Jó,köszönöm h szóltok.Ti már rutinos motorosok vagytok,én még kezdő vok,lehet ezért nem is láttam veszélyt bizonyos dolgokban:S Ennek örömére a változtatást már meg is csináltam:) még 1x köszi
A kulcstartó az gumiból van,sztem nem fog gondot okozni...de ha úgy látom majd leveszem,csak hát születésnapra kaptam:) A rendszámmal meg úgy vok,hogy nem fogok én száguldozni stb..Amúgy jogos point kérdése vissza szoktak élni vele vagy miért?:( Mert ennyi erővel egy bolt előtt is bárki lefényképezheti amikor nem vok ott pl.
A kulcstartó az gumi sztem, akulcs meg majd karistol. Miért jó a kisatírozás? Én sem satíroztam, de láttam sokan úgy raknak fel képeket. Valaki ezzel visszaél?
Astonblue !
néztem a fotóalbumodat a kék álom-ról .
két apróságot engedelmeddel :1.- a gyújtáskapcsolón levő mütyör valószínűleg le fogja koptatni a festéket . 2.- Te tudod, de én a rendszámot kisatíroznám !
Teljesen igazad van! Viszont nem mindig tudom megállni. Tegnap pl el sem indítottam. Régebben, úgy 7 éve gondolkodtam a jogsin, meg a nagy mocin, haverok mind azt mondták, vegyél mocit és csináld meg a jogsit. Mondtam is én, ejj, az nem jó mert akkor úgysem állom meg, hogy ne használjam. Vettem inkább egy ditekket. Erre most lett volna lehetőségem előbb jogsi aztán moci, de ez a kis cb meg becsúszott. Mondjuk nem bántam meg, de rizikós valóban így. Pedig esküszöm, hogy próbálom visszafogni magam, de így is elmentem itt a faluban kb 300km-t 3 hét alatt. Tudom, hogy nem kéne
egyszer fejembe vettem milyen jó lenne lovagolni.
a lovasiskolába "western" stílusú lovaglást tanítottak. ( nemtom milyen a másik )
kantár, kengyel... felejtsd el !
akkor van egy alteregód ! " neki is yamahája van , bár azt csak messziről láttam.
ha nekem vészfékezni kell ritkán , akkor kapaszkodok, meg bírkózok a vassal. a Te módszeredet csak valóban tudatos gyakorlással lehet automatikussá tenni.
A motoron ülni kell, mint a lovon. A lovon sincs kapaszkodó.. Ott hol kapaszkodsz? A kantárba nem lehet, és a nyergen sincs kapaszkodó.. a western nyergen sem kapaszkodó az amire a kezdők azt hiszik hogy az lenne
Ülsz a motoron, karjaid lazák, combból meg törzsből tartod magad.. ennyi. Kell hozzá erőnlét az tény, de máshogy ülve egyszerűen nem érdemes motorozni, mert fárasztani fog és nem fogsz tudni olyan pontosan ráhatni a motorra, mint így "lazán"
Nekem még csak most csütörtökön lesz a kresz. Szúrkoljatok
Más, ha a kormány nem kapaszkadó, akkor mibe kell kapaszkodni? Az ülés alattiba? Ja az enyémen olyan sincs
úgy látom az adatlapon neked csutkakormányod van. próbád meg a túrakormányt. az a pár cm nagyban befolyásolja az üléspozíciót .
ha jól emlékszem az MZ kormány is kompatibilis. ( a bowdenhossz talán problémás lehet, de kijavít, kisegít akinek volt már ilyen tapasztalata.
és ha hosszú gurulást tervezel iktass be több pihenőt. kv , nasi, esetleg ismerkedés a "helyi erőkkel " (csudi érdekes emberkéket lehet megismerni az út meg megvár !
Vasárnap itthon voltam egész nap és tanultam, motorra nem ültem
Combból meg törzsből tartom magam.. tudatosan, meg eleve is igyekszem így tenni. Nem véletlen nem kopik a kesztyűm tenyere.. olcsó bőrkesztyűm van és már most sokkal többet kibírt mint itt a fórumon sokak tapasztalatát olvasom.
szo-szo...
az érthető, ha egy kézzel motorozol (integetsz, igazítod a plexit simogatod az utasod térdét stb.) és intenzíven fékezni kell az első kerékre is, akkor elhúz oldalra.
de amit írsz: "Ellenben ha nem terhelsz a kormányra intenzív fékezés esetén,... " hogy a p...ba ne terhelnéd a kormányt ! hátradőlsz ?
és egy indiszkrét kérdés :vasárnap Budaörsön ebédeltél -(tetek) ?
Itt a példa a megfelelő motor kezelésre, és testtartásra!