Az én órám ha 60-at mutat akkor 54-el megyek a Garmin eTrex Vista HCX GPS-em szerint. Viszont ez a készülék 0.1m/sec pontos.
A Telefonomban/ZTE Skate/ lévő GPS szintén ugyan ezt a sebességet mutatja. A régi telóm ami egy Nokia 5800 az is ilyen sebességértéket mutatott. Én ezeket tapasztaltam. Még referenciaként megnéztem a fiaim telóját ami egy Samu Galaxy SII, ott is ilyenek az értékek. 4 féle teló GPS-e plusz egy Garmin eTrex nagyjából ugyan azt mutatja, igy valószínüleg a motorom órája csal. Egyébként az autóm -é 50 nél egész pontos, de a 140 órája szerint csak 134km/h. Szóval én a GPS-eknek hiszek.
GPS-szel mérd ki, az a tuti. Az utcaiakban nem nagyon bízom. Főleg motorral nem, elég kicsi paca vagyunk egy autóhoz képest, így az eltérés is nagyobb lehet.
Akartam kérdezni,hogy tudom, hogy minden km óra csal, de az órám a tájékoztató bemérő táblánál mindig ugyanazt a sebességet mutatja, mint amit az utcai bemérő trafi. Akkor ezek szerint a trafi is csal?
Vagy mégis jól mér a km órám? És nem csak a GS-el , de az előző két motornál is mindig ezt tapasztaltam.
Igen, ott voltam, de viszonylag későn indultam. Egyszer végigmentem oda-vissza és hazafelé vettem az irányt.
Ha jó idő lesz holnap megint kimegyek valamerre.
Ott voltál? Nem is láttalak.
Az a fekete F-es voltam én. Nem tudom meddig voltam. 6-8 fel/lemenet után eluntam magam és hazamentem. Volt ott még rajtunk kívül jópár motoros nem kis tempóval. Egyik kanyarban korrigálnunk is kellet nehogy szemből találkozzunk.
Fél 5 körül láttam egy fekete GS500F-et lefelé jönni Pilisszentlászló felől, ha jól emlékszem visszafelé is láttam. /még valaki kék Yamaha-val is radírozott ott/ Én is elnéztem arrafelé, bár nem vagyok az a kanyarvadász, rövid, de jó kis motorozás volt. /103km/ Sajnos sok időm nem volt, jönnöm kelet vissza, íme a tracklog egy része.
Csak azért, mert fehér motorom van, kék csíkkal, még nem vagyok rendőr, miért magyarázkodsz?
Lássuk csak... mikor is húznám ÉN jobban? Először is... ha lesz végre rendszeres bevételem, és remélem, még idén lesz, akkor cserélek a gépen... lássuk csak... láncszettet... vezérműláncot... gumit, hátsót mindenképp... meg teleszkópolajat... ettől talán a motor simábban fog futni... meg persze ha kisimítják az összes utat Magyarországon, és lehet húzni rendesen neki... és persze ha nem vár itthon a két pulya. De mivel a két utolsó feltétel már adott, így azt hiszem, én maradok ennél a kényelmes tempónál, és törekszem az első feltétel megvalósítására
A héten valamelyik nap a Nagyszőlős utca eleje (ahol rá lehet fordulni a budaörsiről) is végig volt locsolva olajjal.. nem esett jól.
Egyszer viszont kecsón volt az egyik körforgalom fellocsolva nagyon durván olajjal, nem csak egy csíkban.. na ott kuplung behúz, fékhez nem nyúl, imádkozik, szemben a fűre kigurul, megáll.. anyázik, továbbhalad volt.
Egyébként Lepencén az első visszafordító kanyar egy hatalmas olajcsíkkal kezdődött, a kanyar végén meg egy olajtócsa volt.
Én nem tudom hogy mindig ilyen helyeken halnak meg a gépjárművek és pisálják össze magukat, vagy van egy ilyen elvetemült állat, aki direkt öntözi a motoros helyeket?
Az út is kicsit poros volt, de azért mentem pár hosszt.
Valahol Pilismarót környékén megelőztem egy világoskék F-est, hazafelé meg egy lila GS jött szembe Nyergesújfalun. Nem klubbtagok?
Azt számítsd bele, hogy az órák a motorokban csalnak egy picit, plusz van egy kis sebességtűrés a büntetéseknél, plusz ha figyelmes az ember még tud fékezni is ha bütyköstaxit lát, plusz a motoron hátul van a rendszám. Ha ezeket figyelembe vesszük, akkor kicsit eltolható az a bűvös számsor.
Napi 500-600 km-es körökhöz elengedhetetlen!
Úgy hallottam, valamikor rég, hogy vannak olyan izé... bűvös számok, vagy mifene... 50, meg 90, urambocsá' 110, sőt, egyesek még 130-ról is suttognak... azt mondják, vigyázni kell velük, mert ha nem figyel oda rájuk az ember, könnyen újabb számokra bukkanhat, de azok már hatóságilag néhány helyiértékkel nagyobbak lesznek
Mindenesetre, én úgy tapasztaltam, elegendő is nekem ez a keretezés. No, úgy nagyjából
A mai karikán nem szakadt el a lánc, belehajtottam 333 km-t, szép kockás a... sakktábla, a fogyasztásom meg kellemes 4.1. Jól érzem magam, csak pénzem lenne.
Ezen kívül valószínűleg van egy lassú defektem, vagy mi. Az első 150 km után a kezdésnél belőtt 2.3 légkör lement 1.7-re, aztán kb. 70 km-enként újrafújtam, mindig 2.0 volt az érték. Nem tetszik.
ja, és ha friss orvosi igazolást visz valaki, akkor nem az eredeti érvényességgel adják ki az újat, hanem az orvositól számított aktuális évekre, kortól függően. így adott esetben még nyerhető is némi plusz idő.
egy kis info, hátha valakinek egyszer még hasznára lesz.
elveszett jogsi /A+B-s/ ügyintézése
min. 2 órás. költség: 4000 Ft. határidő: 30 nap postázva- elvileg-, vagy helyben átvéve /újabb több óra, de nem rövidebb idő/. ideiglenes jogsit adnak+jegyzőkönyvet, amivel 30 napig lehet vezetni.
Mi még 1977-ben voltunk egy túlterhelt Trabanttal, mindent otthonró vittünk. Csak lendületből ment fel. Az első próbálkozásnál megállt előttünk valamiért egy Mercedes. Nem tudhatta mit vált ez ki a mögötte a közlekedőből: vissza kellett fordulnunk, mert nem indult el. Másodszorra már feljutottunk.
A Telefonomban/ZTE Skate/ lévő GPS szintén ugyan ezt a sebességet mutatja. A régi telóm ami egy Nokia 5800 az is ilyen sebességértéket mutatott. Én ezeket tapasztaltam. Még referenciaként megnéztem a fiaim telóját ami egy Samu Galaxy SII, ott is ilyenek az értékek. 4 féle teló GPS-e plusz egy Garmin eTrex nagyjából ugyan azt mutatja, igy valószínüleg a motorom órája csal. Egyébként az autóm -é 50 nél egész pontos, de a 140 órája szerint csak 134km/h. Szóval én a GPS-eknek hiszek.