Persze, ezek valójában párszáz Ft-os ketyerék és 0 Ft-ba kerülne a gyárnak mindegyikbe beépíteni. A kihagyás lényege, hogy ha olyan kell neked, vegyél drágább motort. Ha pedig utólag akarod beépíteni, a jobb minőségű drága. Az autók felszereltségi szintjei is ilyen elven működnek, és minimális az alkatrészkülönbség az olcsó és drága mobiltelefonok közt is.
Lehet, de igen kezdő vagyok még, alig 2000 km ment bele a gépbe tavasz óta... és abból is csak szombaton fordult elő először, hogy a mutató fölment 130-ig. Nekem az már soknak tűnt, ha a két gyerekemre, meg a két kamionra gondolok mellettem...
Elvileg a GS-ben ( a korai szériákban biztos) benne van minden ami egy fokozatkijelzőhöz kell, csak a vezetéket meg a kijelzőt felejtették ki a gyárban.
A 450-ben volt még, és ha jól emlékszem a kivezetés a korai 500-asokon is megmaradt.. Spóroltak vagy 2 dollárt motoronként
Egy fényforrás világít óránként (km/ ford)....de szerelgess csak..legalább megismered a vasat!
Felhívtam most a gyártót...a miénkbe nem jó a fokozat kijelző..
Na pontosan ilyenbe gondolkozok ganja Szé lesz kapva a műszerfal,és abba be lesz építve,már vhol láttam is hasonló beépítést....majd megkeresem:) A Kék led világítás nem lesz elég az órákba?
kéken furán fog festeni..azaz majd sötétben alig látod..kipróbáltam....ezért lett jég kék..az a kékes fehér...ezzel elég kontrasztos...persze sima led nem elég...kell a kicsit nagyobb fényerő..
A tanktáskámon van gps tartó....a fokozat kijelződre pedig kíváncsi leszek
Mióta van idő óra a motoromon, nem kell sehol várnom.. Eddig mindig mindenhova hamarabb érkeztem meg a megbeszéltnél, és még siettem is állandóan... Most meg mindenhová pontosan érkezek..és sietni se kell.
Az biztos hogy csak digitális órát tennék a motorra (olyanra amin nincs) mert hosszútávon nem hiszem hogy tolerálná a rezgést egy hagyományos óraszerkezet
Én 3 dolgot szeretnék most megcsinálni,ameddig megérkezik a jogsim 1.Kilóméteróra háttér világítás kék legyen.2.Vmi Gps-Teló konzol felszerelése.3 Fokozat kijelzés.
Hát nem tudom, amikor megfájdult a hátam szombaton, na az lehetett a rezonanciától, mert 5-5.5-6 ezer közötti fordulaton mentem jórészt... viszont 4.1 lett a fogyasztásom. Akkor ezek szerint lendületesen, jó ritmusban vezettem?
Árban van egy kis különbség úgy nézem.
A 450-ben volt még, és ha jól emlékszem a kivezetés a korai 500-asokon is megmaradt.. Spóroltak vagy 2 dollárt motoronként
Felhívtam most a gyártót...a miénkbe nem jó a fokozat kijelző..
A tanktáskámon van gps tartó....a fokozat kijelződre pedig kíváncsi leszek
(nekem volt 2 éve, de a fém tartója letört...kuka)
Az biztos hogy csak digitális órát tennék a motorra (olyanra amin nincs) mert hosszútávon nem hiszem hogy tolerálná a rezgést egy hagyományos óraszerkezet