Én 184 cm magas vagyok. Az ülés önmagában is elég kényelmetlen tud lenni időnként, folyamatosan csúszkálok rajta, sehogy sem találok rajta egy rendes "fészket", ahol meg tudnék maradni akár csak pár percig. Fotelt szeretnék
A görnyedés csak időnként volt szükséges, a szél miatt, de az lehet, hogy hátból próbáltam tartani magam, mert hát miből másból tartsam magam, ha az ülés miatt mozog a s*ggem, meg a szar út miatt a motor is alattam. Az zavart igazán, hogy csak a jobb oldal durrant be. Kicsit tartok a következő, hasonló hosszúságú gurulástól.
Próbáltam tartani a térdemmel is a tankot, de a térdvédő műanyagja miatt eléggé csúszkál, ráadásul össze is koszolja a szép fehér gyári festést Meg már többször is előfordult, hogy ha találtam is egy viszonylag tűrhető pozíciót, egyenesebb derék, kényelmes kar-tartás, akkor meg a bal lábamban ment el a vérkeringés a vékony ülésen át is érződő váz hatására. Hülye érzés.
Teljesen jó lett a felvétel,bár csak én is már mehetnék....ááááááá:)) Legközelebb majd vhol máshol rögzítsd a kamerát,hogy többet lehessen látni:) Amúgy nagyon szépen múzsikál a géped
Ma igen szép idő volt, így motorozgattam egy kicsit a falunkban:)
Tettem kamerát is a gépre, igaz olcsó kulcstartós, de a képe elég jó, viszont a hang az elég ratyi sajna. Repcsin használtam ezt pár éve, esett nemegyszer, azt hittem már nem is műxik, de mégis. Papás tempó a lakótelep miatt, 2x elhúztam, de nem vittem túlzásba http://youtu.be/atIgZVxcZlY
Nekem is volt már, pontosan ugyanolyan mint Neked. Az okát ne kérdezd, próbáltam már így is, úgy is. Volt, hogy utassal sem fájt, pedig csúszkált rám rendesen, és kellett tartani, viszont volt, hogy egyedül is megfájdult...
Ha merev karokkal a kormányon támaszkodsz (hogy máshogy tudnál támaszkodni, hogy tehermentesítve érezd a többi testrészed?) akkor folyamatosan nyomást gyakorolsz a kormányvégekre. Ha ez fékezés, intenzív fékezés közben történik akkor lesz a támaszkodásból közvetlen balesetveszélyt előidéző hanyagság..
Mégpedig, ha intenzív fékezés közben így támasztod magad, ha utasod van akkor ez óhatatlanul is előfordulhat, akkor a kormányvégekre ható nyilvánvalóan egyenlőtlen nyomással azt fogod elérni, hogyha véletlenül picit (elég egy hangyafasznyival is!) jobban húzod az első féket, és csak egy pillanatra is beblokkol az első kerék (mert ugye slipen tartani elég nehéz), akkor a megszűnő giroszkóp hatás miatt a motor első kereke nem fog a haladási irányban maradni, hanem kitör arra az oldalra, ahol picivel is jobban terhelted a kormányt. Onnan meg hozd vissza a motort..
Ellenben ha nem terhelsz a kormányra intenzív fékezés esetén, akkor az első kerék kitörési hajlama blokkoló kerék esetén is sokkal kisebb. Ergo lesz időd csökkenteni a fékhatást, nem fog kiszaladni alólad a motor. Ezért is lehet megállni a féktáv végén akár két blokkoló kerékkel is..
Nem igazán értem mire gondolsz ami a kormányra megy az a gumira is! Nekem ezt egy vezetés technikai tréningen mondták, a guminak van egy tűréshatára amit nem szabad azzal kihasználni hogy te nyomod lefele fékezés közbe, ez volt a lényege persze szebben leírva elmondva
Nem az első gumit kell vele tehermentesíteni (eleve minek? Az egész motor súlya oda terhelődik), hanem az a célja, hogy ne terheld féloldalasan a kormányt fékezésnél a tehénkedéssel, merev karokkal.. mert bukás lesz a vége.
Lehet, hogy evidens, de arra is célszerű néha figyelni, hogy térdből szorítson az ember, mint lovaglásnál. Ezzel tkp. tehermentesíteni lehet a csuklót.
milyen magas vagy? Én 183 cm vagyok, de nincs ilyen problémám már, azt hiszem régebben volt az elöző mocin, sztem figyelj oda az ülés pozíciódra! nekem csak a szar ülés miatt fáj a fenekem! Először is egyenes háttal kell ülni nem görnyedni, ha sokat oda figyelsz rá ez jön majd reflexből másodszor meg elkel osztani a súlyt kicsit hátból tartani magad kicsit csuklóból, sztem neked azért fájdulhatott meg a hátad mert hátból probáltad az egészet tartani, egy kicsit jobban támaszkodj a kormányra és sztem minden rendben lesz, feltéve persze ha motoron kívül ezek a dolgaid egészségesek
Teleszkóp,ülés pozíció,kormánysúly..és maga a kormány..no és a sebesség..
Ha lágy a teleszkóp az kényelmes..ellenben nem stabil..
Kormány súly...ha kicsi a súly jobban átviszi a vibrációt ezért jobban zsibbadsz
Csutka kormány...szűk és mivel előrébb dőlsz több terhelést kap a váll,könyök..és főleg a csukló..
Te elég magas vagy...tehát jobban görnyedsz....a csutkákon is van minimális állítási lehetőség...(azt hiszem)
Sebesség...ha tötymörögve közlekedsz nem tol vissza a menetszél...ami elviekben és gyakorlatban is leveszi a terhelést a fent említett alkatrészeidről...
Nekem a majdnem egyenes kormány miatt kínszenvedés a 100-as tempó alatti vegetáció..
Amúgy a 100 km / pihenő...kicsi mozgással kombinálva nem csak a testednek..hanem az elmének is jót tesz
A gumi csak biztonsági okokból számít....nem komfort tényező....szerintem..
Egyikhez se nyúltam, mióta enyém a gép, de a gumira azt mondták, "a szezon végén legkésőbb nem árt a csere", bár a hátsó elég hamar lapul, úgyhogy az lehet, hamarabb lekerül. A teló-olajos dologra meg csak az itteni hozzászólások miatt gondolok, magamtól nem jutott volna eszembe, de nem tűnik hülyeségnek
Javulhat főleg ha a gumi és6vagy lengéscsillapító nem volt 100-as.Nekem a rekordom 2 nap alatt 900km..A végén már kicsit sírtam. 100 km után már a következő pihenőhelyet keresem szerintem ez teljesen normális.Más motorral is meg szoktam állni jólesik kicsit kinyújtózni.
Általános élettani kérdés.
A szombati, 340 km-es karikám után erősen megfájdult a hátam, a jobb lapockám és a gerinc közötti szakasz. Csak ma reggelre pattant ki úgy-ahogy, most már nem érzem minden mozdulatnál. Másnak volt valami hasonló tapasztalata? Ez attól lehet, mert nem álltam meg sűrűbben pihentetni a gázkar oldali kezemet is? (a másik ugyebár városban időnként mozgatható) Álljak meg sűrűbben pihentetni, vagy az a motor minőségére utal, hogy 1-2 pár perces félreállás és mozgatás ellenére nem tudok lehúzni vele 150 km-t egyben, tünet nélkül? Az út maga elég pocsék minőségű volt, nyomvályús és buckás, úgy pattogtam időnként, hogy helyenként nem is mertem 70-80-nál többel menni.
Ha a teleszkóp-olajat és a gumikat (centírozással) lecserélem, sokat javulhat a futásminőség, vagy ez is olyan, mint a csutkakormány: javulhat, de inkább úgy számoljak vele, hogy ha megszokom, akkor együtt lehet vele élni?
Miért nem jöttél be Fertőszentmiklósra a reptérre ott voltam mert dolgoztam és találkozhattunk volna.Ha valaki Sopron felé megy szívesen látom a reptéren.
Akkor gabbenét tenném föl..hogy ne kelljen még vagdicsálnia...így megússza a festést szerelést ..vágást
..én ugyan nem úszok meg semmit...de így egyszerűbb...
Trombita formát akarok.....de ma bevillant ,hogy mi lenne ha két oldalon lenne egy egy kipufi...és ha hengerre van hangolva az azért már minimum 2-3 paci + Alapjáraton pedig SZTEREÓ!
Azokban ne bízz meg!
Múltkor mentünk Sopromba és két hétig néztem az előrejelzést. Össze vissza írogattak,hogy milyen szar idő lesz, majd reggel kimentek és megnézték, hogy süt a nap és beírták az oldalra!
Igazuk lett!
A görnyedés csak időnként volt szükséges, a szél miatt, de az lehet, hogy hátból próbáltam tartani magam, mert hát miből másból tartsam magam, ha az ülés miatt mozog a s*ggem, meg a szar út miatt a motor is alattam. Az zavart igazán, hogy csak a jobb oldal durrant be. Kicsit tartok a következő, hasonló hosszúságú gurulástól.
Próbáltam tartani a térdemmel is a tankot, de a térdvédő műanyagja miatt eléggé csúszkál, ráadásul össze is koszolja a szép fehér gyári festést Meg már többször is előfordult, hogy ha találtam is egy viszonylag tűrhető pozíciót, egyenesebb derék, kényelmes kar-tartás, akkor meg a bal lábamban ment el a vérkeringés a vékony ülésen át is érződő váz hatására. Hülye érzés.
mért nem mehetsz?
Tettem kamerát is a gépre, igaz olcsó kulcstartós, de a képe elég jó, viszont a hang az elég ratyi sajna. Repcsin használtam ezt pár éve, esett nemegyszer, azt hittem már nem is műxik, de mégis. Papás tempó a lakótelep miatt, 2x elhúztam, de nem vittem túlzásba
http://youtu.be/atIgZVxcZlY
Nekem is volt már, pontosan ugyanolyan mint Neked. Az okát ne kérdezd, próbáltam már így is, úgy is. Volt, hogy utassal sem fájt, pedig csúszkált rám rendesen, és kellett tartani, viszont volt, hogy egyedül is megfájdult...
Hikomatok vagyunk, ennyi
Helyzetjelző létfontosságú dolog. ha nincs megb@sz a rendőr?
Ha merev karokkal a kormányon támaszkodsz (hogy máshogy tudnál támaszkodni, hogy tehermentesítve érezd a többi testrészed?) akkor folyamatosan nyomást gyakorolsz a kormányvégekre. Ha ez fékezés, intenzív fékezés közben történik akkor lesz a támaszkodásból közvetlen balesetveszélyt előidéző hanyagság..
Mégpedig, ha intenzív fékezés közben így támasztod magad, ha utasod van akkor ez óhatatlanul is előfordulhat, akkor a kormányvégekre ható nyilvánvalóan egyenlőtlen nyomással azt fogod elérni, hogyha véletlenül picit (elég egy hangyafasznyival is!) jobban húzod az első féket, és csak egy pillanatra is beblokkol az első kerék (mert ugye slipen tartani elég nehéz), akkor a megszűnő giroszkóp hatás miatt a motor első kereke nem fog a haladási irányban maradni, hanem kitör arra az oldalra, ahol picivel is jobban terhelted a kormányt. Onnan meg hozd vissza a motort..
Ellenben ha nem terhelsz a kormányra intenzív fékezés esetén, akkor az első kerék kitörési hajlama blokkoló kerék esetén is sokkal kisebb. Ergo lesz időd csökkenteni a fékhatást, nem fog kiszaladni alólad a motor. Ezért is lehet megállni a féktáv végén akár két blokkoló kerékkel is..
Remélem érthető voltam
Ha lágy a teleszkóp az kényelmes..ellenben nem stabil..
Kormány súly...ha kicsi a súly jobban átviszi a vibrációt ezért jobban zsibbadsz
Csutka kormány...szűk és mivel előrébb dőlsz több terhelést kap a váll,könyök..és főleg a csukló..
Te elég magas vagy...tehát jobban görnyedsz....a csutkákon is van minimális állítási lehetőség...(azt hiszem)
Sebesség...ha tötymörögve közlekedsz nem tol vissza a menetszél...ami elviekben és gyakorlatban is leveszi a terhelést a fent említett alkatrészeidről...
Nekem a majdnem egyenes kormány miatt kínszenvedés a 100-as tempó alatti vegetáció..
Amúgy a 100 km / pihenő...kicsi mozgással kombinálva nem csak a testednek..hanem az elmének is jót tesz
A gumi csak biztonsági okokból számít....nem komfort tényező....szerintem..
A szombati, 340 km-es karikám után erősen megfájdult a hátam, a jobb lapockám és a gerinc közötti szakasz. Csak ma reggelre pattant ki úgy-ahogy, most már nem érzem minden mozdulatnál. Másnak volt valami hasonló tapasztalata? Ez attól lehet, mert nem álltam meg sűrűbben pihentetni a gázkar oldali kezemet is? (a másik ugyebár városban időnként mozgatható) Álljak meg sűrűbben pihentetni, vagy az a motor minőségére utal, hogy 1-2 pár perces félreállás és mozgatás ellenére nem tudok lehúzni vele 150 km-t egyben, tünet nélkül? Az út maga elég pocsék minőségű volt, nyomvályús és buckás, úgy pattogtam időnként, hogy helyenként nem is mertem 70-80-nál többel menni.
Ha a teleszkóp-olajat és a gumikat (centírozással) lecserélem, sokat javulhat a futásminőség, vagy ez is olyan, mint a csutkakormány: javulhat, de inkább úgy számoljak vele, hogy ha megszokom, akkor együtt lehet vele élni?
..én ugyan nem úszok meg semmit...de így egyszerűbb...
Trombita formát akarok.....de ma bevillant ,hogy mi lenne ha két oldalon lenne egy egy kipufi...és ha hengerre van hangolva az azért már minimum 2-3 paci + Alapjáraton pedig SZTEREÓ!
Múltkor mentünk Sopromba és két hétig néztem az előrejelzést. Össze vissza írogattak,hogy milyen szar idő lesz, majd reggel kimentek és megnézték, hogy süt a nap és beírták az oldalra!
Igazuk lett!
Igaz ez csak egy szimpla időjárás screenlet, de a lényeg az nem napos a jobb oldalon!