Ez nem felnövés kérdése szerintem. Egyszerűen unalmas 2-3ezres fordulaton gurulgatni. Felette meg nem igen szabad egy ekkora motorral.
A GSben szerettem hogy lámpánál fordulat fel 4000-re kuplungot ráenged, majd teligáz, egyes elvált 6500-nál kettes elforgat 8ezerig aztán be hármasba, majd szépen föl 6.ig, gyorsítás nélkül és végén megyek 80-nal, és élvezem.. Na itt ilyen nincs
A BMW-n azok a hengerek azért nem lógnak ki annyira, hogy akadályozzanak a sorok között.
Gondolom nem árulok el titkot, de a kuplungkar arra is jó ám, hogy ne 200 fölött élvezhesd csak az igazi muzsikát
Igaz, Tike barátom cinkel is érte rendesen, de nekem akkor is tetszik és igen, még a GS-t is szeretem bőgetni (már ha azt bőgetésnek lehet nevezni)....
Nincs azzal baj, csak gondolom fel kell nőni a vashoz
Azért majd próba után biztosabb leszek a dolgomban, mert nem szeretnék a BMW hibájába esni (lásd oldalra kinyúló hengerek kontra autósor közötti gurulás)
Így már értem a szempontjaidat. Majd tegyél fel róla képet!
Tényleg fontos belőni a felhasználási területet. Sokan ezen csúsznak meg. Aztán kénytelenek eladni 1-2 év múlva persze veszteséggel. Észnél kell lenni, mert két hasonló osztályú motor között is óriási különbség lehet.
Ha nem kell minden nap 15 kilométer fővárosi csúcsforgalmon átfűznöd magad, szerintem jobb lehet a nagy.
Mostanában, mindenféle szerencsétlen összejátszásának köszönhetően Dél-Buda és Észak-Pest között mászkáltam sokat a kilencszázzal.. hát egy kisebbel jobb lett volna. Ekkora motort nem lehet a városban felelősséggel élvezni.
Mert ha itt elgurul a gyógyszer nem 110zel hasít a motor, hanem jóval többel.. és sajnos a gyógyszer néha elgurul... már csak a motor hangjának élvezetéért is
Főleg hobbimotorozásra használom: hétvégi rövid, ill. nyaralás gyanánt 1-2 hetes külföldi túrákra szánom, ugyanakkor ha csak egyedül ülöm meg, szeretek rosszalkodni is, ezért kell inkább a sport-túra...
A nagyot favorizálom inkább, mert szeretném, ha utassal és csomagokkal felpakolva is maradna még benne erőtartalék, bár tény, hogy nem 2x olyan erős mint a 650-es, de mégis erősebb. Az állítható ülés azért jobb érv a nagy mellett...
Végül melyiket választod, a nagyot vagy a kicsit? Mi lesz a fő felhasználási köre? Milyen utakra fogod használni? Nekem a nagy nem lenne való, sokat városozom.
Felnicsíkon már erősen gondolkodom, már ki is néztem jó árban. Múltkor lemaradtam egyről, 1 dollárért ment el, free shipping, azt hittem szétb. az ideg, pedig figyeltem, de lecsúsztam róla 3 perccel :( A kiput felpolírozni már nagyobb feladat, de amíg nincs jogsim, legalább leszedhetném és addig sem rizikózok vele. Lehet megcsinálom, csak tudni kellene mi jó rá, bár van helyben egy kozmetikás haverom, ő biztos tudja mi a jó cucc erre. És még gépe is van otthon:)
leszedem ganja, nekem is szúrja a szememet:) kéne helyére valami, fehérre gondoltam és Honda jelre. Lehet megcsinálom olyanra, de az alma megy a levesbe:)
Gyárilag is lehet hibás.
GSTeddy gépén még 2008-ban garanciában kellett cserélni a kormánycsapágyat.. Simán lehet hogy nálad, mivel keveset futott a gép, még csak most jött ki ugyan az a probléma
A GSben szerettem hogy lámpánál fordulat fel 4000-re kuplungot ráenged, majd teligáz, egyes elvált 6500-nál kettes elforgat 8ezerig aztán be hármasba, majd szépen föl 6.ig, gyorsítás nélkül és végén megyek 80-nal, és élvezem.. Na itt ilyen nincs
A BMW-n azok a hengerek azért nem lógnak ki annyira, hogy akadályozzanak a sorok között.