Jajj most azzal is tököljek? Itt méricskélem ,hogy pont egyforma hossz legyen a cső...íves a hajlat..stb. még fotózás és az a feltöltögetős szenvedés....áááá
Motorozni úgy jó ha egyedül ülsz rajta! Adok kölcsönbe egy gyári túra kormányt (ami nem csutka a gyengébbek kedvéért) próbáld ki..persze úgy állítsd be ,hogy kényelmes legyen (ez is a gyengébbek kedvéért) ...és ha tetszik..akkor veszel magadnak....ha meg nem tetszik akkor sem dobtál ki pénzt..
Többiek!..Mit összevacakoltok egy olajszint nézésen..
Ui.:) Készül a precíziós szinkron teszterem....hö hö :)
Ha kormányt cserélsz előfordulhat hogy másik kuplungbowden is kell. Két különböző méret van belőlük, csutka és túrakormányra való. Tudom mert tavaly cseréltem.
Van egy magas GS ismerősöm szintén csutkakormánnyal. Ő magasító konzolon gondolkodott.
Ön nyert.
Ilyesmi van nekem is. Akkor már csak az a kérdés, miben másabb a túrakormány, és érdemes-e arra váltanom, ha nem vagyok "sportosabb" stílusú vezető.
A másik dolog meg, ami miatt a méretezést kérdeztem, az az ülés kényelmessége (illetve annak hiánya). Főleg mikor asszony is fölült mögém, és hirtelen kellett fékeznem, hát párszor fölmerült bennem, hogy kényszerűségből megállunk két gyereknél.
[ b ] és [ /b ] a félkövér
[ u ] és [ /u ] az aláhúzott
Szpészeket nem kell kihagyni a zárójelek között.
Majd egyeztessünk, hogy mikor lesz kész a mű. ;)
De mérnöki pontossággal!
Többiek!..Mit összevacakoltok egy olajszint nézésen..
Ui.:) Készül a precíziós szinkron teszterem....hö hö :)
Van egy magas GS ismerősöm szintén csutkakormánnyal. Ő magasító konzolon gondolkodott.
Ilyesmi van nekem is. Akkor már csak az a kérdés, miben másabb a túrakormány, és érdemes-e arra váltanom, ha nem vagyok "sportosabb" stílusú vezető.
A másik dolog meg, ami miatt a méretezést kérdeztem, az az ülés kényelmessége (illetve annak hiánya). Főleg mikor asszony is fölült mögém, és hirtelen kellett fékeznem, hát párszor fölmerült bennem, hogy kényszerűségből megállunk két gyereknél.