A Yami kereskedésnél találkoztam egy idősebb fószerrel és mondta ,hogy most vették a fiának..és ,hogy gumit akarnak mert ,hogy még a motor ezekkel a papucsokkal jött ki....na most a minták olyanok voltak mint az új guminál..és megtapiztam...még tök jó puha volt a felület...
..én elhasználnám....
..mondtam is ,hogy megveszem ha lecserélik..
Ha valaki képes ezeket kombinálni, annál figyelemreméltóbb a tudása. Nem vagylagosan írtam azt a pár típust, azért is tettem hozzá, hogy lehet választani. Kinek mire van igénye, ha tud, persze többet is "választhat". Ha valaki hypermilerkedés közben is tud lendületesen motorozni, le a kalappal előtte. A lényeg, hogy mindenki saját temperamentumának és biztonságérzetének megfelelően guruljon.
Aston! Üdv a köreinkben!
Véletlenül nem egy kék F-es gs-t vettél? Lehet ,hogy a te fateroddal találkoztam a budaörsi úton a yamaha kereskedésnél? Mert ha te vagy akkor azokat a gumikat nyugodtan használhatod...megtapiztam őket...és a vas is korrekten volt tárolva..
...ha pedig nem te vagy az...akkor minden tárgytalan!
Üdv Astonblue a GS öccá-sok között !
-SZERINTEM vegyél új gumit ! Egy kemény öreg gumi hajlamosabb a megcsúszásra. A z elején ne kelljen evvel is foglalkozni . Amíg nem válik rutinná a motorozás úgyis annyi mindenre kell figyelni.
-Az "ismerősömnek" azt mondta az oktatója: már vizsgaérett , de a "nyugalmát" megveheti fix összegért. Hozzáteszem aki nem élt a felkínált lehetőséggel és nem hibázott az is sikeresen levizsgázott.
Ez tegnapi, de ritkán jövök ide, kibírjátok, hogy ebbe is beleszólok.
Nos. Csak mert valaki fogyasztásra gyúr, nem az tölti ki a motorozását. Alvaro speciel élvezi a kellően éles kanyarokat, meg a tájat, meg ki tudja még, mit.
Nem agyal az ember és nem is feltétlenül vezet máshogy, mintha nem logolná a fogyasztást. Én is vezetem, sőt mérföldben és mifenékben beírom az egyszem hypermiler oldalra, ahol fönt vagyok. S ha akarnék, se tudnék logikátlanul vezetni, nagy gáz, majd nagy fék stílusban, nem gurulva a lejtőkön, ilyesmi. Ésszerű és poénos. A fogyasztásra optimalizálás egyébként engem dinamikusabbá tesz. Az ember mégsem fékezhet a kanyar előtt :D Mások azt teszik, de hol érdekel az engem, nekem semmiképpen sem jó az, s ehhez nincs köze a fogyasztásnak.
Azt roppant tudom élvezni, hogy az erőteljes (de nem nyelezős) gyorsítás jót tesz a fogyasztásnak :) Persze maga a gyorsítás még élvezetesebb :)
S az egy dolog, hogy 6 éves volt, az első pedig határozottan kopott is, de a hátsó gumi nemes egyszerűséggel nem volt hajlandó kopni. Tapadása ennek megfelelően volt.
Eredetileg le akartam cserélni, de Alvaro ment vele (nekem nem volt még jogsim), s működni látszott, nekem pedig nem is volt összehasonlítási alapom. Azt gondoltam, nekem, a túlóvatos mikromazsolának mit se számít, hogy mennyire tapad a gumi, az a komolyabb döntéshez kell. Hát francokat. Rárakták az új gumit és elámultam. Hazajöttünk Ausztriából esőben és boldog voltam, hogy új gumijaim vannak.
Tanácsot persze nem tudok adni, soktényezős a dolog.
Saját (illetve a páromé) tapasztalatból mondom, hogy egy rossz gumitól kezdőként sokkal bátortalanabb leszel, és gátol a fejlődésben. És itt most nem pályázásról van szó, hanem arról a fent említett szintről, amikor óvatosságodban feltartod a közlekedőket.
Rossz úton, hidegben, esőben pedig tényleg könnyű kicsúsztatni, nem kell hozzá az égadta világon semmi különöset csinálnod, elég fékezni. Satu se kell, csak beméred, hogy ekkora távon akarsz megállni, máskor megy, szóval fékezel ugyanúgy, aztán nézhetsz. Jártam így a GV250 6 éves gyári gumijaival. Amik mondjuk új korukban se valami fényesek...
Szóval ha tényleg kemény a gumi, akkor le vele. Szerintem.
Kivitetném magam egy zárt területre és addig gyakorolnék, amíg nem vagyok pályabiztos... a forgalomban nincs kenőpénz és nem mindig van ismétlésre lehetőség!
Hát igazából pont ezért is vok meglőve,mert nincs olyan hely ahol tudnék gyakorolni... A másik meg az hogy a "B" jogsiból tanulva,a mai világban a pénz beszél.Ha akarnak bármit kitalálhatnak h miért bux meg,és sajnos most nem arról van szó,hogy 1-2 hét múlva mehetsz újra,meg buksz kb 12K FT-ot a pót órák miatt.Hanem szimplán annyi hogy ha bux akkor idén már nem biztos h mocizol...
A pályamotoros sokéves tapasztalat és a kezdő közuti is más tészta.
Első körben a kocsikat is fel fogod tartani annyira óvatos vagy.Aztán ahogy jön a rutin nő a tempó így egyre fontosabb a gumi.
Addigra meg jó eséllyel lekoptatod.
Ha van minta nem betonkemény nincs repedezve használd el és inkább a pénzt költsd védőfelszerelésre.
Na igen,pont ezért akarom én is lecserélni a gumit.Mert az a 7éves gumi már nem biztos hogy meg tud úgy puhulni h megfelelő tapadást bíztosítson,és persze ő is mondta hogy nem sima menetnél fogom ezt észrevenni,hanem mondjuk ha vészfékezik az ember..Lehet h most sok hülyeséget összehordok,és ti csak jót röhögtök rajtam,de mint mondottam nagyon kezdő vok a témában,és mivel ő 10éve pálya motorozik,és nem is egy gyenge gépe van,ezért hallgatok rá:)
Ez sajna igaz, ezért mondj a haverom, hogy a visszapillantóban legyen félelmetes a motor, legyen kiállása, különben nem engednek el...
De a sárga félelmetes..nézd csak..
Hopp, ezt átugrottam....
"Most attól függ az egész hogy a Rutinra,meg a forgalmira mennyi megy el,mert ahogy ti is hallottátok nagyon kevés vizsgabiztos van,ami annyit jelent hogy ha bármelyik vizsgám is bukta akkor idén már nem mocizok...Ezért az alap díjon felül számolnom kell a kenő pénzzel is sajni..:S"
Tudom, geci vagyok, de én inkább kivitetném magam egy zárt területre és addig gyakorolnék, amíg nem vagyok pályabiztos... a forgalomban nincs kenőpénz és nem mindig van ismétlésre lehetőség!
Egy 100-200 eurós UVEX-el simán leszopod magad... 10 euro a szállítás, itthon felpróbálod a méretet, nézd át az összeset, hogy mi tetszik... néha isteni akciók vannak...
Tökmindegy miben vagy.Ha nem tart fenyegetésnek az agy simán kitöröl a rövidtávú memóriából.
Régi beidegződés az őskorból.Alapvető agyi folyamat.
És a két lámpát tartják veszélysnek a felmérések szerint,
Ezért van annyi "rámnézett a szemembe és kihajtott elém" mondat.
Tuti bizonyított.
Na meg februárban simán megcsúszol új gumival is...
Nekem pl annó még a gyári hátsó Bridgestone riszált folyton. Kinek a pap, kinek a papné. Kifelyezetten vagánynak találtam Csak néztek a Népligetnél a villamosmegállóból, mikor megálltam a pirosnál Szerintem azt hitték valami triálos ült fel egy sportmotorra
Dot szerint 1 éves gumit nyekkentettem meg most a 20 fokban az XJ-vel. Úgyhogy ez nem biztos hogy mérvadó.. de ha nincs bizalmad a gumiban, akkor cseréld azért le.
..én elhasználnám....
..mondtam is ,hogy megveszem ha lecserélik..
Véletlen nem ezt írtam?
Engem érdekel az oldaltáska.
Lszi küld el a telószámod a horigabor@freemail.hu-ra
Köszi,
Gabesz
Véletlenül nem egy kék F-es gs-t vettél? Lehet ,hogy a te fateroddal találkoztam a budaörsi úton a yamaha kereskedésnél? Mert ha te vagy akkor azokat a gumikat nyugodtan használhatod...megtapiztam őket...és a vas is korrekten volt tárolva..
...ha pedig nem te vagy az...akkor minden tárgytalan!
-SZERINTEM vegyél új gumit ! Egy kemény öreg gumi hajlamosabb a megcsúszásra. A z elején ne kelljen evvel is foglalkozni . Amíg nem válik rutinná a motorozás úgyis annyi mindenre kell figyelni.
-Az "ismerősömnek" azt mondta az oktatója: már vizsgaérett , de a "nyugalmát" megveheti fix összegért. Hozzáteszem aki nem élt a felkínált lehetőséggel és nem hibázott az is sikeresen levizsgázott.
Nos. Csak mert valaki fogyasztásra gyúr, nem az tölti ki a motorozását. Alvaro speciel élvezi a kellően éles kanyarokat, meg a tájat, meg ki tudja még, mit.
Nem agyal az ember és nem is feltétlenül vezet máshogy, mintha nem logolná a fogyasztást. Én is vezetem, sőt mérföldben és mifenékben beírom az egyszem hypermiler oldalra, ahol fönt vagyok. S ha akarnék, se tudnék logikátlanul vezetni, nagy gáz, majd nagy fék stílusban, nem gurulva a lejtőkön, ilyesmi. Ésszerű és poénos. A fogyasztásra optimalizálás egyébként engem dinamikusabbá tesz. Az ember mégsem fékezhet a kanyar előtt :D Mások azt teszik, de hol érdekel az engem, nekem semmiképpen sem jó az, s ehhez nincs köze a fogyasztásnak.
Azt roppant tudom élvezni, hogy az erőteljes (de nem nyelezős) gyorsítás jót tesz a fogyasztásnak :) Persze maga a gyorsítás még élvezetesebb :)
Eredetileg le akartam cserélni, de Alvaro ment vele (nekem nem volt még jogsim), s működni látszott, nekem pedig nem is volt összehasonlítási alapom. Azt gondoltam, nekem, a túlóvatos mikromazsolának mit se számít, hogy mennyire tapad a gumi, az a komolyabb döntéshez kell. Hát francokat. Rárakták az új gumit és elámultam. Hazajöttünk Ausztriából esőben és boldog voltam, hogy új gumijaim vannak.
Tanácsot persze nem tudok adni, soktényezős a dolog.
Rossz úton, hidegben, esőben pedig tényleg könnyű kicsúsztatni, nem kell hozzá az égadta világon semmi különöset csinálnod, elég fékezni. Satu se kell, csak beméred, hogy ekkora távon akarsz megállni, máskor megy, szóval fékezel ugyanúgy, aztán nézhetsz. Jártam így a GV250 6 éves gyári gumijaival. Amik mondjuk új korukban se valami fényesek...
Szóval ha tényleg kemény a gumi, akkor le vele. Szerintem.
Hát igazából pont ezért is vok meglőve,mert nincs olyan hely ahol tudnék gyakorolni... A másik meg az hogy a "B" jogsiból tanulva,a mai világban a pénz beszél.Ha akarnak bármit kitalálhatnak h miért bux meg,és sajnos most nem arról van szó,hogy 1-2 hét múlva mehetsz újra,meg buksz kb 12K FT-ot a pót órák miatt.Hanem szimplán annyi hogy ha bux akkor idén már nem biztos h mocizol...
Első körben a kocsikat is fel fogod tartani annyira óvatos vagy.Aztán ahogy jön a rutin nő a tempó így egyre fontosabb a gumi.
Addigra meg jó eséllyel lekoptatod.
Ha van minta nem betonkemény nincs repedezve használd el és inkább a pénzt költsd védőfelszerelésre.
De a sárga félelmetes..nézd csak..
"Most attól függ az egész hogy a Rutinra,meg a forgalmira mennyi megy el,mert ahogy ti is hallottátok nagyon kevés vizsgabiztos van,ami annyit jelent hogy ha bármelyik vizsgám is bukta akkor idén már nem mocizok...Ezért az alap díjon felül számolnom kell a kenő pénzzel is sajni..:S"
Tudom, geci vagyok, de én inkább kivitetném magam egy zárt területre és addig gyakorolnék, amíg nem vagyok pályabiztos... a forgalomban nincs kenőpénz és nem mindig van ismétlésre lehetőség!
Egy 100-200 eurós UVEX-el simán leszopod magad... 10 euro a szállítás, itthon felpróbálod a méretet, nézd át az összeset, hogy mi tetszik... néha isteni akciók vannak...
http://www.louis.at/_108a6df44...
Régi beidegződés az őskorból.Alapvető agyi folyamat.
És a két lámpát tartják veszélysnek a felmérések szerint,
Ezért van annyi "rámnézett a szemembe és kihajtott elém" mondat.
Tuti bizonyított.
Nekem egy Sárga BMW system 4 az előző, milyen jó is volt esőben, hogy láttak!
Most elvagyok a carbonnal
Na meg februárban simán megcsúszol új gumival is...
Nekem pl annó még a gyári hátsó Bridgestone riszált folyton. Kinek a pap, kinek a papné. Kifelyezetten vagánynak találtam Csak néztek a Népligetnél a villamosmegállóból, mikor megálltam a pirosnál Szerintem azt hitték valami triálos ült fel egy sportmotorra
Má ha a halszájat nem számítjuk.