Hát nemtom milyen szerelő az ilyen, aki azt mondja, h kereket ne cserélj?
Minden honlapon és normális szerelő azt javasolja, h láncot - lánckereket együtt kell-érdemes cserélni, mint azt vki helyesen leírta, miért. De itt egy link, és ha keresgélsz, akkor találsz még ezret és szerintem mindegyik ezen a véleményen lesz.
Ráadásul kb. 25-30 ezrenként cserélik minőségtől és használattól függően. Már csak azért sem szabad spórolni, mert valszeg szarabbul jösz ki hosszabb távon, mert vagy a lánc v. a kerék idő előtt elkopik. Hagyj ki egy hétvégi motorozást, annak árából simán kijönnek a kerekek.
De persze magánügy, ez csak javaslat.
Ahogy nő a számozás, úgy nyomja össze egyre jobban a rugót?
És úgy tudom, hogy elvileg csak egyik irányba lehet tekerni. Ha vissza akarod léptetni, akkor nem egész teljes kört kell megtenni.
Na de melyik irányba? Nem akarom feszegetni.
Tavaly óta fogytam pár kilót, és tempósabb kanyarokban kicsit beleng a segge.
Jobbra kell tekerni a hátsó felfüggesztés feszítőjét, hogy keményebb legyen?
Nem kell külön venned...adják a lánchoz!
Most nézem a motorodról készült fotót.....szerintem nem a gyári hátsó lánckerék van rajta...lehet ,hogy pár foggal kevesebb..és azért van csutkán a feszítésed....
No ez az, a Zasszony szerint a 17-et se kötelező kiadni, járjak vele így - vagy ne járjak egyáltalán. Egy is egy nézőpont, de nem az enyém
Ha felejtsem el a patentszemet, akkor tudsz javasolni egy olyan szettet, amiben nem kell? Talán futja azért pár dologra az első munkanél... izé, álláskeresési juttatásomból.
Ez most komoly? Kiadsz 17 ezret...de nincs még kb. 3500...,hogy a 17 tovább tartson? Na jó...your life..
Amúgy a patent szemet el kell felejteni...tudod az a fránya rezonancia frekvencia.. Ha nem tudod,hogy mi az akkor nézz utána...mert én nem kezdek itt fizikai oktatásba...mindezt levezetve a patent szem zárólemezére ható negatív következményekre..
Nem a kerék drága, valóban... de ha nincs bevétel, akkor arra nem költünk, ami nem létkérdés
Bár az asszony szerint motorozni sem kötelező
Apropó, bevétel... nem tud valaki állást Budapesten, környékén? Szívesen bejárnék motorral is akár
KB 10-12 GS/félkiló lánckerekenként.
Minden honlapon és normális szerelő azt javasolja, h láncot - lánckereket együtt kell-érdemes cserélni, mint azt vki helyesen leírta, miért. De itt egy link, és ha keresgélsz, akkor találsz még ezret és szerintem mindegyik ezen a véleményen lesz.
http://www.lancszett.hu/motorl...
Ráadásul kb. 25-30 ezrenként cserélik minőségtől és használattól függően. Már csak azért sem szabad spórolni, mert valszeg szarabbul jösz ki hosszabb távon, mert vagy a lánc v. a kerék idő előtt elkopik. Hagyj ki egy hétvégi motorozást, annak árából simán kijönnek a kerekek.
De persze magánügy, ez csak javaslat.
Ahogy nő a számozás, úgy nyomja össze egyre jobban a rugót?
És úgy tudom, hogy elvileg csak egyik irányba lehet tekerni. Ha vissza akarod léptetni, akkor nem egész teljes kört kell megtenni.
Na de melyik irányba? Nem akarom feszegetni.
De ha nem így van, homályosítsatok már fel!
Jobbra kell tekerni a hátsó felfüggesztés feszítőjét, hogy keményebb legyen?
Most nézem a motorodról készült fotót.....szerintem nem a gyári hátsó lánckerék van rajta...lehet ,hogy pár foggal kevesebb..és azért van csutkán a feszítésed....
Ha felejtsem el a patentszemet, akkor tudsz javasolni egy olyan szettet, amiben nem kell? Talán futja azért pár dologra az első munkanél... izé, álláskeresési juttatásomból.
Amúgy a patent szemet el kell felejteni...tudod az a fránya rezonancia frekvencia.. Ha nem tudod,hogy mi az akkor nézz utána...mert én nem kezdek itt fizikai oktatásba...mindezt levezetve a patent szem zárólemezére ható negatív következményekre..
Bár az asszony szerint motorozni sem kötelező
Apropó, bevétel... nem tud valaki állást Budapesten, környékén? Szívesen bejárnék motorral is akár