Sziasztok!
A mocimra szeretnék egy morcosabb hangú kipuffot, de nem tudom merre keressek. Vegyek rá egy méretben a gyárihoz közelit és valahogy hozzam össze a gyári csővel? Telefonon egy úriember azt mondta hogy a dob előtt közvetlen van a csőben katalizátor, és ha azt is levágom akkor át kell fúvókázni a mocit. De ha csak a dobot vágom le(elvileg akkor a katalizátor marad) és valami slip on megoldással csatlakoztatok a gyári csőre egy sportdobot, akkor nem kell semmit áthangolni? Hogy is van ez?
Akkor ha jó ez így megúszom a munkát is
De lehet unalmamban azért megdörzsölöm. Persze az előbbi 200 2000akart lenni. Csúnya lenne a 200-as papper:) Más nem is kellene rá. Sztem ez rozsdamentes acél, polírkrém nem kell rá.
No tegnap amekkora lendülettel felragasztottam a tankpadot, este akkorával le is szedtem. Nem szokta meg a szemem rajta, nem kelle rá efféle sallang. Erősen gondolkozom a kerékcsík elhagyásán is, szerintem az is így járna. Jó ez így ahogy van. Max felpolírozom a leömlőket, próbáltam 200-es papírral vizesen, leszedi szépre, csak nem 5 perces munka. De megéri.
Tudod én azóta bojkottálom mióta még a kakas által főbe lőtt Zámbó Jimmypsilon...tréleren két vasat hozott..és azon dilemmázott ,hogy melyikre üljön...A tankcsapda is azóta hiteltelen mióta minden szaron fellép...
De az tény ,hogy az egyik legfelkapottabb parádé...és rengeteg szép...a fantáziámat is megmozgató vasat láthatok...
Én csak a felvonulást nézném végig...vegyülni nem szeretnék!
Valami tempós motorozást nyomnánk aznap....mert utána jó sokáig nem ülök vasra....azaz ülök..de az repül
szerintem nem, mert az apró biszbaszok max egy-két tízezer forintra jönnek ki, ha tényleg sokminden van, de az eladáskor a külső rengeteget számít... persze az előéletét nem kell letagadni, de az ilyen apró dolgok rengeteget dobnak rajta....
A mocimra szeretnék egy morcosabb hangú kipuffot, de nem tudom merre keressek. Vegyek rá egy méretben a gyárihoz közelit és valahogy hozzam össze a gyári csővel? Telefonon egy úriember azt mondta hogy a dob előtt közvetlen van a csőben katalizátor, és ha azt is levágom akkor át kell fúvókázni a mocit. De ha csak a dobot vágom le(elvileg akkor a katalizátor marad) és valami slip on megoldással csatlakoztatok a gyári csőre egy sportdobot, akkor nem kell semmit áthangolni? Hogy is van ez?