Urakok !
véleményt , tippett kérnék ! a "kukacos" módszerrel javítoot gumim kb 100km.-t bírt. a javtás mellett eresz durván ,és kis bubik keletkeznek a javítóanyagból . kontár munka volt , vagy a szög nagyobb roncsolást végzett mint gondoltuk , és b@szhatom ki a majdnem zsír új gummát ?
-a gumissal még nem beszéltem- illene letépni a fejét ?
A hétvége nálam 2 nap.
Hosszú hétvége más tészta.
De k annyiból hozod ki mint itthon.
Mivel a benzin ugyanannyi.
Ropi-sör meg olcsóbb.
Főleg a sör.
Stegedről szopás de ha így nézzük nekem meg szerbia úgy hogy ez van.
Egy 3-4 napos hétvégét még úgyse hozok ki 40-ből Ausztriában, hogy ha a kint lakó ismerősök kanapéján alszok.
Szegedről eléggé messze van. Oda-vissza 1500 körül lenne, meg még ott is két nap 800-1000 km. Na ha ezt te negyvenből kihozod, akkor megeszem a kalapom
Ami nekem bassza a csőröm nagyon az Szardénia.
Csak le kéne szervezni pénzügyileg.
Egy hét 1000 kilométer csak a szigeten és nuku egyenes.2 kilóból.
Kisbusszal.
No tesztelgettem a mocit az utóbbi 2 napban. Mostanra már megláttam rajta kb minden külső hibát. Vannak rajta, de nem vészes a korához képest meg főleg. Raktam a galériámba fel képeket, tegnap csináltam őket. Megvolt az első balesete is vagy nem tudom minek mondjam. Régebben kérdeztem a GS kormány szélességét hogy beférek-e vele a ház melletti sikátoron át az udvarba. Na ezzel is simán befértem gond nem volt, hátul meg füves az udvar. Robit mindig ott tartottam napközben közép sztenderen. Na feltettem ezt is sztenderre, meg is rángattam hogy nem-e dől el, stabilnak tűnt. Felmentem a lakásba cigiért, megyek ki, moci a jobb oldalán fekszik. Nem lettem ideges cseppet sem. Lemegyek moci fel, tiszta föld ott ahol leért, nézem nem karcolódott nem lett baja. Megnyugvás. Mondom elindítom, vajon elindul-e. Gyújtás gomb, indítás de semmi. Még csak nem is kattant. Na kicsit beijedtem. Nem kicsit:) De észrevettem a hibát:) Elkapcsolódott az indító kapcsoló. Megnyugvás következett:) Aztán megvártam míg a karbik megtelnek, bár folyást nem láttam sehol rajta még is eltűnt a benzin belőlük. Aztán pöcc-röff. Az eddigi legjobban piszkáló hibája, amit már akkor észrevettem és tudtam hogy ez van, hogy a jobb oldali első teló szimering engedi az olajat. Nem vészes, de akkor is. Az majd cserés lesz egyszer.
Ha nem akkor annyi.