Tudom már unjátok,de sebaj mert én örülök neki nagyon!Na szóval Május 24-én Forgalmi vizsga!Elméletileg reggel 9-kor lesz,szóval ha szerencsém van,akkor még az okmányirodát is elcsípem majd!Nem tudjátok,amit kapok ott papirt,ami a jogosítványt igényli elméletileg,azzal már lehet vezetni,vagy meg kell várjam amíg a BM majd kiküldi?:S
A motor ami a lelkemet boldoggá teszi...tudván ,hogy az életem könnyedén elveheti......a kormánymerevítőre gravírozva...
..lehet ,hogy szar úton ezért vezetek beszari mód!
Leírom, hogy más is tudja, ilyen is van...
Megrendeltem ataaa-nak és XJ900-nak két tanktáskát a Hein-gericke-ből, 5 nap alatt volt itt a csomag. Ma kibontjuk XJ-vel és az egyik tanktáskáról hiányzik a base, amiben a mágnesek vannak, amit a tankra raksz....
Egy hónap alatt 3-szor rendeltem, nekem minden hibátlanul megjött, erre most szivességből rendelem be nekik és tessék...
XJ haverja már beszélt velük, hétfőn hívja az illetékest, remélem nem fognak szarakodni és küldenek egy másikat... azért megbaszott az ideg, amikor Xj megkérdezte:
Ok, tök jó hátizsáknak, de mivel rakod fel a tankra?
Huh, most tettem le a garázsba. Na ez igen. Aszta. :D
Megnézem a vidit feltétlen, köszi a linket.
Na megnézték páran a mocit. Eddig csak jót mondtak róla. Remélem ez így is marad. NEm volt totálkáros meg egyéb nyalánkságok:) És ahogy megy. Isteni! :D
Mert az enyémszarom mindig 500 rpm.-el kevesebbet forog....mondjuk tényleg fura..mert a legszélesebb gumi..és a legsúlyosabb pasi...
..szerintem belejátszik ,hogy a kipuff anno a motorra lett szabva..
Az a helyzet, hogy nekem nem tetszik a GS váza, ronda szegény és a régi hátsó lámpa, ami nekem van az sem, illetve a régi tank sem jön be, csak leszarom hogy néz ki... motornak viszont egy isten, mindent tud, amit kell.
Ami a leglényegesebb, mint a motoros suliban elmondták:
A lényeg, hogy a motoro gumirozott fele legyen a föld felé sé a fényezett fele fent, ha ez megvan, nem lehet nagy gond...
Ezt nagyon javaslom, hogy nézd végig, én egy oktató barátom javaslatára minden tavasszal meg fogom nézni... 9 rész, de megéri.
Na menjünk csak sorba és leszögezem, hogy imádom a kisfelest!
180-nál még egyenesen ülsz a motoron?
Üléspozíciómat nézve, ekkor már bele vagyok diffundálódva a tankba, ha hátra kinyújtoma tankom és beverem a Superman pózt, akkor igen egyenesen. Vioszont, ha felegyensedem, átváltozom lassító ernyővé egy pillanat alatt!
És a hátbozongató barkaszhang?
Ezt nem is értem, iszonyat jó hangja van, én vezettem Barkaszt, ez nem az.
..lehet ,hogy szar úton ezért vezetek beszari mód!
Isten és a raktárkészlet...no meg a vásárlók így akarták.....viszont van tükröm
És ne felejtsd el, hogy a csuklód határozza meg, hogy meddig élsz!
Megrendeltem ataaa-nak és XJ900-nak két tanktáskát a Hein-gericke-ből, 5 nap alatt volt itt a csomag. Ma kibontjuk XJ-vel és az egyik tanktáskáról hiányzik a base, amiben a mágnesek vannak, amit a tankra raksz....
Egy hónap alatt 3-szor rendeltem, nekem minden hibátlanul megjött, erre most szivességből rendelem be nekik és tessék...
XJ haverja már beszélt velük, hétfőn hívja az illetékest, remélem nem fognak szarakodni és küldenek egy másikat... azért megbaszott az ideg, amikor Xj megkérdezte:
Ok, tök jó hátizsáknak, de mivel rakod fel a tankra?
Megnézem a vidit feltétlen, köszi a linket.
Na megnézték páran a mocit. Eddig csak jót mondtak róla. Remélem ez így is marad. NEm volt totálkáros meg egyéb nyalánkságok:) És ahogy megy. Isteni! :D
Bár már vicsorgok a sisak alatt.
És ja tévedtem 3,8 mp.
http://youtu.be/YBacM78FRsI
..szerintem belejátszik ,hogy a kipuff anno a motorra lett szabva..
Motorsuli 1-9.
Ami a leglényegesebb, mint a motoros suliban elmondták:
A lényeg, hogy a motoro gumirozott fele legyen a föld felé sé a fényezett fele fent, ha ez megvan, nem lehet nagy gond...
Ezt nagyon javaslom, hogy nézd végig, én egy oktató barátom javaslatára minden tavasszal meg fogom nézni... 9 rész, de megéri.
http://youtu.be/r28Ylao6NXA
A hangot is szeretem, főleg motorféknél.
Nekem aznap 4,4 volt. Nem tudom miért.
kinyújtom a lábam hátra és beverem a Superman pózt, akkor igen egyenesen.
180-nál még egyenesen ülsz a motoron?
Üléspozíciómat nézve, ekkor már bele vagyok diffundálódva a tankba, ha hátra kinyújtoma tankom és beverem a Superman pózt, akkor igen egyenesen. Vioszont, ha felegyensedem, átváltozom lassító ernyővé egy pillanat alatt!
És a hátbozongató barkaszhang?
Ezt nem is értem, iszonyat jó hangja van, én vezettem Barkaszt, ez nem az.
Ja és a 4 másodperces 100-as sprint se semmi?
10 méter nekem is megvan 4mp alatt
És a hátbozongató barkaszhang?
Ja és a 4 másodperces 100-as sprint se semmi?