Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az F-eseket 2004-től gyártják.
Szép napot mindenkinek!
Tisztelt Hölgyeim uraim!
Megvételre keresek GS500 F t .Ha valaki eladná vagy ismer olyan személyt aki megválna a motorjától kérem jelezze .
Sürgős lenne a dolog .Alapvetően normál állapotú nem törött érvényes papiros vagy gyorsan üzembehelyezhető 2000-e évjárattól érdekelne.
Köszönöm a segítségetek
Üdv, és előre is köszönöm
Szép időtök lesz, nagy kosárral a kerekek alá!
hajrá ...!
meglesz az .
"A" License 3.lépés folyamatban! Szurkoljatok reggel 9 és 10 között;)
Robogóm már van...gées öttá már van...most.. mit vegyek ami nagyobb? Már így is alig férek a garázsba...
Tudom már...veszek még egy garázst..és építek magamnak egy tisztességes motort...subaru motorral két kerék hajtással...áááá ez baromság....Veszek egy szaros Transalpot vagy TDM-et..ha ne adj Isten túrázni mennék pöcsnövelő köbcentis motorok mellé...
De mégsem...hisz mit ér a kényelem ha nincs öngyilkos végsebesség....tehát ez sem jó alternatíva..
mit is vegyek...mit is vegyek?
Bemegyek a motorboltba..és veszek egy olyan motort ami narancssárga..és tetszik Hogy igazából mire is találták ki...hmm..leszarom...majd én idomulok..
Ha netán láttok krossz mezben...akkor a KTM volt a nyerő
Oké! Köszönöm! Igyekszem feltenni! Tényleg különleges vonzalom fűz a csepptankos szériához. Már csak azt sajnálom, hogy legalább 10 évet motoroztam el Jawan úgy, hogy sóvárogtam a japán gépek után és azt hittem a Jawa nem jó. Ma már tudom, nem annyival jobbak mint gondoltam, és nem is érdemes összehasonlítani velük, mert egy individum és pont ettől jó. Valójában egy bujtatott zseniális motor / csak szigorúan csepptankos /, hiszen a krossz változata sokszoros europa bajnok és egyszer világbajnok is volt. A Jawa úttörő volt a motorgyártásban régen, és nem követő. Nem kis dolog! Ehhez képest mindenki paraszt Jawanak csúfolja!
Remélem nem sokan olvassák. Nem szeretném, ha felmenne az ára!
Kicsit gazdagabbá tehetnéd a profilod!

Tök kíváncsi lennék arra a Jawa-ra (na meg a GS-edre is)
Az a fura, hogy tényleg igaz a 110-es tempo a Te gépeden lassúnak érződik, de ha meg tőbbel mész akkor pedig feleslegesen lemotorozol egy perc alatt a térképről. A nagyobb sebesség sokszor újabb problémát generál. Mert külön ezért nem fogok elmotorozni a skandinávokhoz! Én most inkább kompromisszumot keresek. A Gs 110-nél jól érzi magát nem könyörög, hogy tépjem már meg a száját, és én sem akarok nagyon többel menni, mert hová? Vagy marad a másik, hogy az Fz6-tal a Soroksárin 150-el tépek. Ma már tudom, hogy nem én akartam annyival menni, hanem a motor.
Vállalnám, de rohadtul nincs időm! Ha jót akarsz, azt soha el ne add!
A motor, ami nagyon hozzád nőt, egy ilyet mindig nagyon veszélyes eladni. Hányan bánták meg utólag. Rossz előjel!
Tök poénos lehet a városi ingázásban.
Nekem is van egy, ill. még szegény fateromé volt. Fel kellene újítani, vállalod?
Na ezért csepptankos Jawazom is. Amikor visszaülök a Gs-re úgy érzem repülő. A Jawa-ban pedig élvezem a városi sokoldaúságát és sok egyéb jó tulajdonságát.
hirtelen a "legerősebb motor" és márkahű kapcsolatban ez jutott az eszembe
Ikonikus gép.. kár hogy kicsit kawásra sikeredett a minősége
Csak a Busát mért hozza elő mindenki?
Inkább ugorjunk vissza az időben a 80-as évekig
GS450S, GSX1100EF vagy 1150EF, és egy DR500.. esetleg boltba járni egy Suzuki Ran

Szerintem ez így összesen még talán kevesebb bekerülési költséget is jelentene mint egy 2-3 éves mostani nagymotor..Aztán mennyivel boldogabb lennék
ja, kell egy GS500, meg egy Hayabusa..... meg egy Yamaha JOG, aztán lehet válogatni
Én is annak örülhetnék a legjobban, ha nem a GS helyett, hanem a GS mellé tudnám megvenni...

Valahol tudat alatt szerintem ezért nem is cseréltem még le, és ezért vacillálok ennyit. Nagyon hozzám nőt, főleg így első tulajként...
Menj villamossal.
A legélvezhetőbb kategória szerintem.

A megalomán világ meg igazán megdögölhetne. Az utóbbi 2-3 évben túrázáskor mindig hiányérzetem volt, mivel mindig én ültem a legkisebb teljesítményű motoron.
Erre mi történik, hirtelen mindenkinek lesz egy GS-sel egyenértékű motorja, azok közül akik eljönnek velem motorozni...?! Ilyen nincs.

A krími túrán is csak a hátrányait fogom érezni a Divinek, mivel 110 lesz az utazó tempó (GS-nek ideális lenne)

Viszont arra is mérget vennék, hogyha megint vennék egy "kicsit" akkor valami véletlen folytán már megint csak alattam lenne kismotor..

Konklúzió, kell egy kicsi, meg egy a mostaninál is nagyobb
Ha a BMW elfér, akkor nem aggódom, el fog a nagy is Bár néha még a GS-el is klausztrofóbiám van, na olyankor jól jön a bömböltetés..., viszont gyanús, hogy nem a hangjától, inkább a rajta ülő eszement baromtól tartanak, aki húzatja szerencsétlent
A GS feelinget pontosabban nem is lehetett volna megfogalmazni!A teljesség élménye, nem pedig a kihagyott lehetőségé, kihasználatlanság szomorú bája stb.
Meg ha akadályoz simán kinyitja a kocsikat mint a babkonzervet.