Fasza lett!
Csak úgy szólok mindenkinek, hogy a fejidomon a narancssárga csíkokat egy cigiszünet/pisálás mellett rakta át Krissal motorjáról leműtve...
Főleg az újabb teflonos bowdeneknél beledagad.Rendesen.És egy sztáraz trutymó lesz.
Érdekes az oldaltámaszt ezzel kezeltem.
Befujáskor jó volt utána 1-2 héttel meg nehezebb volt fellőkni mint előtte.
A végén úgymaradt a rugó nem birta visszahúzni.
WD-40-et neki azóta nó gond.
A töklámpa ugyan készen van..csak a tartókonzollal kell némileg variálni ..(szűkebb felfogatás..jobban előrenyújtva)...ami az egyszerűbb feladat....a a Gs lámpában eldugott elektronika viszont kemény dió...mert nagyon szűken fog beférni.
Minden variálást úgy akarok megcsinálni ,hogy a vasat bármikor eredeti állapotára hozhassam néhány óra alatt..
Szezon elején szoktam egy minimális mennyiségű műszerolajat a bovdenek felső végénél becsöpögtetni, ugyanígy a kilométer és a fordulatszám spirálhoz is. Eddig bevált.
No köszi a választ, igyekszem összegyűjteni a normálisabb kereskedésekről az infokat, ki tudja mit hoz még a jövő alapon:). A vasat meg használd egészséggel, sok balesetmentest hozzá!
A tükör nekem kicsit túlzásos, a fejidom jobban begyere. Mi lesz a töklámpával? Felrakod végül? Már csak azért kérdem, mert ezzel a fejidommal viszont nem érvényesülne annyira sztem. Amúgy meg javíthatatlan vagy...:).
Na már le is vették, nem működik a link. Lassan hozzák, már tűkön ülök:) Volt hasonló árban Egy XJ600 de nem győzött meg. Nem szép a festése sem, meg nagy is ez nekem, én kicsi vagyok, és a Honda sem nagy. Meg csupasz gép tetszik. körlámpával. Még jobb lenne küllős felnivel, de ez van most.
Nem akarlak leoltani, pedig lenne miért... mivel megvetted, sok sikert és széles utat és gumi fákat kívánok!
Egyébként tényleg szép és ha nem lesz vele bajod, akkor szuper motor lesz!
Nagyon korrektek voltak, szimpatikus az eladó is. Egyből mutatta a hibáit, van rajta persze. Feküdt már aszfalton mindkét oldalán látszik, de nem vészes, nem csúnya, de megmutogatott mindent, mindent elmondott h mennyibe kerül. Neten megkereste, mondta ha bármi kell beszerzi. Olajcserét kell majd csinálnom kb 1000km-en belül. 10W40-et javasolt Olajszűrő 1400Ft. Igencsak parázva mentem oda, de megnyugtató volt élőben látni. És amikor ráültem és elindultam, akkor jött a vigyor:) Amikor meg megálltam akkor meg remegett kezem lábam, de a vigyor ott volt.
Képről nagyon patent, az biztos, és úgyis csak később derül ki, hogy beválik e, de amúgy a 400-asok közül a CB-ről olvastam hallottam a legjobbakat. Amúgy milyenek voltak a motroháznál? Normálisak, korrektek? Sokáig volt náluk egy F2-es 600-as CBR, nagyon szép állapotban, sajna nem volt meg rá a lé, de az nagyon kellett volna. Szal gratu, vigyázz rá, és azért az elején ésszel a 7000-nél:).
Én is így vagyok. Nem akartam beltenyészetet, Ha nem Honda nem vettem volna meg. HA nem találtam volna ilyet közelben akkor maradt volna a GS. A GS is nagyon tetszik, főleg a 2000 utániak. DE csóró vagyok. Ez van:)
Csak úgy szólok mindenkinek, hogy a fejidomon a narancssárga csíkokat egy cigiszünet/pisálás mellett rakta át Krissal motorjáról leműtve...
Érdekes az oldaltámaszt ezzel kezeltem.
Befujáskor jó volt utána 1-2 héttel meg nehezebb volt fellőkni mint előtte.
A végén úgymaradt a rugó nem birta visszahúzni.
WD-40-et neki azóta nó gond.
Minden variálást úgy akarok megcsinálni ,hogy a vasat bármikor eredeti állapotára hozhassam néhány óra alatt..
kormányvég tükör..
mai produkcióm..
Milyen olajjal kenitek a bowdeneket?
Továbbá milyen zsírt használtok a spirálokhoz?
köszi
Nem akarlak leoltani, pedig lenne miért... mivel megvetted, sok sikert és széles utat és gumi fákat kívánok!
Egyébként tényleg szép és ha nem lesz vele bajod, akkor szuper motor lesz!
Csak nekem ez a belpiacos négykilós a dilim.
Kinél fogja feladni a dolgot.