Láncot nem cserélünk lánckerék nélkül, erre szerettem volna kilyukadni. Azok együtt kopnak be ezért együtt is érdemes őket cserélni.
GS nem fogja eltépni a láncot, ilyen veszély nem áll fent, ha csak valahol nem feszül meg annyira.
Ahogy láttam nálad főleg nem fog elszakadni, mert nem húzod neki oda annyira.
Ha már nem tudsz rajta feszíteni és lóg, akkor az már cserés. Főleg ha egyenetlen is a nyúlása. Gondolom azért ugrik, mert valahol feszesebb, valahol meg lazább. Engem amikor ilyen volt már nagyon idegesített.
És igen, lánckerékkel együtt cseréld.
Bár azt mondták többen, hogy még ezt a szezont kibírja a láncom, most mégis fölteszek egy idevágó kérdést. Befújtam a láncot, és középtámaszon állítva, kicsit járattam egyesben, szép lassan, hadd oszoljon el a cucc, és közben azt vettem észre, hogy a lánc egy helyen mintha ugrana egy elég nagyot, és amúgy is lóg eléggé. Feszíteni már nem tudom. Sürgősen érdemes cserélni, vagy még elmegy egy-két kisebb karikát?
Jahh már egy csomóan hallották élőben...Ataa Jester...Krissal..XJ..MentQ...kérdezd meg az ő véleményüket...aztán hallgasd meg személyesen...
De javaslom ,hogy ha belefogsz a kipufogós dologba...ne kapkodd el...sok múlik a méretezésen...a gáz lengésen...stb..
Nekem most a Trombita forma tetszik...olyan cuccot akarok!
Egyik nap célba kéne venni a Mátrát is. Majd ha Krissal kibulizta magát és te még nem lépsz le Egyiptomba... Ó hogy a szkarabeuszok játszanának a szemeddel!
Tudok arrafelé jópár nagyon kellemes szakaszt.
Ezen a szakaszon meg bátran kipróbálhatja mindenki gumijának képességeit. szerpentin
Nagyon szép szabályos ívelt kanyarok, és az úthibák is ki vannak javítva.
Szóval ha jó idő lesz, még nyár elején el kéne menni.
Blokk felől kontra csavar..ahogyan gyárilag is pozicionálták....elfér...hisz van ott hely dögivel...
Valamelyik nap lemérem a húzás hosszát..de szerintem belefér...Beállítás pedig úgy ahogy az eredeti verzió...blokk felől ki-be tekergetve..
Hogy rögzíted a blokk felőli végén
Egyáltalán elfér-e ott
Húz-e annyit a kis bowdenen hogy kiemeljen a kuplungod
Ha húz, ahhoz mennyire kell húzni a kart a kormányon
Hogyan állítható be (gyanítom a kis bowdenkével..)
Lökjed a kérdéseket..mert hátha van benne olyan amire nem gondoltam...és esetleg ennek hatására nem firtatnám tovább...
...pillanatnyilag jó ötletnek látom..
Mielőtt elmegyek...azért még mennék pár ezer kényelmes túrát...és aki ismer az tudja ,hogy az ilyen molyolás a fejlövésem....akár eladás előtt egy nappal is képes vagyok valamilyen megálmodott faxságot elkövetni...
Mindenkinek van valami dilije....szerintem..
Tegnap potyáztam 1-2km-t az 1-es úton Bicskétől az óbaroki
elágazásig besoroltam egy 8-10 motorosból álló csapathoz . Aztán én húztam hazáig. Épp betoltam a vasat az eresz alá és leszakadt az ég. Jégeső erős széllel. Remélem a kis csapat is fedél alatt volt már.
Láncot nem cserélünk lánckerék nélkül, erre szerettem volna kilyukadni. Azok együtt kopnak be ezért együtt is érdemes őket cserélni.
GS nem fogja eltépni a láncot, ilyen veszély nem áll fent, ha csak valahol nem feszül meg annyira.
Ahogy láttam nálad főleg nem fog elszakadni, mert nem húzod neki oda annyira.