Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nem felnövés kérdése szerintem. Egyszerűen unalmas 2-3ezres fordulaton gurulgatni. Felette meg nem igen szabad egy ekkora motorral.

A GSben szerettem hogy lámpánál fordulat fel 4000-re kuplungot ráenged, majd teligáz, egyes elvált 6500-nál kettes elforgat 8ezerig aztán be hármasba, majd szépen föl 6.ig, gyorsítás nélkül és végén megyek 80-nal, és élvezem.. Na itt ilyen nincs

A BMW-n azok a hengerek azért nem lógnak ki annyira, hogy akadályozzanak a sorok között.
Gondolom nem árulok el titkot, de a kuplungkar arra is jó ám, hogy ne 200 fölött élvezhesd csak az igazi muzsikát

Igaz, Tike barátom cinkel is érte rendesen, de nekem akkor is tetszik és igen, még a GS-t is szeretem bőgetni (már ha azt bőgetésnek lehet nevezni)....

Szeretem és kész
Nincs azzal baj, csak gondolom fel kell nőni a vashoz

Azért majd próba után biztosabb leszek a dolgomban, mert nem szeretnék a BMW hibájába esni (lásd oldalra kinyúló hengerek kontra autósor közötti gurulás)
Így már értem a szempontjaidat. Majd tegyél fel róla képet!

Tényleg fontos belőni a felhasználási területet. Sokan ezen csúsznak meg. Aztán kénytelenek eladni 1-2 év múlva persze veszteséggel. Észnél kell lenni, mert két hasonló osztályú motor között is óriási különbség lehet.
Ha nem kell minden nap 15 kilométer fővárosi csúcsforgalmon átfűznöd magad, szerintem jobb lehet a nagy.

Mostanában, mindenféle szerencsétlen összejátszásának köszönhetően Dél-Buda és Észak-Pest között mászkáltam sokat a kilencszázzal.. hát egy kisebbel jobb lett volna. Ekkora motort nem lehet a városban felelősséggel élvezni.

Mert ha itt elgurul a gyógyszer nem 110zel hasít a motor, hanem jóval többel.. és sajnos a gyógyszer néha elgurul... már csak a motor hangjának élvezetéért is
Igazából ezt már nem szeretném lecserélni. Végleges motornak szánom... Hacsak nem jutok majd annyi pénzhez, hogy vegyek egy V-Rod-ot
Főleg hobbimotorozásra használom: hétvégi rövid, ill. nyaralás gyanánt 1-2 hetes külföldi túrákra szánom, ugyanakkor ha csak egyedül ülöm meg, szeretek rosszalkodni is, ezért kell inkább a sport-túra...

A nagyot favorizálom inkább, mert szeretném, ha utassal és csomagokkal felpakolva is maradna még benne erőtartalék, bár tény, hogy nem 2x olyan erős mint a 650-es, de mégis erősebb. Az állítható ülés azért jobb érv a nagy mellett...
Végül melyiket választod, a nagyot vagy a kicsit? Mi lesz a fő felhasználási köre? Milyen utakra fogod használni? Nekem a nagy nem lenne való, sokat városozom.
Köszi!
2012.04.27-én volt (pénteken) délelőtt
Íme:
Vicces, hogy egy légy modellt állt neked a nyergen.
hártam=jártam.
Akkor muti a fotót, lehet, hogy a Fiam volt, Én nem hártam arra!
Megmondtam!
Szép és letisztult, nem is kell oda felirat, így jó....a felnicsík tényleg dobna még rajta, de így is tökéletes. Szép darab.
Felnicsíkon már erősen gondolkodom, már ki is néztem jó árban. Múltkor lemaradtam egyről, 1 dollárért ment el, free shipping, azt hittem szétb. az ideg, pedig figyeltem, de lecsúsztam róla 3 perccel :( A kiput felpolírozni már nagyobb feladat, de amíg nincs jogsim, legalább leszedhetném és addig sem rizikózok vele. Lehet megcsinálom, csak tudni kellene mi jó rá, bár van helyben egy kozmetikás haverom, ő biztos tudja mi a jó cucc erre. És még gépe is van otthon:)
Sokkal! Fel kellene polírozni a kipuffodat (elejétől a végéig)....kék felni csík..oszt kész
Már készül is!
Remélem így már jó
Akkor gyümi leves lesz az ebéd.
leszedem ganja, nekem is szúrja a szememet:) kéne helyére valami, fehérre gondoltam és Honda jelre. Lehet megcsinálom olyanra, de az alma megy a levesbe:)
Azt az Apple matricát szedd már le...olyan ciki
Egy karbonost feltettem a gépre, már 3 karcot tettem rá 2 hét alatt, remélem ez megoldja a problémát.
Gyárilag is lehet hibás.
GSTeddy gépén még 2008-ban garanciában kellett cserélni a kormánycsapágyat.. Simán lehet hogy nálad, mivel keveset futott a gép, még csak most jött ki ugyan az a probléma
Megjöttek a tankpadok, ha kell valakinek szóljon: Tankpad
Ez igaz soha nem volt pénze.