Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

28-e nél került le a láncom.
KB vörös volt és össze vissza álltak a szemek mert kikoptak a gyűrűk.A lánckeréknek meg ránézésre semmi kopás nem volt.
Ez egy rohadt vasdarab............ha nem kopott el miaf..nak cserélni?
de ajánlott
Nem muszál bammeg.
Ne velem vitatkozz Ezt itt mondták többen is, meg a szerelő is, akihez eddig vittem, szerinte sem esedékes még a lánckerék cseréje.
Sziasztok!
Valaki megtudja nekem mondani, hogy szelepfedél csavarjait és a vezérműtengely csapágyház csavarjait mekkora nyomatékkal kell lehúzni? Illetve hengerfejez szeretnék eladni, hova érdemes felpakolni vagy esetleg neme érdekel itt valakit?
ez hülyeség, ha láncot cserélsz lánckereket is kell...
Alattam egyetlen motor se hajlamos az egykerekezésre Viszont korábban itt azt mondták, a lánckereket akkor kell cserélni, ha az is kopott, amúgy elég a láncot.
Nem tudom, mennyi van benne, de feszesség-állításra már nincs mód, és meglehetősen laza így is. Meg szakaszosan nyúlt meg. Szóval mindenképp cserélném hamarosan.
ha új lánc meg lánckerék mer akkor ugye már azt is kéne cserélni hajlamosabb lesz az egykerekezésre mennyi van a láncban? én addig nem nyúlok hozzá amíg van hely
Na tegnap tankoltam 4,6l-es fogyasztás elöl 120/70 hátul 150/70 gumi igaz húztam neki rendesen tehát gyorsitás.
A láncot inkább azért érdemes cserélni nehogy elszakadjon, akkor csúf munkát tud végezni......mondjuk ha már nagyon gatya akkor hangja is van....
A szokásos, banális kérdéseim egyike következik.
Ha lecserélem a jelenleg erősen csúf állapotú, bőven csereérett láncot, mennyit változik a menettulajdonság, vagy bármi egyéb? Lehet azt érezni, esetleg feltűnően javul a futás, vagy simán csak csöndesedik, de ugyanúgy fut? Nincs erről tapasztalatom, sose volt olyan motorom, ahol előfordulhatott volna, hogy elfogy a lánc, ezért kérdezem. No meg azért, mert jelenleg a hátsó gumi VAGY a lánc cseréje között kellene döntenem. Egyelőre a láncra gondoltam, a gumi még elvan egy ideig, de...
Ami amúgy most rajta van, az egy RK 520 SO, vagy valami ilyesmi, ha jól silabizáltam ki a feliratot. Ez a fajta jó továbbra is, vagy érdemesebb másfajtát keresni? A nagyobb lánckerék szerintem még jó, a kisebbet nem láttam eddig
Hétvégén..mondjuk vasárnap egy közösen elkövetett csapatás?

Mondjuk az akarat megvan...csak a meló vagy az eső tehet keresztbe..
És téli-nyári időszámításra való óraátállításkor időutazunk, ugye?
Persze, ezt még környezetórán tanultuk....télen meg a hideg miatt megy össze....
Hali, megint lidl...én vettem egy tárcsazárat, de a tanktáska is fasza ránézésre, anyagra.

http://www.lidl.hu/cps/rde/xch...
és azt tudtad, hogy nyáron a nappalok a hőtágulástól hosszabbak?
ki lehet kötni...... csak van-e értelme, mert ha tudod, hogy véd az elektronika, akkor számítasz rá, és ha meg kikötöd, akkor kakukk lehet.
de az is aki nem evett.......
Azt tudtátok hogy aki 1872-ben uborkát evett az mind meghalt?


Nem szeretem a kikapcsolhatatlan biztonsági elektronikákat
az enyémet sem.... ha kint az oldalsztender, és sebességbe rakom, leáll. (volt aki a kintfelejtett sztender miatt halt meg....)
..és sztender kapcsoló sincs. Hála az égnek minden felesleges elektronikát nélkölöz a gép.

Az XJ-t például nem lehet sebességben beindítani, hiába húzod be a kuplungot.. ezt például rühhelem is benne
kuplungkapcsoló nincs benne?
Nem. Az Akksi jó, az fix. A feltöltött akksi se csinál vele semmit (rá is mértek). Én látatlanban azt tudom elképzelni, hogy vagy az önindító kapcsolójával van valami, vagy a vezetékeléssel.
Szerintem simán lemerült az akksi.. .......vagy a relénél kell keresgélni....ritkán adja meg magát az önindító...