Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép tészta szűrő!
Igen GSről beszélünk. Frissítettem az adatlapot meg a képeket mert kicsit régi volt..
Motorban 16ezer van.
Hacsi, kis japán dög 84-ből, hátsó kerék, sper, kis súly, pörgős 1.6, középső súlyponttal, ő a drift alapító járműve.

http://farm1.staticflickr.com/...

http://www.youtube.c
om/watch?v...
most gsről beszélünk? mennyi km van benne?
Karbi szinkron nemvolt még amióta megvan, holnap azt is megakarom csináltatni.
Szétszedni meg azért szedtem szét, mert akihez viszem a motort annak nem nagyon van ideje, szelephézagot is alig akarta vállalni (viszont a környéken a legjobb szerelő nagyon sokan ajánlották) így gondoltam kitisztítom, és hátha a csavartekergetésre lesz ideje
Másik helyen meg ("márkaszervíz") kérdeztem a karbiszinkront, a srác nagylelkűen azt mondta hogy 12.000ért meg is csinálja nekem.
Ezért inkább szétszedtem magamnak, mert olyan dolgokért amit én is megtudok csinálni nem szívesen adok ki ilyen nagy összegeket.
de kik szedték, csinálták ezt? nem mind1 ám sokszor megéri messzebb menni...
Nem Neked írtam, de a Te eseted sem egyszerű...
Ősszel szedték szét a karbit, nem most. Meg minden mást is, szelephézag-állítás meg olajcsere, tankpucolás, ezek mind tavaly voltak. Idén még csak gyertya és légszűrő került bele.
Az a bizonyos m....m kíváncsiság.Na az a gebaszok legnagyobb forrása.
Én is minden játékot szétkaptam kiskoromban.
elgurulsz szépen ganjaninjához egy karton sörrel, úgy is van szabadidőd ha jól olvastam , fel ül neked a motorra, és elsorolja mi a tünet mit kéne tenni, és legalább nem egy olyan ember mond dolgokat aki jól jön ki belőle ha rossz valamit
Holnap viszed szerelőhöz és ma szétszedted a karbit?.....minek?
én a helyedbe tettem volna egy próbát légszűrő nélkül először, mikor megvettem a mocit valami gánya szar volt benne és szinte ugyan ezek a tünetek voltak, pedig tisztának látszott a szűrő, meg karbi szinkron volt valamikor?
Eszemben sincs most szerelni, én csak simán kíváncsi vagyok, más tapasztalt-e ilyesmit, és ha igen, mit jelent. Miheztartás végett, hogy lelkiekben fölkészülhessek a várhatóakra, ha lehet
ne haragudj de vidd el azt a motort valami olyan emberhez akinek van gs-e vagy látott már messziről vagy valami és mond rá valamit, ne akarj így most sztem szerelni semmit így fórumon, ez nem fog menni, ha tényleg beleset veszélyes a motor akkor pláne vidd valami ajánlott szerelőhöz, nem laksz messze pestről egyszer vidd el csinálják meg normálisra aztán később szerelgetheted te is, de legalább tudod hogy mi az alapállapot, annyi problémán egyszerűen nem lehet fórumon segíteni
Ja a tolattyú alján ahol a tű is kijön belőle, ott van két kis lyuk (1-1,5 mm átmérőjű) az lehet esetleg "folytás" benne? Nagyon gyárinak tűnt a lyuk, meg sehol sem találtam ilyen nemű folytásról infót, de már nem tudok mire gondolni.
Sziasztok
140-150es végsebesség nem nagyon kóser egy 2003as GSnek igaz? Ma szétszedtem a karbit, tolattyút kitisztogatni és megnézni de nincs kifúrva, nem fojtott. Úszóház alját nem tudtam leszedni, csavarok be vannak ragadva. Próbáltam kalapáccsal ütögetni, rozsdaoldós csavarlazítóval fújni, nem használt. Valakinek valami tuti megoldás a flexen kívül?
Szelepek állapotát nem tudom, holnap viszem állíttatni. Ha a szelep nagyon nincs rendben okozhatja ezt a "kis" sebességet? Meg ha jól számolom fogyasztás is 7 körül van, az sem valami jó. Mi okozhatja ezeket? Esetleg karbi helytelen beállítása? Vagy kipuff? Mikor kifúrkáltam sajnos bekaptam egy dugulást is, és most nem tudom, hogy még a dugulás miatt (karbit nem tudtam kitisztítani rendesen, tank rozsdátlanítva lett) vagy esetleg a kipuff fúrkálás miatt, de az alapjárat sem az igazi, és mintha gyengébb is lenne(vagy csak bebeszélem magamnak )
Jó, nem stresszelek, de a lehető legrosszabbkor kezdek én is motorozni, munkanélküliként... illetve az még a kisebbik baj, de bevétel híján a motort is nehezebb szerelni.
Másik kérdés: nevessetek ki, nem érdekel, de mi mégis, mi az a hacsi? Többször is láttam már itt, de nem tudom, mit jelent.
Mondanám, hogy érdekel, mert ilyesmi lehetőségek miatt is vettem normális(nak tűnő) motort, de mint látni, én már 75 km után is hallok olyat a gépben, amin parázok Pedig sátram is, tán még időm is... bár a két kölyköt nem könnyen hagynám itthon. Legföljebb az asszonyt
Románia leggazdagabb régiója. (Bukarest után) Simán kenterbe veri kelet magyarországot, minden tekintetben. Nyomort errefelé nem láttunk (máshol igen, de itt nem)

A Dunát meg egyszer mindenkinek látnia kéne a kazán szorosnál. Harmadjára mennék erre a szakaszra.. és ez lenne a 4. végiggurulásom a parton.. egyszerűen nem tudom megunni
Úgy mennék ...ha érdekelne a nyomor.... .....
F..nak szedted szét.
Szerintem előtte nézze meg az a szerelő, ne paráztasd magad feleslegesen! Van, hogy tök primitív gond és laza menet, de van, hogy mint nekem, sima szelepszár szimmering, aztán látod, henger cserém lesz.
Fosd le, majd ha jön egy tuti szerelő és megmondja, akkor kezdj gondolkodni. Ha csapágyas, az sem akkora történet, leginkább a szerelő bére a kérdés, meg a gépmunka, nekem a hacsinál, ami kicsit komolyabb, 38 rugó volt a gépmunka/csapágyak/dugó felfűzés, de az nem egy GS főtengelyke, két kis pilincka gyűszűvel...
Ne stresszelj, annyit nem ér, most én is ezt mondogatom.
Bánsági 1100 kilométeres guruláshoz húsvét hétvégén kinek lenne kedve (elvi szinten. Még nem tudom, hogy ráérek-e.. de igényem az volna rá, és fedésbe tudnám hozni a tanulmányaimmal.)

Arad-Lippa-Lugos-Timis Slatina-Resicabánya-Oravita-Duna mellett Orsovaig-Hegyen vissza Oravita-Vrsac-Szendrő-Bácskatopolya-Szeged

Megkísérelném sátrazva..
Hát attól függ, ki csinálja, mennyi az óradíja és hogy van e még egyéb járulékos baja a motornak. Általában olcsóbb egy bontott blokk. 100-tól a csillagos égig kb ha javítják. (szervizben)
A kuplungnak van holtjátéka és elvileg simán lehet váltani is. Amit írtam, az inkább olyan hozzávetőleges megfigyelés, lehet, hogy nem csontra így volt, de az feltűnt mindenesetre, hogy már nem 3500 a fordulat 50-nél hármasban. Meg olyan erőtlenebbnek is tűnt alsóbb fordulaton. Nem lehet, hogy vándorol a dugulás, és azért játszik ilyen változósdit?
Amúgy a "csapágyas is lehet a motor" mit jelent anyagilag, meg egyébként is? Értelmes szinten javítható, vagy kuka?