Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valszeg a két réteg közt gebasz van.Én még gombával megpróbálnám javíttatni.
Ha nem akkor annyi.
Ganjaninja mi van a szombati balatoni gurulással?Valami részlet esetleg?
Urakok !
véleményt , tippett kérnék ! a "kukacos" módszerrel javítoot gumim kb 100km.-t bírt. a javtás mellett eresz durván ,és kis bubik keletkeznek a javítóanyagból . kontár munka volt , vagy a szög nagyobb roncsolást végzett mint gondoltuk , és b@szhatom ki a majdnem zsír új gummát ?
-a gumissal még nem beszéltem- illene letépni a fejét ?
Ma fát vágtam.................úgyhogy most aszondom fejlődünk visszafelé.
Vagy mi hozzájuk
Majd ha elfogyott a nyugat................addigra felzárkóznak ők is.
Na a szerb hegyek és a drina völgye boszniában még borzongat. 900 km-ből kihozom otthonról..
A hétvége nálam 2 nap.
Hosszú hétvége más tészta.
De k annyiból hozod ki mint itthon.
Mivel a benzin ugyanannyi.
Ropi-sör meg olcsóbb.
Főleg a sör.
Stegedről szopás de ha így nézzük nekem meg szerbia úgy hogy ez van.
Egy 3-4 napos hétvégét még úgyse hozok ki 40-ből Ausztriában, hogy ha a kint lakó ismerősök kanapéján alszok.

Szegedről eléggé messze van. Oda-vissza 1500 körül lenne, meg még ott is két nap 800-1000 km. Na ha ezt te negyvenből kihozod, akkor megeszem a kalapom
30-40e ből nemigen.
De akkor is 5000 kilométert fogok motorozni.. kb egy ausztriai hétvége áráért. Azért ez nem mind1.
Ma jött onnan haza az egyik haverom.. meg átugrottak máltára is. Igaz kocsival voltak. Nem szar hely
Ami nekem bassza a csőröm nagyon az Szardénia.
Csak le kéne szervezni pénzügyileg.
Egy hét 1000 kilométer csak a szigeten és nuku egyenes.2 kilóból.
Kisbusszal.
Amit nyersz a vámon elveszted a réven.
Nadeakkoris.
Ha nem bukkanón fékezett volna, most nem lenne ilyen baja.. de ezt ő is leírta.
GSS mondta ukrajna egy merő tanklőtér.
Csak kátyu kátyu hátán.
A BMW-be kell is egy telószimering.
Megéri spórolni.
Én idén is annyiért fogok.. vagy még kevesebbért
Az élet szar.Ami elmúlt elmúlt................vár ausztria.
No tesztelgettem a mocit az utóbbi 2 napban. Mostanra már megláttam rajta kb minden külső hibát. Vannak rajta, de nem vészes a korához képest meg főleg. Raktam a galériámba fel képeket, tegnap csináltam őket. Megvolt az első balesete is vagy nem tudom minek mondjam. Régebben kérdeztem a GS kormány szélességét hogy beférek-e vele a ház melletti sikátoron át az udvarba. Na ezzel is simán befértem gond nem volt, hátul meg füves az udvar. Robit mindig ott tartottam napközben közép sztenderen. Na feltettem ezt is sztenderre, meg is rángattam hogy nem-e dől el, stabilnak tűnt. Felmentem a lakásba cigiért, megyek ki, moci a jobb oldalán fekszik. Nem lettem ideges cseppet sem. Lemegyek moci fel, tiszta föld ott ahol leért, nézem nem karcolódott nem lett baja. Megnyugvás. Mondom elindítom, vajon elindul-e. Gyújtás gomb, indítás de semmi. Még csak nem is kattant. Na kicsit beijedtem. Nem kicsit:) De észrevettem a hibát:) Elkapcsolódott az indító kapcsoló. Megnyugvás következett:) Aztán megvártam míg a karbik megtelnek, bár folyást nem láttam sehol rajta még is eltűnt a benzin belőlük. Aztán pöcc-röff. Az eddigi legjobban piszkáló hibája, amit már akkor észrevettem és tudtam hogy ez van, hogy a jobb oldali első teló szimering engedi az olajat. Nem vészes, de akkor is. Az majd cserés lesz egyszer.
Azt láttam hogy lejjebb ment jóval, de hát könyörgöm...tavaly 367-375 között tankoltam, az is fájt.
Most ment le az ára.
Szerintem megyek még idén egy jó párszor, csak bírjam benzinnek.
Na jó, nem rinyálok!
OK, akkor erre majd visszatérünk!
Vagy esetleg ehhez nem lenne kedvetek?

KAKUCS

Középen kopott, ám a szélein még jó gumisoknak ideális lehet egy fél napot itt eltölteni, és úgy tudom csak 4 000 pénz!