Most jöttem haza egy 3350km-es Balkán túráról, Bulgária is benne volt a szórásban. Az utak minősége változó, néhol nagyon jó, néhol meg botrány szar. Ami jó tanács: nyugodtan higgy a tábláknak, hogy merre kell menni, még akkor is, ha majdnem földútra visz.
Az milyen már ,hogy márciusban jobb lábbal felrúgtam az ajtó kitámasztó megcsavarodott hajtókaromat...eltört a kis lábujjam..elrepedt a mellé nőtt negyedik.....most délután meg a kibaszott porszívót a ballal...és eltört a kis lábujj melletti...és baszottul fáj....
A pedigrémbe azt írom ,hogy 43. évemben automatikus nyomorodásnak indultam...
Túrázós kollégának....bowden javító készlet...kis helyen is elfér..és nem drága..
Amúgy Dipshit tökéletesen leírta....
Inkább az idő számít mint a távolság... egy nap alatt is lehet nyomni az ezret, de hány órát szántok a 600km-re?
Nyáron jó ötlet az ülésre báránybőrt tenni. A legjobb a rövidszőrű, bolyhos fajta :) Egy gumipókkal fel lehet fogatni az üléshez. Ha napon hagyod a mocit, nem melegszik annyira az ülés és rajta ülve is jobb a szellőzés. Ilyen rövid távra viszont nem hiszem, hogy kellene. Álljatok meg óránként és nem lesz baj.
Nekem 800 km fölött volt a napi top a GS-sel.. ki lehet bírni. Utassal 600 körül volt a legtöbb.
Én nem egyenesen Kolozsvár felé mennék, hanem Bihar hegységen át...
Brassó szép.. álljatok meg az óvárosban.
Vissza nem tudom hogy jöttök, de a Transalpinát vagy a Transzfogarast útba kéne ejtenetek.. ha már irányba van. Vagy kis kerülővel odafelé Brassó, vissza kicsit Transzfogaras hazafelé meg Transzalpina... és akkor a két Top kelet európai hegyi utat kipipáltátok.
Bukarest nem szép, de a Parlament impozáns.. könnyű megtalálni is. Pálya ingyenes (2009-ben) és jó, bár kósza biciklisekkel néha lehet találkozni
Ruse előtt voltak traffipaxok.. akkor ilyen régi M0 feelingje volt annak az útnak. Rusenél a hídon ingyen átmehettek motorral (2009-ben ez volt)
Bulgáriában is sok a trafi.. óvatosan.
Én a helyedben újratervezném annyiban az útvonalat, hogy kerülném az első számú főutakat a sok rendőr és a nagy forgalom miatt.. Járhatóak a mellékutak mindenhol (Bulgáriában is)
Segg alá a legjobb a motor!
Én ha motorozok, néha nyújtogatom a kezem, lábam, kicsit felállok menet közben, aztán így simán lenyomok 500-600-at is. ha élvezem az utat (és miért ne élvezném) nekem fel sem tűnik hogy fáradok.
defektjavitót veszek mindenképp, pénzt hol váltsak? bankban drága, valutaváltóban(pl tesco) vagy ibuszban? romániában próbáltuk ugy h csak főúton mennyünk áll. az a jó
Én anno az első GS-emet mikor megvettem, nem értetem miért nem bírok kanyarodni vele. Alapos vizsgálgatás után arra jutottunk, hogy kockás volt a hátsó gumim. Na akkor jött az Isaszeg-Nagytarcsa Óda vissza minden este vagy négyszer. Zolinál van erről az útról videó! Azért egy hónap után már gömbölyödőt .
Persze azt is lehet élvezni, csak jobb érzés ha egyenletesen kopik a gumi.
Ráérsz vasárnap?
Remélem nem lesz szar idő, mert már nagyon beleéltem magam!
neked cikkcakkba kell majd menned ,vagy háttal ülve, hogy ne unatkozz
különben is ! alcsútdoboz és v. acsa közt van legalább 300m kanyargós szakasz. a b. örsi körforgalmakról nem is beszélve.
(lehet én vagyok perverz , de én az egyenesen való motorozást is tudom élvezni )
Tegnap óta mindent visz nálam!
A pedigrémbe azt írom ,hogy 43. évemben automatikus nyomorodásnak indultam...
Túrázós kollégának....bowden javító készlet...kis helyen is elfér..és nem drága..
Amúgy Dipshit tökéletesen leírta....
Nyáron jó ötlet az ülésre báránybőrt tenni. A legjobb a rövidszőrű, bolyhos fajta :) Egy gumipókkal fel lehet fogatni az üléshez. Ha napon hagyod a mocit, nem melegszik annyira az ülés és rajta ülve is jobb a szellőzés. Ilyen rövid távra viszont nem hiszem, hogy kellene. Álljatok meg óránként és nem lesz baj.
Én nem egyenesen Kolozsvár felé mennék, hanem Bihar hegységen át...
Brassó szép.. álljatok meg az óvárosban.
Vissza nem tudom hogy jöttök, de a Transalpinát vagy a Transzfogarast útba kéne ejtenetek.. ha már irányba van. Vagy kis kerülővel odafelé Brassó, vissza kicsit Transzfogaras hazafelé meg Transzalpina... és akkor a két Top kelet európai hegyi utat kipipáltátok.
Bukarest nem szép, de a Parlament impozáns.. könnyű megtalálni is. Pálya ingyenes (2009-ben) és jó, bár kósza biciklisekkel néha lehet találkozni
Ruse előtt voltak traffipaxok.. akkor ilyen régi M0 feelingje volt annak az útnak. Rusenél a hídon ingyen átmehettek motorral (2009-ben ez volt)
Bulgáriában is sok a trafi.. óvatosan.
Én a helyedben újratervezném annyiban az útvonalat, hogy kerülném az első számú főutakat a sok rendőr és a nagy forgalom miatt.. Járhatóak a mellékutak mindenhol (Bulgáriában is)
Én ha motorozok, néha nyújtogatom a kezem, lábam, kicsit felállok menet közben, aztán így simán lenyomok 500-600-at is. ha élvezem az utat (és miért ne élvezném) nekem fel sem tűnik hogy fáradok.
kilehet ennyit birni ,van vkinek vmi tippje h mi a jó segg alá vagy vmi? 300km után szerintem már pokoli ülni...
defektjavitót veszek mindenképp, pénzt hol váltsak? bankban drága, valutaváltóban(pl tesco) vagy ibuszban? romániában próbáltuk ugy h csak főúton mennyünk áll. az a jó
vasárnap az AKMT-vel van egy kis karitatív dolgunk. elvileg már szombaton kell mennem, ha fel tudok kelni .
Ráérsz vasárnap?
Remélem nem lesz szar idő, mert már nagyon beleéltem magam!
http://youtu.be/vfoWiIHI7QA
különben is ! alcsútdoboz és v. acsa közt van legalább 300m kanyargós szakasz. a b. örsi körforgalmakról nem is beszélve.
(lehet én vagyok perverz , de én az egyenesen való motorozást is tudom élvezni )
Bocs, nem tudtam kihagyni!