VAlaki mondja már meg, hogy a GS-en gyárilag van világítás mindkét órán (seb és ford. szám mérő) vagy csak az egyiken?
Már másodjára kapom azt a választ, hogy a seb. mérőn gyárilag sincs, de valahogy mégis az ugrik be, hogy mikor vettem mindkét órán láttam az infót este is...
Szuper!
Május környékén tervezem, amikor reggelente már jó idő lesz. Úgy gondoltam hogy azzal röppennék fel Pestre a munkahelyemre, majd délután otthagynám aludni nálad, mert ugye a hézagolást csak hidegen lehet.
Másnap meg mennék érte.
Persze majd előtte hívlak. Köszönet!
Szerintem minden a keverékarány beállításán múlik. Nekem elég ritka valószínűleg, az alapjáratom bemelegedve is 1200-1300 lehet, hidegen kb. 800-900. Szivató nélkül pedig egy negyed órás állás után sem indul mindei. (persze hűvösebb időben)
Gyertyát 18500 körül cseréltem először, akkor is csak azért, mert eszembe jutott hogy még nem volt cserélve. Teljesen száraz, rozsdabarna színű volt, talán kicsit fehéres is volt, de ez már nem tuti
Nekem ez így tökéletesen megfelel, ezért is tartok, hogy majd karbiszinkronnál szerelő elállítja nekem, mondván hogy kevés a benya...
Márpedig lassan már illő volna vinni szinkronra, meg hézagolni is, mert 31 000 van benne.
Már akinek. Ha nekem 300 km előtt elkezd lehörrenni, erősen ráncolom a szemöldökömet.
Egyébként simán át lehet hajtani menet közben. Amikor elkezd dadogni, még egy pár percig simán elmegy mielőtt leállna.
Balkézzel lenyúlok és sutty...
Én ezt az autómnál csináltam...most már csak a szervizköltségeket írom :)
Mindenkinek van fejlövése..és ezt tiszteletben tartom....nekem pl. a narancssárgásítás...meg a "mindent átalakítok" betegség..
Mindenkinek más nyújtja az élvezetet motorozás közben: van, aki egykerón tépi, más a tájat bámulja, a harmadik meg próbál minél kevesebbet etetni a géppel, a negyedik meg mittomén, a garázsban túráztatja és hetente lemossa. Hogy kinek mi jön be? Lehet választani. :D
Várj, nem jól fogalmaztam. Nekem mindegy, hogy te, vagy más méricskél-e vagy se. Én fogok. Sőt, ha beír és kérdez, még válaszolok is, mert van hozzá adatom
Pont ezért. Meg mert érdekel. Ezt az ún. "motorosok" sose értik, de sebaj
Én egyszerűen ilyen vagyok, fontosak nekem a konkrétumok.
Egyébként a szelet kihagytad, az nagyon sokat számít. Annál jobban csak a sebesség és a vezetési stílus. Amit meg tudományosan csiszolok, ehhez is kell a pontos log
amúgy meg miért is méricskéljek...a fogyasztás függ a külső hőmérséklettől...páratartalomtól...forgalomtól...útvonaltól...
guminyomástól...az üzemanyag minőségétől....hány kilót híztál a télen....túra ruha vagy bőr szerkó....szerintem még labor körülmények között sem lehetne kétszer ugyanazt produkálni..
A másik motorunkon (Hyosung GV250) mutató van és tartalék. Na ott nem jó leengedni tartalékig, mert akkor lehet 20 percig álldogálni meg köszörülni az út szélén. Kivéve, ha menet közben át tudod kapcsolni, mikor épp nekiáll prüszkölni, nekem már volt, hogy sikerült :D
Na ott a teletankolós módszert használjuk, jobb híján. Elég sok tank után úgyis pontos lesz.
Azt viszont sose fogjuk tudni megcsinálni, hogy mindig ugyanott töltsünk. Annál messzebbre megyünk azért :)
Köszi, hasznos oldalak.
GS-en pilács sincs. kb tudom hogy 300km-t meg egy kicsit el tudok menni tankolni. Én mindig felírom a km óra állását, és ennyi.
Nagyon jól fogyaszt a géped!
Sötét.
A sebességmérő meg akkor is kell.
Ergo..................oszd le.................kell lennie.
VAlaki mondja már meg, hogy a GS-en gyárilag van világítás mindkét órán (seb és ford. szám mérő) vagy csak az egyiken?
Már másodjára kapom azt a választ, hogy a seb. mérőn gyárilag sincs, de valahogy mégis az ugrik be, hogy mikor vettem mindkét órán láttam az infót este is...
Szerintem a Pásztóy a legolcsóbb, de
NEKEM IS VAN TUTI ELADÓ ELSŐ GUMIM, már ha érdekel!
L.
Május környékén tervezem, amikor reggelente már jó idő lesz. Úgy gondoltam hogy azzal röppennék fel Pestre a munkahelyemre, majd délután otthagynám aludni nálad, mert ugye a hézagolást csak hidegen lehet.
Másnap meg mennék érte.
Persze majd előtte hívlak. Köszönet!
Te esetleg vállalnád ezt a két beavatkozást? Mégis csak egy GS mester vagy.
Gyertyát 18500 körül cseréltem először, akkor is csak azért, mert eszembe jutott hogy még nem volt cserélve. Teljesen száraz, rozsdabarna színű volt, talán kicsit fehéres is volt, de ez már nem tuti
Nekem ez így tökéletesen megfelel, ezért is tartok, hogy majd karbiszinkronnál szerelő elállítja nekem, mondván hogy kevés a benya...
Márpedig lassan már illő volna vinni szinkronra, meg hézagolni is, mert 31 000 van benne.
Jó lett a telcsi?
Nem azért nem hsizem el, mert nincs rá többszörös bizonyíték, hanem mert nekem nem annyit evett, szóval nektek sem lehetséges!
Egyébként simán át lehet hajtani menet közben. Amikor elkezd dadogni, még egy pár percig simán elmegy mielőtt leállna.
Balkézzel lenyúlok és sutty...
Mikor vihetem a töltődet?
Mindenkinek van fejlövése..és ezt tiszteletben tartom....nekem pl. a narancssárgásítás...meg a "mindent átalakítok" betegség..
Én egyszerűen ilyen vagyok, fontosak nekem a konkrétumok.
Egyébként a szelet kihagytad, az nagyon sokat számít. Annál jobban csak a sebesség és a vezetési stílus. Amit meg tudományosan csiszolok, ehhez is kell a pontos log
guminyomástól...az üzemanyag minőségétől....hány kilót híztál a télen....túra ruha vagy bőr szerkó....szerintem még labor körülmények között sem lehetne kétszer ugyanazt produkálni..
Na ott a teletankolós módszert használjuk, jobb híján. Elég sok tank után úgyis pontos lesz.
Azt viszont sose fogjuk tudni megcsinálni, hogy mindig ugyanott töltsünk. Annál messzebbre megyünk azért :)
GS-en pilács sincs. kb tudom hogy 300km-t meg egy kicsit el tudok menni tankolni. Én mindig felírom a km óra állását, és ennyi.
Nagyon jól fogyaszt a géped!