Harmadik variáció...rendben tartod...vigyázol rá...gondozod....Cserében bármikor elvisz a világ végére...és bármikor gond és lelkifurdalás nélkül eladhatod...
Jót röhögtem a városban..9db min 100 pacin ücsörgő rövidnadrágban és pólóban ..de agyonra tetovált végtagokkal a giliszta testükön motorozó arcot számoltam....Isten kitalálta hogyan fog szelektálni
Két variációt érzek... eladás előtt semmit nem raksz rendbe, de elmondod, mi a baja, annyival olcsóbban is adod... a másik, hogy rendbe rakod, de persze soha nem fogják kifizetni, amit beleköltesz.
Nem tudom ,hogy mi az ára..de a filléresnek hitt dolgoknál is úgy repkednek a 2000 forintok...pl vez lánc feszítő gumi kupak és papír tömítés majdnem 4 rugó volt....vagy most a ford szám mérő spirál szimering 2300...pedig kis pilincka cuccok..
Néha használom de zavar..............meg a karcok a tankon.............eddig..................mostmár az nem.
Egy napra ennyi vicik-vackot nem szoktam vinni.Esőruha meg elfér az ütasülésen a triumphos gyerekhátizsákba.
Nem, mert cibzárral lehet változtatni a magasságán, sőt van egy kimondottan térképtartó funkciója is, ilyenkor 0 a magassága, csak a mágneses alja van a tankon, a batyu meg a hátadon.
Az a durva, hogy észre sem veszed... csak azt, hogy kurvára minden nálad van, esőruha, maszk, vesevédő, pótkesztyű, még egy pulcsi, vagy a kabát bélése, ha meg még több kell, akkor elhúzom a cipit és duplájára nyitom, na akkor már észreveszem, megnő a légellenállásom rendesen, és hirtelen nem kapok akkora szelet.
Szerintem a tanktáska isten találmánya, egy hátránya van... kiérsz egy nagy pusztára, kapsz egy nagy oldalszelet és átrak a másik sávba, vagy mész egyenesen és koptatod a szél oldalon a majré csíkot , na ezt meg kell szokni, mintha egy törpe vitorlád lenne... na jó, persze túloztam, de tény, hogy elsőre meglepett, mondjuk a GS könnyi kis gép, lehet ezért is.
Az első és utolsó kicsit fura nekem..... Az elsőn hova lettek a kormány imbuszainak kupakjai...mert nekem még az eredetiek vannak meg..és a csavar sem rozsdás.. (igaz ,hogy az egyenes kormányhoz nem raktam vissza) Az utolsó pedig egyértelműen bukott botor...
A középsőről kevés az a távoli kép..
Pillanatnyilag az első mégis a befutó...
Astont kellene megkérdezni ,hogy a sajátját milyen kondiciókkal vette mert az övé igazán patika darab...még akkor is ha esetleg az árfolyam plafonjáért vette...
Egy napra ennyi vicik-vackot nem szoktam vinni.Esőruha meg elfér az ütasülésen a triumphos gyerekhátizsákba.
Na persze a széles vállprotektorokra gondolok.
Szerintem a tanktáska isten találmánya, egy hátránya van... kiérsz egy nagy pusztára, kapsz egy nagy oldalszelet és átrak a másik sávba, vagy mész egyenesen és koptatod a szél oldalon a majré csíkot , na ezt meg kell szokni, mintha egy törpe vitorlád lenne... na jó, persze túloztam, de tény, hogy elsőre meglepett, mondjuk a GS könnyi kis gép, lehet ezért is.
http://www.hein-gericke.at/gep...
Az nekem is nagyon bejön!
Jónak néz ki mindkettő, a tanktáska főleg tetszik.
A középsőről kevés az a távoli kép..
Pillanatnyilag az első mégis a befutó...
Astont kellene megkérdezni ,hogy a sajátját milyen kondiciókkal vette mert az övé igazán patika darab...még akkor is ha esetleg az árfolyam plafonjáért vette...
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...