Én sem számítom nagy kanyarvadásznak, de szeretek motorozni! És már rég nem érdekel ha mások jobbak, és lehagynak. Ja és DOKI, engem is két lurkó vár otthon! Úgy, hogy vasárnap gurulás!
ez így is van !
csak kiegészítésképpen :de ha egy rutinos motoros után mész kanyargós helyeken. 1 sokat lehet tanulni 2 q..va sok a segítséged. ő az előretolt szemed, "mutatja" az ideális ívet , látod a féklámpáját mikor kezd fékezni ha kell, ő mennyire dönti a vasat stb. és akkor megint visszaérünk az ELSŐ SZABÁLYHOZ ...
A váltókar elég nehezen törik. A kuplung és első fékkar viszont alu öntvény, azok olyanok mint a ropi. Szerintem is érdemes pakolni belőlük. A gyertyák mellé gyertyakulcsot is vigyél. Hőálló szilikon paszta, powertape, gyorskötöző, kisméretű állítható csavarkulcs, amivel otthon le tudod cserélni a kuplungkábelt, fékkarokat, stb. Én az első szakadás után odakötegeltem egy pótkábelt a kuplungkábel mellé, tank alatt elvezetve. Biztosítékok, pótégők, hasmenés elleni gyógyszer :) És jó utat!
engem is bevártak mindig, közben meg mentek a saját tempójukban, volt, amikor együtt mentünk, volt amikor elhúztak, de szerintem így is tökéletes. én sem vezetek régóta, így 0 rutinnal nyilván nem dönget az ember, de szépen hozzászokik az ember a tempóhoz. a motorozás élvezeti termékcsaládba tartozik, és nem a stresszbe.
A GS-t eddig a pontig lehet biztonságosan dönteni tiszta aszfalton. Szóval amíg nem döntöd ennyire, addig nincs mitől félned kanyarban.. A motor meg tudja csinálni, a többi meg fejben dől el
Nem tökölök, motorozok... de ahhoz pénz is kell, ami behatárolja a megtehető távolságot... mert jelenleg munkanélküli vagyok, és nem csak benzinre, új gumira, láncra stb., de számlára is kell költenem a kaja mellett. Gurultam ataa-val én is, nincs is semmi gondom se vele, se a többiekkel. Csak nem szándékozom fölöslegesen sietni és föltekeredni a fákra. Amennyire merem, döntöm én is a gépet, de jobb a kanyarban fölszedni, mint az árokból.
És igenis élvezem
Defektjavító cuccot okvetlen vigyél. Forintot nem váltanak kint (volt aki próbálkozott vele ), szóval vagy itthon válts levát, vagy eurot vigyél magaddal
Úti cél mi? Vagy merre fogtok kavarogni bulgáriában?
Bulgária egyes részein csak cirill betűs táblák vannak.. nem tudom hogy álltok a nyelvvel, ezért itt egy kis segítség
Ha mondasz úti célt, ajánlhatok útvonalat.. vagy jó szakaszokat, vagy szívesen véleményezem az összeállított útvonaltervet is
doktorúr !
ne tökölj már annyit ! motorozz ! itt verbálisan max. az önbizalmad lehet dresszírozni. ne hagyd magad ijesztgetni. (pl. volt szerencsém ataaa-val is gurulni. itt" rossz" hírét keltik, de csínbe sose ment bele. legfeljebb egy percet lemaradsz tőle v. bárkitől. és akkor mi van ? semmi.) tehát menj el nyugodtan gurulni kiscsoportos foglalkozásba. pár alkalom és utána örömmotorozás lesz. én 10ekm Gs után azt hittem tudok motorozni és bevállaltam egy szlovák túrát Banditokkal , meg ezervalahányas Yamahával (kopott gummával)
visszafele már volt pár méter amit már élveztem is.
egy parkolóban rákérdeztem miért akarnak megölni ?
egyszerű volt a válasz :jobban be kell dönteni a motort ! ennyi !
bocs ha hosszú voltam,de vén fejjel már hajlamos az ember megosztani a tapasztalatait, jót és rosszat is
A most szombati karika is valami hasonló társaság irányába történt... "szocimotorosok" vagy hogy is hítták magukat Akadt azért közöttük GS 500 is, meg Honda egy-kettő, de a többség MZ-vel és Jawa-val nyomta. Érdekes gépek
sziasztok, pár hét múlva megyünk Bulgáriába GSel. Tapasztaltabbaktól kérnék pár hsznos tanácsot olyan dolgokkal kapcs. ami elkerülheti a figyelmünket mert első nagyobb túránk lesz.
motor átnézve olaj csere gumi csere volt, gyertyát veszek pluszba hástsó doboz rögzitve, mi olyan dolgo lehet ami elsőre nem juthat eszünkbe pedig fontos?
Parkoláskor, vagy ha nem kell, egyszerűen (szerszám nélkül), egy mozdulattal le lehet húzni a kis fém karról az egész felső részt. Esőálló.
Szerintem egy GS-en is kényelmesen alkalmazható
Vagy ott már nem olyan guggolós megoldás van?
Én sem számítom nagy kanyarvadásznak, de szeretek motorozni! És már rég nem érdekel ha mások jobbak, és lehagynak. Ja és DOKI, engem is két lurkó vár otthon! Úgy, hogy vasárnap gurulás!
csak kiegészítésképpen :de ha egy rutinos motoros után mész kanyargós helyeken. 1 sokat lehet tanulni 2 q..va sok a segítséged. ő az előretolt szemed, "mutatja" az ideális ívet , látod a féklámpáját mikor kezd fékezni ha kell, ő mennyire dönti a vasat stb. és akkor megint visszaérünk az ELSŐ SZABÁLYHOZ ...
És igenis élvezem
Úti cél mi? Vagy merre fogtok kavarogni bulgáriában?
Bulgária egyes részein csak cirill betűs táblák vannak.. nem tudom hogy álltok a nyelvvel, ezért itt egy kis segítség
Ha mondasz úti célt, ajánlhatok útvonalat.. vagy jó szakaszokat, vagy szívesen véleményezem az összeállított útvonaltervet is
ne tökölj már annyit ! motorozz ! itt verbálisan max. az önbizalmad lehet dresszírozni. ne hagyd magad ijesztgetni. (pl. volt szerencsém ataaa-val is gurulni. itt" rossz" hírét keltik, de csínbe sose ment bele. legfeljebb egy percet lemaradsz tőle v. bárkitől. és akkor mi van ? semmi.) tehát menj el nyugodtan gurulni kiscsoportos foglalkozásba. pár alkalom és utána örömmotorozás lesz. én 10ekm Gs után azt hittem tudok motorozni és bevállaltam egy szlovák túrát Banditokkal , meg ezervalahányas Yamahával (kopott gummával)
visszafele már volt pár méter amit már élveztem is.
egy parkolóban rákérdeztem miért akarnak megölni ?
egyszerű volt a válasz :jobban be kell dönteni a motort ! ennyi !
bocs ha hosszú voltam,de vén fejjel már hajlamos az ember megosztani a tapasztalatait, jót és rosszat is
motor átnézve olaj csere gumi csere volt, gyertyát veszek pluszba hástsó doboz rögzitve, mi olyan dolgo lehet ami elsőre nem juthat eszünkbe pedig fontos?
Parkoláskor, vagy ha nem kell, egyszerűen (szerszám nélkül), egy mozdulattal le lehet húzni a kis fém karról az egész felső részt. Esőálló.
Szerintem egy GS-en is kényelmesen alkalmazható