Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kb..
Patakmederben már járt vele?
Meg még azt is mondta hogy hüledeznek az ismerősei milyen jó az első fékje a masinának. Mondjuk 4 dugó meg a fém fékcső együtt már nem olyan rossz
Nem. Csak beszéltem a sráccal, aztán újságolta. Máskülönben szereti.
Garanciális javításra visszahozták a GS-ed?
Vicces lehet.Mint én a warnyúval.Volt pár hét amikor csak lejtőn parkoltam.
Nagy baja nem lehet, mert amúgy működik. Csak éppen nem pöcc röff... hanem fut röff
Jó gépjármű villamossági szakembert ismer valaki Újbuda környékén?
A GS valamiért nem akar önindítóval indulni. Tolásra működik és megy is. Aki megvette nem egy műszaki ember, kéne valaki aki ránézne neki..és persze meg is oldaná a problémát.
Ninja mondta, hogy fújjuk körbe féktisztítóval és ha felpörög, falsot szív?!
A fordulatszám inkább azért esik vissza lassan mert valahol falsot szív....le kell próbálni...és az alapjáratot is ezért kell magasabbra állítani, hogy egyáltalán járjon...
http://www.akmt.hu/sufnituning...

Azért én nem kezdenék bele profi szerszámok nélkül semmibe.
Ne kevergesd, simán menjen bele a 15W, csodát ne várj, de nálam nem koppan le, jobb lett.
Jólvan jester,várjuk a beszámolót:)
Jövő héten készülök lecserélni a villaolajat 15W-re, majd beszámolok, hogy milyen lett. Porvédőt kell elsősorban cserélni, de egy füst alatt már megejtjük a villaolaj, szimmering cserét is.
Talán Blue még úgy írta, hogy felesben érdemes a 10W-t a 15W-vel használni.
Vagy szerintetek simán mehet bele a 15W? Én is örülnék ha egy kicsit jobb lenne az első futómű!
Köszönöm Krissal a segítséget!Gondolom akkor a fordulatszám is azért esik vissza nehezebben mert magas az alapjárat?!A Teleszkópban az olajat h lehet cserélni?
Alapjáratot üzemmeleg motornál kell állítani, tehát szerintem simán magas...vegyétek lejjebb.
Az első telóban ki szoktuk cserélni 15W-re a forkoil-t, (gyári 10w, kicsit híg) attól jobb lesz, nekem már nem koppan le.
Sziasztok!Meg volt az első rutinom:) Egy szép 650-es Aprilia mocit kaptam a kezembe!Nap végére sikerült betörni a kicsikét,nagyon jó kis gép!:)Jövi 7 kedden folyt köv,és ma már vizsgára lejelentés is megtörtént:) Ha minden ilyen jól fog menni jövi hónap közepére már a forgalmi vizsga is esélyes remélem:) Lenne viszont kérdésem a Gs 500-al kapcsolatban,mert 1-2 dolgot tapasztaltunk ami nem igazán tetszik,remélem tudtok segíteni:) 1.Meleg motornál az alapjárat 3000-es tartományba van,nagy sebességnél nem zavaró,nem is vettük észre,viszont belvárosi használatnál a váltásoknál zavaró...Az alapjáratra gondoltunk előszőr,viszont hideg motor indítás után amikor a szívató le kerül róla,akkor meg jó az alapjárat,ha lentebb vennénk akkor sztem már bedadogna... 2.Az első teleszkópnál,terheléskor,első fék behúzáskor olyan mintha egy kicsit koppanna,mintha kevés olaj lenne benne vagy nem tom,nem durva koppanás,igazából csak mintha picit megakadna vagy nem tom:S Remélem valamennyire érthető voltam,várom a válaszokat,ha tudtok segíteni,előre is köszönöm:)
Hali...itt a táskák...

http://www.hein-gericke.at/gep...
Én ukrán benzintől a szenegáli szutyokig mindent tankoltam a motorba. Külön benzinszűrő nem volt rajta, adalékokat nem használtam. Sosem kellett pucolni a karburátort. Szerintem túl van lihegve ez a pucolás téma. A tankon lévő szűrő nagyon jó, annál több nem igen kell. Ha valami nincs elromolva, ne javítsd meg. Ha tisztítani kell az injektort, vedd ki és tisztítsd meg..
adatlapomon van róla egy elég jó kép, oldalról a kipuf felöl, csak feljebb kell kötni aztán nem lóg rá
Egy alapos karbipucolás szerintem többet ér. Utána érdemes feltenni benzinszűrőt, még a karbi elé, de erről is megoszlanak a vélemények. Van, akinek csak a baja volt az utólagos szűrőkkel, nekem eddig nem okozott galibát.
ameddig nincs gond, addig ne használd, mert leold minden szennyezést, ami amúgy nem okoz gondot, viszont így a karbit teleköpi. vagy használd, de akkor nagytakarítás....