Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az én csúcsom 900km volt nem egészen 2 nap alatt.Kibírtam de utána egy hétig rá se ültem... (mondjuk máson se tudtam volna ülni )
Van oda jobb módszer is. ;)
Egyszerűbb a caps lock....és kész
én a dőlt betűs részt csak csajokon alkalmazom
[ i ] és [ /i ] a dőlt
[ b ] és [ /b ] a félkövér
[ u ] és [ /u ] az aláhúzott

Szpészeket nem kell kihagyni a zárójelek között.
Hogy lehet itt dőlt betűvel írni?
No problem, tegnap is seperc alatt lekaptam. Ujjgyakorlat.
Majd egyeztessünk, hogy mikor lesz kész a mű. ;)
Semmi gond! De te szereled le a tankot..és vissza is te rakod. (ezt a részét valamiért annyira rühellem
Akkor jelentkezem tesztalanynak. :)
...bár már egyszer csináltam egyet..ez most a tökéletesített verzió lesz.. 1.1
Jajj most azzal is tököljek? Itt méricskélem ,hogy pont egyforma hossz legyen a cső...íves a hajlat..stb. még fotózás és az a feltöltögetős szenvedés....áááá
Inkább ellenőrizzük 2x, mint 1x se! :) Mérnöki precizitással persze. ;)
Kapunk előzetes "teaser" képeket a teszterről? :)
Tudod, nehogy valami baj legyen...
úgy nem sok eltérés van a szint között..! Próbáld ki mindkettőt!
De mérnöki pontossággal!
Motorozni úgy jó ha egyedül ülsz rajta! Adok kölcsönbe egy gyári túra kormányt (ami nem csutka a gyengébbek kedvéért) próbáld ki..persze úgy állítsd be ,hogy kényelmes legyen (ez is a gyengébbek kedvéért) ...és ha tetszik..akkor veszel magadnak....ha meg nem tetszik akkor sem dobtál ki pénzt..

Többiek!..Mit összevacakoltok egy olajszint nézésen..

Ui.:) Készül a precíziós szinkron teszterem....hö hö :)
Nem, nekem egyszerűen elaszakadt, azért cseréltem.
Ja, a magyar leírást nem olvastam. Akkor ezek szerint az első keréknek kell a földet érintenie, úgy hiteles.
az F-esek csutka kormány volt?
Hát neked még az a tankra felmászós ülés van, azon sztem nagyon nem lehet segíteni, párszor lesz herekocc.... de javítsatok ki ha tévedek
Ha kormányt cserélsz előfordulhat hogy másik kuplungbowden is kell. Két különböző méret van belőlük, csutka és túrakormányra való. Tudom mert tavaly cseréltem.
Van egy magas GS ismerősöm szintén csutkakormánnyal. Ő magasító konzolon gondolkodott.
:) érdekes értelmezés
Szerintem itt a centre stand nem a középsztendert jelenti, hanem a középállást, azaz mindkét kerék a földön és föggőleges állás.
Ön nyert.
Ilyesmi van nekem is. Akkor már csak az a kérdés, miben másabb a túrakormány, és érdemes-e arra váltanom, ha nem vagyok "sportosabb" stílusú vezető.
A másik dolog meg, ami miatt a méretezést kérdeztem, az az ülés kényelmessége (illetve annak hiánya). Főleg mikor asszony is fölült mögém, és hirtelen kellett fékeznem, hát párszor fölmerült bennem, hogy kényszerűségből megállunk két gyereknél.
Akkor jó munkát, aztán ha vmikor itthon leszel és úgy adja ki, írj fórumra, aztán hátha.