Félre ne érts,nem üzletrombolónak jöttem.
De.Tavaly kissé üres volt a pénztárca.(ja,most is )
Nem akartam használt gumit venni,ezért tultárolt,8 éves vadiuj Dunlopot vettem.Most februárban szépet csúsztam is elsőkerékkel,kanyarban.
Bexartam,nem is kicsit,nagynehezen összeszedtem a motort fektetés nélkül.De kigyulladt a beszartam-lámpa.
Összehasonlitottam egy uj gumival,ég és föld a puhaságát nézve.
Most keresek uj gumit,ledobom ezt:)
De hozzáfűzöm hogy az én mocim 240kg szárazon.Lehet Hogy a kis Gs-en hibátlanul muzsikál.
Nekem sajna rossz tapasztalatom van az öreg gumival
Értem én, de ... ízlések és pofonok, egy sisaknak a szépsége a másodlagos...
1647 gramm, ami kicsit egy karbon sisaknak sok...az enyém 990 gramm RS 750 Uvex, sima üvegszálasak is simán 1200-1400-ak, hidd el, érzed a különbséget...a másik a plexi...de tudod mit, próbálj sokat fel és azt vedd, ami tetszik...azért itt egy teszt is róla, meg még párról.
Nekem vertigom van, annyira nem jött be, hangos, hangosabb mint az olcsóbb kategóriás Lazer sisakok, Bnőmnek 22e ftos Lazere van és esküszöm kényelembe meg belső kialakításba jobb mint a vertigo, meg anyagminőségbe is, az enyém tök leélt külsejű már az övén nem is látszik szinte semmi
Nekem a Pirelli Sport Demon vált be leginkább. Próbáld ki, nagyon jó. Már 2 szezont lenyomtam vele, de még most is olyan, mintha az aszfalthoz lennék ragasztva, még nagy esőben is...
Most a hétvégén viszont megtapasztaltam milyen ha 140ről intenzív vészfékezés közben időnként be-be blokkol az első kerék. Érdekes.. de főleg hangos. Lehet hogy tényleg nem lenne hülyeség egy sport gumit előre feltennem
Az állapotán nem látszik, és mondom, szobában tartottam, meg sincs repedve, direkt vigyáztam rájuk, mondom jó lesz még valakinek és íme...
Nyilván nem a Mátrával fogja kezdeni, amíg rendesen belejön, az meg minimum 1 szezon. Arra tökéletes. Minek koptasson el egy 50e-es szettet sima gurulásra, mikor itt van ez (5-5e-ért) és ugyanúgy tud vele menni....
Paraméterek:
Heidenau K63 (utóbbi a profilmegnevezés)
17"-os 110/70-es méretű
2500 az időkód, azaz 2000. év 25. hetében gyártották (szobában tartott, nem repedezett)
54H a súly és sebességkód, azaz 212kg/kerék és 210km/h a max súly/seb. :D
Itt egy LINK, hogy tudd pontosan miről van szó! :D
A hátsó kerékre a Bridgestone is használható még, bár ez tovább volt a gépen. Az oldalsó köpenyrész kifogástalan, a közepe van jobban elkopva. Ha műszaki vizsgára készülsz ebbe már beleköthetnek, mert középen (és hangsúlyozom csak középen) elérte a kopásjelzőt, de ha a szezonra való gumivásárláson akarsz spórolni, arra a célra ideális. Igénybevételen, ill. a motorozási stílusod függvényében ezt és akár a következő szezont is simán végigmotorozod vele, főleg kezdő jogsival...
Paraméterek:
Bridgestone Battlax BT45R
17"-os 130/70-es méretű
4904 az időkód, azaz 2004. év 49. hetében gyártották
62H a súly és sebességkód, azaz 265kg/kerék és 210km/h a max súly/seb. :D
És itt a kép, hogy miről is van szó :)
Természetesen meg tudom mutatni, akár kísérő szakit is hozhatsz magaddal, sőt, ha Pest közelében vagy, megbeszélünk egy hétköznap késő délutáni időpontot (átlag 18h-ig melózom) és akár házhoz is viszem Neked.
Én még plexin kívül nem költöttem semmit az AGV-mre. Úgyhogy nem érzem szükségességét az egyéb pótalkatrész ellátottságnak.
Érződik rajta a kora, hogy a fenébe ne. De még mindig jó vételnek gondolom (pedig "szar sisak" (comforta), legalábbis ez van a köztudatban, de nekem passzol)
Próba a lényeg.
A legjobb hogyha kaukcióval elvinnéd egy nagyobb körre.Kiderül hogy passzol e minden téren a kiválasztott cucc.
Én birom a world-ösöket.
Jófejek.
A márkával meg nagyon jó a tapasztalatom.
Van pótalakatrész olcsó (arcpárna,plexi stb) spec a plekó valami 8500/db.Sokféle színben.
A slusszpoén a rohadtdrága (18e) fényre sötétedős pleko.
Átlátszóból napszemcsisötétre.
Majd ha lesz lé faszán fog mutatni a karbonnal.
Na ez mondjuk tényleg durva. Szépen kimunkált darabok, de azért ami itt a 150ezres kategória, az motorban sztem valahol a Goldwing felé hajaz már. Az meg azért már elég messze van a GS-től...:).
Na ez szépen néz ki. A gésás téma betalál. Eleve, nekem bejönnek a szépséges csíkszemű leányzók, haverom meg összejött egy vietnámi csajjal. Azt mondta, a bakancslistán lett plusz egy pipa...:).
Nem is én fogom hordani:). Amúgy, azt már bánom, hogy tök fekete bukót vettem annó. Fekete a nadrágom, a kabátom, vmi minimális fényvisszaverők vannak rávarrva, de nem sok minden. Plusz a tök fekete gombóc a fejemen, és volt, hogy éjjel, mikor hazaértem, akkor vettem észre, hogy kiégett hátul minkét helyzetjelző, csak a féklámpa égett... Nem egy jó érzés.
Hát most kicsit meglepődtem:) Én úgy tom h a Scorpion is jó márka csak amerikai,és annyira nem ismert,de lehet h tévedek...http://www.shox.hu/termékkatalógus/bukósisak/zárt/agv&pa
ger_ini=0&order_by=&desc=?sku=2110700201G00S a másik ez lenne.
Egy gyári Bridgestone és egy Heidenau előre. Utóbbiról csak a tüskét dörzsöltem le, műszakin is simán átmész vele... Friss jogsival az előbbit (hátsó gumi Bridgestone) is ajánlom, amíg bele nem jössz, bőven elég ez is, ha meg már nagyon döntenél, majd cseréled egyszerre elől-hátul jó kis Pirelli Sport Demon-ra, ahogy én is
De.Tavaly kissé üres volt a pénztárca.(ja,most is )
Nem akartam használt gumit venni,ezért tultárolt,8 éves vadiuj Dunlopot vettem.Most februárban szépet csúsztam is elsőkerékkel,kanyarban.
Bexartam,nem is kicsit,nagynehezen összeszedtem a motort fektetés nélkül.De kigyulladt a beszartam-lámpa.
Összehasonlitottam egy uj gumival,ég és föld a puhaságát nézve.
Most keresek uj gumit,ledobom ezt:)
De hozzáfűzöm hogy az én mocim 240kg szárazon.Lehet Hogy a kis Gs-en hibátlanul muzsikál.
Nekem sajna rossz tapasztalatom van az öreg gumival
1647 gramm, ami kicsit egy karbon sisaknak sok...az enyém 990 gramm RS 750 Uvex, sima üvegszálasak is simán 1200-1400-ak, hidd el, érzed a különbséget...a másik a plexi...de tudod mit, próbálj sokat fel és azt vedd, ami tetszik...azért itt egy teszt is róla, meg még párról.
http://www.tesztmotor.hu/tesztek-241.html
Most a hétvégén viszont megtapasztaltam milyen ha 140ről intenzív vészfékezés közben időnként be-be blokkol az első kerék. Érdekes.. de főleg hangos. Lehet hogy tényleg nem lenne hülyeség egy sport gumit előre feltennem
Nyilván nem a Mátrával fogja kezdeni, amíg rendesen belejön, az meg minimum 1 szezon. Arra tökéletes. Minek koptasson el egy 50e-es szettet sima gurulásra, mikor itt van ez (5-5e-ért) és ugyanúgy tud vele menni....
(szerintem)
Heidenau K63 (utóbbi a profilmegnevezés)
17"-os 110/70-es méretű
2500 az időkód, azaz 2000. év 25. hetében gyártották (szobában tartott, nem repedezett)
54H a súly és sebességkód, azaz 212kg/kerék és 210km/h a max súly/seb. :D
Itt egy LINK, hogy tudd pontosan miről van szó! :D
A hátsó kerékre a Bridgestone is használható még, bár ez tovább volt a gépen. Az oldalsó köpenyrész kifogástalan, a közepe van jobban elkopva. Ha műszaki vizsgára készülsz ebbe már beleköthetnek, mert középen (és hangsúlyozom csak középen) elérte a kopásjelzőt, de ha a szezonra való gumivásárláson akarsz spórolni, arra a célra ideális. Igénybevételen, ill. a motorozási stílusod függvényében ezt és akár a következő szezont is simán végigmotorozod vele, főleg kezdő jogsival...
Paraméterek:
Bridgestone Battlax BT45R
17"-os 130/70-es méretű
4904 az időkód, azaz 2004. év 49. hetében gyártották
62H a súly és sebességkód, azaz 265kg/kerék és 210km/h a max súly/seb. :D
És itt a kép, hogy miről is van szó :)
Természetesen meg tudom mutatni, akár kísérő szakit is hozhatsz magaddal, sőt, ha Pest közelében vagy, megbeszélünk egy hétköznap késő délutáni időpontot (átlag 18h-ig melózom) és akár házhoz is viszem Neked.
Ilyen műbőrszerű anyag.
Nem volt vészes de kicsípte valami és nem tetszett.
Érződik rajta a kora, hogy a fenébe ne. De még mindig jó vételnek gondolom (pedig "szar sisak" (comforta), legalábbis ez van a köztudatban, de nekem passzol)
A legjobb hogyha kaukcióval elvinnéd egy nagyobb körre.Kiderül hogy passzol e minden téren a kiválasztott cucc.
Én birom a world-ösöket.
Jófejek.
A márkával meg nagyon jó a tapasztalatom.
Van pótalakatrész olcsó (arcpárna,plexi stb) spec a plekó valami 8500/db.Sokféle színben.
A slusszpoén a rohadtdrága (18e) fényre sötétedős pleko.
Átlátszóból napszemcsisötétre.
Majd ha lesz lé faszán fog mutatni a karbonnal.
ger_ini=0&order_by=&desc=?sku=2110700201G00S a másik ez lenne.
katt ide
Egy gyári Bridgestone és egy Heidenau előre. Utóbbiról csak a tüskét dörzsöltem le, műszakin is simán átmész vele... Friss jogsival az előbbit (hátsó gumi Bridgestone) is ajánlom, amíg bele nem jössz, bőven elég ez is, ha meg már nagyon döntenél, majd cseréled egyszerre elől-hátul jó kis Pirelli Sport Demon-ra, ahogy én is
Tutiolcsó.
Bejönnek a gésák kardal.