Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most lejárt,vagy nem is volt?
a mai nap "eredményességére" való tekintettel szükségem lenne némi információra.
lévén, hogy sok tízezer Ft-os, egyénileg többszörösen módosított KRESZ szabályok árán kiderült, hogy még jogsim sincs, nem ártana azt SOS pótoltatnom.
hol, és várhatóan mennyiért, hány munkanap alatt tudnám elintézni?
van-e valami költségcsökkentő "magyarázat" a pótlásra?
addig csak a kapott jó tanács mentsvára mögé tudok bújni, mert közlekedni azért kell.
köszönet a tippekért fiúk.
A Pegaso is jó paci, de a GS-t is könnyű lesz megszokni.
Hidd el már semmit se várok jobban:) Mondjuk előtte azért gurulok 1-2 kört egyedül is.Az a baj hogy nem a saját mocimmal vizsgáztam:( Egy Aprilia Pegaso után a pici suzuki egészen más lesz sztem:)
Grat! Majd ha meglesz a dokument, gyere velünk gurulni!
Köszönöm nektek a szurkolást:) És lám sikerült is a vizsga,jövi7en mek be a petzválba a papirokért,utána még az önkormányzat is kicsit elnyújtja a dolgot....Mondjuk nem tudom mennyire igaz,de többen mondták hogy a központi okmány irodába menjek be intézni,mert ott max 2-3 nap és kiadják:)
Egy két apróbb megmozdulás és már nincs mit félteni..............úgyhogy nem kell félni.
Csak ne fájjon..............nagyon.
Micsoda gyöngyszemet találtam saját magamtól...

Következetes vagyok mint állat
értem, köszönöm!
Csak egy sima katalizátor....megvan, hogy anno miért találták ki?...még a 80-as évek elején az ólommentes benzin káros hatásai miatt(fenol stb.) amit addig az ólom lekötött......már azóta használják sőt az ólommentest csak akkor lehetett bevezetni amikor a katalizátort kötelezővé tették nyugatnémetországban........így katalizátor igen régóta van karbis járműveknél, azokkal kezdődött.....
Én Erdélybe 1 hétre hasonlóval mentem, nem zavart....
Én az egyik kupakot elhagytam és megtetszett csupaszon, így levettem a másik 3-mat is, azóta így használom, és tetszik...
adorjanl!

Nézd meg az adatlapomon az enyémet is, már keresem az utódját, de még vacillálok...

Első tulaj vagyok, normálisan 1600km bejáratás, szigorúan 5000-es fordulat alatt, ahogy az kell

Végig Suzukis szerelő szervízelte...

De ha Pest közelében vagy, gyere el, ha legközelebb megyünk a srácokkal gurulni, és akkor szemügyre veheted közelebbről is...

Kérdezd XJ900-at vagy bandita400-at, Ők már látták...

L.
? és van lambda szonda is, meg szabályoz is? vagy csak simán egy platina lap?
Vágd ketté a kipuffot és megleled...
az enyém K5, és szerintem nincsen benne..................
Láttad volna a tanácstalan képet a vizsgabázison míg kereste a két jóember az SV lambdaszondáját.
Aki nem műszaki ember, annak a legegyszerűbb megnézni a forgalmit. Ott oda van írva, hogy van e benne. V.9 rubrika
Nem csak injektoros járműben van katalizátor....a GS euro 2-es ha jól emlékszem(legalábbis K3 után) annak meg feltétele a katalizátor.....a katalizátort autókban már jóval az injektor elterjedése előtt alkalmazták....
tuti (karbisban amúgy sem sok értelme van..... hogyan állíthatná a keverékképzést a lambda-szonda jelére a befecskendezős izé, ha egyszer nincsen benne műszakilag?)
Ez tuti? Mert egy úriember mondta aki sportkipuffot hirdetett gs-re. Mondjuk úgysem a sajátot vágom szét, inkább keresgélek a vaterán egy leharcoltabb teljes gyárit és azon kísérletezek.
Végülis minek az a sok túlóra!
GS500 katalizátor-mentes
Bőgetés azon a motoron csak akkor lesz, ha sportkipuffot teszel rá!
Gyárilag olyan mint egy villanymotor. Hamar lecseréltem Én is mindkettőn!
Sajna ez nem a Mi motorunk!