árulnak.A gyári plusz egy-két centi hossz legyen.Mégse 15e lesz még ha 3 méretet csináltatsz.
...lehet, hogy láma volt az előző kérdés, bocs. Megnézem miről beszéltek, aztán jelentkezem még.... Addig is köszi.
...és ezt megkapom valami "olyan" boltban, vagy jobb, ha csináltatok valami ügyes fémes vállalkozóval. (Magyar vagyok, ki vannak taposva az ösvények, csak a jó irányt keresem)
Rosszabb........................hátul-alul-középen.
Én amikor vettem az enyémet, láttam meghirdetve olyan GS500F-et, ami vagy 10 cm-t le volt ültetve, szóval megoldható.
Hosszabb kutyacsontot kell berakni, és meg van oldva a dolog. (ez az az alkatrész, amihez alul csatlakozik a hátsó rugóstag)
Azért arra ügyeljetek, hogy rugózásnál ne érjen bele a kerék a sárhányóba.
és melyik lábában? jobb első? bal hátsó?
Kutyacsont csere.
Szevasztok! A párom tegnap vett magának a segédletemmel egy GS500F-et. Biztos van/volt itt a korábbi a gazda is, mert felkészültnek tűnt a srác. Egy dolgot azonban nem kérdeztünk meg és egyre aggasztóbb a kérdés. Nehezen szültük meg a motor vételt, mert Honda CB500-at szeretett volna a párom. De csak azért, mert az 2 cm-el alacsonyabb. Viszont nem nagyon van normális Honda CB 500 a piacon reális áron. Tehát jó vétel volt a GS500 és tudom, hogy jó gép nekem is volt, csak ezzel a 2 cm-el kéne valamit kezdeni. Van ültető szett, vagy trükk, hogy biztonságosabban érjen le egy pici nő lábfeje a földre. Arról nem álmodozunk, hogy teli talppal érint földet, de valami kéne, mert még csak 1 napja van nálunk a motor, de már kikészít a csacsogása. HELP